تبلیغات یک بازی رقابتی است. با مارک های بیشتر ظاهر تا هر روز شرکت ها نیاز به پیدا کردن راه برای گرفتن توجه و اقامت در ذهن مردم آن را ضروری به فشار مبارزات انتخاباتی آگهی بر روی سیستم عامل که در آن مشتریان بالقوه بیشتر فعال است.

رسانه های اجتماعی و تبلیغات جستجو در سیستم عامل های مانند گوگل و همچنان به خدمت مارک های خوب. در مقابل تلویزیون و رادیو شروع به رنج می برند از نظر تاثیر با توجه به نسل جوان را برش طناب و امید بستن به مصرف محتوای خود را در جریان خدمات. چه سیستم عامل های دیگر باید مارک های کشف هنگامی که در حال توسعه خود را در چند کانال بازاریابی استراتژی ؟ اگر شما یک gamer, شما ممکن است غافل از فرصت هایی که وجود دارد در بازی های ویدئویی اما پتانسیل این سرگرمی کانال ارائه می دهد علامت های تجاری غیر قابل انکار است.

در حال حاضر وجود دارد بیش از 2.7 میلیارد علاقهمندان به بازی در سراسر جهان و به طور متوسط آنها صرف 6.5 ساعت در هر هفته. پارسه یک اسیر و گروه متنوع شامل تقریبا حتی تقسیم از مردان و زنان است. وجود بازیکنان جوان و البته بسیاری از سقوط به Gen Z, نسل X و نسل هزاره. در علاوه بر این به بازی تبدیل شدن به یک جریان اصلی شکل از سرگرمی های esports یا بازی رقابتی است که در حال حاضر رقابت ورزشی زندگی می کنند. از نظر ارزش Newzoo گزارش می دهد که در سال 2020 esports درآمد را بالا 1.1 میلیارد دلار با سه چهارم آن ($822.4 m) تولید شده از رسانه های حقوق و تجاری حمایت مالی است.

همانطور که با تمام تبلیغات برندها باید بدانید که مخاطبان خود را از نزدیک درک آنچه آنها نیاز دارند و می خواهند. پارسه باور نکردنی قدرت خرید اما آنها تقاضا صحت بنابراین برندها باید تراز مبارزات با بازیکن ،

سه روش اصلی وجود دارد برای برندها برای ورود به عرصه بازی های ویدئویی. این اولین بار است که از طریق حمایت های مالی – که آیا حمایت از یک esports رویداد تیم یا بازیکن فردی است. گزینه دوم این است که به جای تبلیغات به بازی های ویدئویی خود را از طریق حاوی تبلیغات در بازی. راه سوم این است که توسعه در عمق همکاری با تصویری بازی توسعه.

بیایید نگاهی به در چگونه برخی از بزرگ نام مارک های بدست به (ویدئو) بازی برای کمک به شما الهام بخش است.

نام تجاری حمایت های مالی

Nike, Coca-Cola, و Redbull همه علامت های تجاری در حال حاضر ریشه دوانده در ورزش جهان ساخته شده با نام تجاری جدید حمایت مالی در esports. برخی از شرکت های دیگر با کمتر روابط ورزشی باید ایجاد فرصت های منحصر به فرد که در چین با نام تجاری خود ارزش و اتصال با طرفداران.

پس از آن ماموریت توانمند سازی زنان, دوستیابی, برنامه سرهم بندی کردن با تشکیل یک همکاری با شرکت های چند ملیتی esports نام تجاری ژنرال. G برای ایجاد تیم سرهم بندی کردن یک زن esports تیم است که رقابت در Fortnite.

تکنولوژی شرکت Lenovo حامیان اغلب نادیده گرفته جمعیتی; نقره تک تیر اندازها در حال حرفه ای برای اولین بار Counter Strike: Global Offensive تیم ساخته شده از شهروندان ارشد. قدیمی ترین بازیکن است که 77 سال سن!

مد نیروگاه Louis Vuitton آورده با نام تجاری خود را به بازی در راه های متعدد. این شرکت طراحی شده مورد برای لیگ از افسانه های مسابقات قهرمانی جهان جایزه و معرفی لباس, شناخته شده به عنوان پوسته در بازی است که می تواند خریداری شده توسط بازیکنان خود را در بازی آواتار. برای تکمیل نسخه های دیجیتال, Louis Vuitton همچنین ایجاد یک 47-قطعه دنیای واقعی خط تولید لباس است که به فروش می رسد در عرض یک ساعت از راه اندازی.

