سه راه عملکرد UX خود را بهبود SEO

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

هنگامی که بازدید کننده از طریق کلیک به وب سایت خود را از جستجو آلی, آن را آسان به فکر می کنم استراتژی جستجوگرها خود را انجام داده است کار خود را. متاسفانه بیشتر وجود دارد به جستجوگرها از کلمه کلیدی تحقیق و بازاریابی محتوا است. چه کسانی که بازدید کنندگان تا پس از فرود در وب سایت خود بزرگترین عامل تصمیم گیری در چگونه به خوبی شما رتبه صفحه برای آینده جستجو کاربران است.

این است که چرا تجربه کاربر نقش یک نقش بسیار مهم در بهینه سازی موتور جستجو و در این مقاله من قصد دارم به توضیح سه راه کلیدی است که در آن عملکرد UX را بهبود نتایج خود را در جستجوگرها.

#1: بهتر UX سیگنال منظور دید بهتر

قوی ترین پیوند بین UX و جستجو رتبه بندی می آید از تعدادی از سیگنال های که به طور غیر مستقیم مربوط به تجربه کاربر. با وجود سیگنال های خاص که باید قوی وزن در الگوریتم جستجوی Google به دلیل عملکرد ضعیف در این زمینه می گوید گوگل است که کاربران با کلیک بر روی صفحه اشتباه.

این علائم عبارتند از:

  • نرخ گزاف گویی: نرخ گزاف گویی بالا معمولا گوگل که صفحه خود موفق به ارائه آنچه یک کاربر دنبال شد به حدی است که آنها تصمیم به ترک به جای بازدید از یک صفحه دیگر.
  • زمان در صفحه: اگر یک کاربر صرف مقدار زیادی از زمان در یک صفحه و سپس برگ شاید آنها همه چیز را که آنها نیاز دارند – که در این صورت این گزاف گویی باید خوانده شود به عنوان یک سیگنال مثبت. اما کم زمان صرف شده در صفحه همراه با انعکاس اخبار بد است.
  • صفحات بازدید شده: دوباره یک کم تعداد صفحات بازدید شده نیست همیشه بد اما عملکرد ضعیف در سراسر این سه سیگنال نشان می دهد شما ارائه آنچه کاربران می خواهند.

پس چرا این سه معیارهای نقطه به فقیر UX به جای گفتن کم کیفیت محتوا ؟ این همه پایین می آید به ترکیبی از سیگنال های. اگر شما در حال ایجاد ترافیک از جستجو آلی و سپس آن را نشان می دهد کاربران علاقه مند به موضوع خود تیتر و توضیحات متا. حداقل نتیجه جستجوی خود را به کاربران که مطالب خود را ممکن است شامل آنچه که آنها دنبال آن هستید.

فرض خود را بر روی صفحه محتوای منطبق بر توضیحات متا و عنوان (به عنوان مثال: شما در حال فریبنده) باید آن را به کاربران یک مقدار مشخصی از زمان به فهرست صفحه خود/سایت و سنجش مطالب خود را. شما انتظار می رود 10+ ثانیه را صرف در صفحه اول و احتمالا صفحه اضافی بازديد قبل از آنها می تواند این تصمیم.

کم زمان صرف شده در صفحه اول همراه با پرش و یا پایین صفحه بازدیدکننده داشته است نشان می دهد UX مشکلات باعث به کاربران برای ترک جلسه قبل از آنها می توانید انجام دهید این است.

#2: اصطکاک کمتر به معنی بالاتر از نرخ تبدیل

ترافیک به ندرت تنها هدف از هر استراتژی جستجوگرها. شما احتمالا می خواهید برای انجام کاری با کسانی که بازدید کنندگان مانند آنها را تبدیل به مشتریان ساخت لیست ایمیل خود را و یا آنها را برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود را. هر چه خود را در جستجوگرها هدف هستند و دستیابی به آنها را تقریبا به طور قطع حول محور تبدیل و شما هرگز برای به حداکثر رساندن این با یک فقیر تجربه کاربر.

راه آسان برای توضیح این رابطه خواهد بود به می گویند که SEO به ارمغان می آورد بازدید کنندگان به وب سایت خود و عملکرد UX کمک می کند تا آنها را تبدیل به فروش و/یا مشتریان.

جستجوگرها استراتژی نسل سرب و جستجو آلی به طور معمول به ارمغان می آورد چشم انداز در مراحل اولیه مصرف کننده سفر از ترافیک پرداخت. برای پرورش این آگهی در طول فرآیند خرید شما اغلب نیاز به شروع با یک ثانویه تبدیل هدف مانند یک ایمیل به ثبت نام و یا محتوای دانلود بنابراین شما می توانید همچنان به هدف قرار دادن این کاربران با پیام های مربوطه و راهنمای آنها را به سمت خط پایان.

برای رسیدن به این هدف شما نیاز به محتوای بزرگ و قوی UX عملکرد است که حذف تبدیل موانع در تمام مراحل از مصرف کننده سفر.

#3: بهبود دسترسی به معنی بهتر تجربه برای همه

گوگل به تنهایی دستگیره بیش از 3.5 میلیارد جستجوهای هر روز به صورت ترکیبی متنوع از مردم از سراسر جهان است. یک پلت فرم این اندازه نمی توانیم به تبعیض بین سنین مختلف و یا فیزیکی و شناختی حسی و قابلیت های. و نه باید آن را. متاسفانه بسیاری از برندها با استفاده از گوگل به عنوان یک فرصت کسب و کار کمتر اختصاص داده شده به ارائه این نوع از تجربه برای همه.

گذشته از اینکه اخلاقی ناقص این هم بد تصمیم گیری کسب و کار.

“هر کس باید قادر به دسترسی و لذت بردن از وب است. ما متعهد به ساخت که یک واقعیت است.” – گوگل

اگر شما به عنوان خوانده شده از طریق DBS تعاملی راهنمای قابلیت دسترسی وب سایت و بهینه سازی سایت, شما خواهید دید که چگونه ارتباط تنگاتنگی با این دو مفهوم هستند. برخی از جنبه های مانند alt-متنی که ارائه خوانندگان صفحه با شرح تصاویر برای بینایی کاربران کاملا آشکار است. اما دسترسی به مزایای دیگر جستجوگرها ملزومات مانند نشان دادن عنوان و محتوا و ساختار – زیرکانه تر است.

در پایان روز با یک کلیک از طریق و گزاف گویی فقط به عنوان مثبت/منفی بدون در نظر گرفتن طول می کشد که این اقدامات است. در مجموع اگر چه یک وب سایت است که نشان می دهد فقیر در دسترس است برای رفتن به پیدا کردن کسانی که در منفی سیگنال بسیار بدتر تاثیر خود را جستجو رتبه بندی از آنها در غیر این صورت ممکن است.

بیلی Farroll عملکرد UX متخصص در جهش عمودی.

// در این مقاله برجسته

جهش عمودی

جهش عمودی موثر ترین جستجوی آژانس در انگلستان است. ما با استفاده از داده های علم و یادگیری ماشین در ترکیب با تجربه و تخصص به حفاری های عمیق تر و دستیابی به اطلاعات بیشتر و کار در یک مقیاس است که …

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>