سه پین 5G امید نوظهور “Britishness’ و ‘حماسه’ خرید رسانه

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

به عنوان آن به نظر می رسد به وضع ادعای بریتانیا 5G بازار سه سرمایه گذاری در بزرگترین-همیشه تبلیغ انتخاباتی که به نظر می رسد به سیمان نام تجاری به عنوان یکی که جشن “Britishness” ارائه می دهد سرگرم کننده پادزهر به بدبختی به ظاهر نفوذ در این کشور است.

‘UK, U OK hun?’ زاییده افکار از افسر ارشد بازاریابی شادی Halliwell سابق هاروی نیکولز بازاریابی رئیس که همراه با آژانس تبلیغاتی Wieden + Kennedy – می خواهد به سه نام تجاری “کمتر در مورد ابزار و بیشتر در مورد شیوه زندگی”.

فشار یک تکامل از سه ‘گوشی های خوبی هستند” گزاره که Halliwell شده است که منجر به دو سال گذشته. این ایجاد شده است به فشار rollout از سه 5G خدمات در سراسر انگلستان ارائه می دهد یک طعم و مزه از یک سرگرم کننده پر و جهان متصل طراحی شده توسط فن آوری, که, کاملا رک و پوست کنده نمی تواند بیشتر از یک بارانی, پست-Brexit بریتانیا.

هنگام انجام تحقیقات بازار در کجا به سر بعدی با آن, بازاریابی, سه, کشف یک احساس بدبینی پوشاند انگلستان است.

“من لازم نیست به شما بگویم که همه را بدبخت می گوید:” Halliwell. “این که آیا آن را طوفان دنیس یا سییرا Brexit یا Megxit بسیار وجود دارد که تشویق ما در حال حاضر است.

“مردم از ترس برای آینده آنها می ترسم برای فرزندان خود آنها ترس را برای خود پس یکی از چیزهایی که ما می خواستیم به انجام است که نشان می دهد چه نه چندان دور آینده به نظر می رسد و نشان می دهد تکنولوژی در بهترین نور است.”

به طور کامل یکپارچه کمپین اجرا خواهد شد در سراسر دیجیتال تلویزیون آه اجتماعی و در فروشگاه.

در قلب آن یک فیلم است که نشان از پتانسیل پیشنهاد 5G.

باز در حال حاضر روز, اخبار, گزارش پیش بینی ملال انگیز آینده برای UK, آگهی حمل و نقل بیننده از طریق یک کرم چاله پر جنب و جوش به یک بناست اینده 5G-صفحه لندن افق با هواپیماهای بدون سرنشین و جعبه پست و دیجیتال بیگ بن است.

در ادامه یک موضوع از آن گذشته کمپین شرکای سه – از جمله سامسونگ و Greggs – همچنین از ویژگی های.

هر صحنه برجسته های مختلف مزایای 5G تا ثابت کند که بریتانیا به آینده نگاه نمی کند بنابراین ملال انگیز: این شامل یک هولوگرافی cameo از اسکاتلند خواننده لوئیس Capaldi (که نشان می دهد چگونه 5G پهنای باند تبدیل خواهد شد سرگرمی) و علاقهمندان به بازی آنلاین با استفاده از VR به رها کردن به یک جنگ منطقه.

تا به حال سه (بر خلاف گفتن, M&S, بریتیش ایرویز یا لندرور) شده است یک نام تجاری به خصوص در ارتباط با Britishness. اما Halliwell می گوید: مفهوم پدید آمده به طور طبیعی.

“آن چیزی نیست که ما در ابتدا مجموعه ای را به انجام, اما از ما بینش خود را از آن آشکار شد که به عنوان یک دوست با نام تجاری بدان معنی است که ما نیاز به جشن Britishness.”

در نظر گرفتن و رد خواهد شد کلید kpi ها برای مبارزات انتخاباتی که ویژگی های یک میزبان از استعداد و منابع کلیدی و فرهنگی و رویدادهای ورزشی مانند جام جهانی است.

تطبیق رسانه ای برنامه های در نبرد برای 5G

سه نهایی جاه طلبی است که رهبر بازار در 5G تعرفه ها.

این نام تجاری است که در حال حاضر برخی از راه وجود دارد, داشتن سوپر شارژ مالکیت خود را از 5G طیف در انگلستان پس از آن £250m خرید انگلستان پهنای باند.

ارائه دهنده در حال حاضر کنترل سه بار 5G زیرساخت های تاسیس بیشتر رقبا از جمله O2 EE و وودافون.

اما فراتر از آن جسورانه جدید پیام تبلیغ شده است rejigged آن گسترده تر رسانه ها طرح برای اطمینان از آن را نیز قرار داده شده در نبرد برای 5G مشتریان.

در ماه اکتبر گذشته آن را شکست و دور از دیرین آژانس Mindshare و منصوب Zenith برای رسیدگی به حساب رسانه ها. در آن زمان مخابرات غول گفت: اوج کار “دست در دست” با داخلی آن تیم بازاریابی برای ترویج آن 5G ارائه شده است.

Halliwell نشان می دهد این همکاری را در حال حاضر تحمل میوه با اوج متمرکز رله سه پیام از طریق بزرگ بودجه رسانه اقدام به خرید.

“این به طور کامل یکپارچه کمپین,” او می گوید. “این یک کمپین است که رفتن به سوئیچ خاموش. پس از آن اجرا می شود از طریق همه چیز:: تجارت خرده فروشی, اجتماعی, بزرگ, پخش, سنتی پخش و اوج به ما کمک کرده است امن که در آن سه نام تجاری نیاز به.

“من فکر نمی کنم آن را تا کنون مشهود است که قبلا این حماسه بزرگ ،

رسانه ها در حال حاضر شامل یک تصاحب لندن Piccadilly سیرک – چیزی است که آن را “هرگز قبل از انجام داده اند”. و برای “UK, U OK محترم’ سینما اسلات رزرو شده اند در اطراف آینده فیلم جیمز باند.

“ما هل دادن برای این حق بیمه, مکان, می گوید:” Halliwell. “اوج است و بسیار قابل درک است که ما اقدام به خرید رسانه ها واقعا خوب هستند [برای این کمپین].”

در دیگر رسانه ها, پیچ و تاب, سه 4,000 کارکنان داده خواهد شد دسترسی به آگهی پیش از اکران آن در تلویزیون از روز شنبه (27 فوریه) پس از آن راه اندازی خواهد شد با 60 و 90-دوم خلاق در سراسر نشان می دهد مانند مورچه & Dec شنبه شب غذای آماده.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>