سه گام برای عملکرد رانندگی با یوتیوب

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

از آن آسان است که فرض کنیم که یوتیوب تنها می تواند به عنوان یک کانال بازاریابی سنتی مانند تلویزیون – برای آگاهی رانندگی فعالیت با یک هدف برای رسیدن به برداشت به عنوان بسیاری از که ممکن است در داخل بودجه خود را. با این حال با ابزار گوگل فراهم می کند و حق تنظیم آن را نیز ممکن است به حداکثر رساندن استفاده از یوتیوب به عنوان یک عملکرد رانندگی کانال خود را برای تکمیل دیگر عملکرد و فعالیت است.

در Precis ما مشغول به کار در تنظیم خوب YouTube تبلیغات برای اطمینان از ملاقات ما حتی دقیقترین از اهداف از نظر هزینه هر کسب و یا بازگشت سرمایه گذاری. در زیر ما به اشتراک گذاشتن برخی از آموخته های ما یافت می شود.

امکان استفاده از یوتیوب پیشرفته مخاطبان ابزار

آیا تمرکز بر رانندگی نصب برنامه, وب سایت تبدیل و یا حتی آفلاین اقدامات گام اول بدون در نظر گرفتن نتیجه مورد نظر است به شدت درک مخاطبان خود را و چگونه شما می توانید بهترین از رسیدن به آنها را بر روی یوتیوب.

همراه با درک خود را که شما مشتری یوتیوب ارائه می دهد تعدادی از هدف قرار دادن روش برای کمک به شما در رسیدن به مخاطبان خود را:

  • میل و سفارشی میل مخاطبان
  • در بازار مخاطبان
  • سفارشی قصد مخاطبان
  • مشتری مطابقت با لیست
  • هدف قرار دادن

پس از کجا شروع کنیم ؟

ما در بر داشت که یک جای خوب برای شروع اگر شما در حال حاضر تاسیس و انجام فعالیت ها در کانال های دیگر است برای انطباق با کسانی که به سفارشی قصد مخاطبان اولین و گسترش را به عنوان بودجه خود را و اجازه می دهد تا حجم. سفارشی قصد مخاطبان اجازه می دهد تا شما را به خدمت تبلیغات برای افرادی که به طور فعال در جستجوی محصول یا خدمات گوگل در حال حاضر به شما بسیار قوی مخاطبان از افرادی که علاقه مند در محصول یا خدمات شما به عنوان یک پایه و اساس برای ساخت از.

برای این کار شما نیاز به یک لیست از عبارات و یا عبارات جستجو بهترین در ارتباط با آنچه ایده آل خود را به مشتریان جستجو زمانی که آنها به طور فعال به دنبال خرید. این شرایط می تواند شامل نام تجاری خود را با نام مشابه برندهای نوع محصول/خدمات شما را ارائه می دهند و بیشتر. اگر شما در حال حاضر بالا انجام پرداخت های جستجو کلمات کلیدی این یک جای خوب برای شروع است.

پس از شروع خود را با سفارشی قصد سفر شما ممکن است مایل به همچنین تقویت با برخی از دیگر مخاطبان انواع; استفاده از رسیدن به برنامه ریز می تواند به طور قابل توجهی کمک به برآورد حجم از مخاطبان به بررسی این که آیا آن را حس وقتی که می آید به عملکرد رانندگی.

استفاده TrueView برای عمل

بیش از 40 درصد از مردم به خرید محصولات است که آنها را در یوتیوب پیدا کنید و بهترین راه برای اطمینان از شما در حال ضربه زدن به این بازار است که با ساخت مطمئن شوید که آگهی خود را لود می شود با تماس روشن به اقدامات و قوی قلاب به جلو بیننده به مرحله بعدی بروید.

TrueView برای عمل یک فرمت در یوتیوب طراحی شده است برای انجام دقیقا همان است که بر خلاف سایر آگهی یوتیوب فرمت این اجازه می دهد تا تبلیغ خود را به نمایش روشن دکمه CTA یک بنر و یک کارت پایان پیشنهاد خود را تکرار کرد. این امر به ویژه مهم است که آن را می آید به عملکرد رانندگی به عنوان آن وادار بیننده خود را با روشن شدن روش کلیک کنید از طریق و به عنوان نام نشان می دهد, بلافاصله اقدام.

آن را نمی کشد طولانی برای ایجاد یک TrueView برای اقدام, آگهی, همه شما نیاز به یک عملکرد عالی رانندگی خلاق (زیر را ببینید) و اتصالات قانع کننده تماس به عمل است.

عملکرد رانندگی خلاق

نهایی خود را, و مسلما مهم ترین گام خواهد بود تا اطمینان حاصل شود خلاق خود را به تمرکز بر عملکرد رانندگی به عنوان امکان پذیر است. اما چگونه است که شما انجام دقیقا ؟ وجود روش های متعدد که در این مقاله به تنهایی نمی تواند احتمالا پوشش بدون تبدیل شدن به یک مقاله اما ما آنها را آب پز را به یک تعداد انگشت شماری از نکات کلیدی:

  • کوتاه و تند – کلید خود را و پیام با نام تجاری باید در حال حاضر در اولین 3-5 ثانیه!
  • جذاب تصاویری و به همان اندازه درگیر شدن صدا – پیام باید روشن هر دو در صدا و بر روی صفحه نمایش در یک بازی هیجان انگیز فرمت در نظر بگیرید خلاق سریع-کاهش!
  • فوق العاده روشن و مستقیم با آنچه شما می خواهید کاربر خود را به انجام – بدون نیاز به وفل, اگر شما می خواهید به درایو عملکرد صف مقابل با ارائه

در نهایت گوگل پیدا کرده است که تبلیغات شد که امتیاز بالاتر از میانگین برای “مربوط به من” دیدن توجه نرخ سه گانه تا جایی که ممکن است تست های مختلف معماران و طراحان برای مخاطبان مختلف – به عنوان مثال اگر شما تصمیم به هدف قرار دادن یک sub-مخاطبان از دوستداران ورزش در نظر بگیرید و سپس نشان دادن تصاویری که مربوط به این مخاطبان است.

آزمایش بیشتر و عملکرد خود را به ماه!

با استفاده از این نکات به عنوان پایه و اساس خود را به شما خواهد شد به خوبی در راه خود را به پیدا کردن اینکه آیا شما می توانید بهینه سازی بهتر از هدف قرار دادن سرمایه گذاری خود را به کانال های خاص و یا عام شاید به اندازه گیری خود را incrementality با استفاده از ابزار مانند نام تجاری آسانسور از گوگل. که در آن آینده خود را به شما طول می کشد خود را با انجام یوتیوب فقط زمان خواهد شد بگویید اما مهم این یادآوری است برای همیشه تست

متی تپه ارشد دیجیتال متخصص در Precis دیجیتال

// در این مقاله برجسته

Precis دیجیتال

Precis داده ها رانده آژانس بازاریابی دیجیتال متخصص در بازاریابی دیجیتال, اندازه گیری و داده های علم است.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>