حاوی تبلیغات در بازی

تبلیغات در بازی می تواند یک راه باور نکردنی برای افزایش آگاهی نام تجاری متری به ویژه برای پوست حاوی تبلیغات در بازی یک فرمت بدون کلیک. با پیشرفته امروز تکنولوژی تبلیغ برندها می تواند در ارائه برنامه ریزی کمپین که چین با هر بازیکن با بهره برداری از منافع گسترده ای با هدف قرار دادن گزینه های در دسترس در حالی که باقی مانده سازگار با تمام اطلاعات حریم خصوصی قوانین و مقررات. تبلیغ می تواند به جای تبلیغات بر روی تابلوهای تبلیغاتی علامت بازیکن کشباف و یا هر گونه دیگر در بازی شی.

در این سال لیگ از افسانه تابستان تقسیم مسابقات شاهد آن برای اولین بار در بازی تبلیغات به صورت زنده با مسترکارت نام تجاری ظاهر می شود بر روی علامت های دیجیتال در summoner’s Rift داستانی battlefield. مسترکارت به انتظار درو آگهی خود را در مبارزات انتخاباتی مزایای به عنوان صدها نفر از هزاران نفر به تماشای مسابقات از طریق جریان سیستم عامل است.

بازی های ویدئویی است که شبیه دنیای واقعی ورزش هستند ایده آل برای تبلیغات به دلیل طرفداران ورزش دیدن نام تجاری و آرم در استادیوم و حمایت از پخش تکرار. هر دو NBA 2K19 توسط Take-Two Interactive و NBA Live 19 از EA Sports نمونه نخست. Gatorade اضافه شدن لوگوی خود به کولر که دیده می شود به عنوان مربیان صحبت کردن با بازیکنان در طول 60 ثانیه وقفه ها و شرکت های بیمه دولتی مزرعه به حال آن نام و لوگو ارائه شده به عنوان “حامی” از کمک از این بازی تکرار.

برای ایجاد وزوز و علاقه خود را برای جدیدترین A51 گوشی سامسونگ تبلیغات قرار داده شده در سراسر چندین بازی های ویدئویی که دیده می شد در تابلوهای تبلیغاتی به عنوان بازیکن مسابقه از طریق دنیای مجازی و پخش در سراسر ورزشگاه فوتبال در زمینه های. به طور مشابه, Vodafone قرار می گیرد محتوای آگهی داخل مسابقه محبوب بازی Trackmania, افشای بازیکنان به همراه ارائه دهندگان آخرین ارائه می دهد به عنوان آنها گذشت نشانگر در مسیر مسابقه است.

نام تجاری و بازی مشارکت

وجود دارد مقدار زیادی از نمونه هایی از مارک های ایجاد محتوا برای بازی از طریق مشارکت اما دو نفر از خلاق ترین آنهایی که می آیند از این سال Animal Crossing: New Horizons. KFC فیلیپین ساخته شده خود را در جزیره کامل با یک رستوران و بازیکنان دعوت شده به جستجو در جزیره برای سرهنگ ساندرز. کسانی که او را قادر به برنده شدن رایگان در دنیای واقعی مواد غذایی است.

شاید شگفت انگیز ترین برند در این لیست موزه گتی ایماژ ساخته شده است که همه از آن قطعات معروف از هنر موجود در داخل بازی. در یک بازی است که همه در مورد ایجاد یک صفحه اصلی و یک جزیره است که نشان دهنده یک بازیکن شخصیت چه می تواند بیشتر سرگرم کننده از دار زدن یک نقاشی پیکاسو در اتاق نشیمن و یا شکستن قوانین و قرار دادن آن در باغ ؟

تمدید مزایای تبلیغات در بازی های ویدئویی

فراتر از تعداد گسترده ای از بازیکنان که در معرض تبلیغات در طول گیم پلی میلیون ها نفر بیشتر نگاه کنید کسانی که تبلیغات در حالی که تماشای دیگر پارسه’ جلسات آنلاین. حرکت یا کشش ناگهانی, بزرگترین خدمات جریان بود 3.8 میلیون منحصر به فرد پخش در ماه فوریه سال 2020 و ثبت 1.44 میلیون همزمان بینندگان به طور متوسط از مارس. برای Q1 سال 2020 بیننده 3.1 میلیارد ساعت از جریان. در ماه آوریل سال جاری یوتیوب بازی گزارش شده است که کاربران به تماشای آن 461 میلیون ساعت بازی در حالی که محتوای Facebook بازی نشان داد که بالاترین سال بیش از سال افزایش (238%) با مجموع 291 میلیون ساعت تماشا کردند. که بسیاری از اضافی چشم – و ahem قرار گرفتن در معرض رایگان – برای نام تجاری خود را!

بازی های ویدئویی در حال تبلیغات جدید مرزی و از آن زمان به شیرجه رفتن در و یا حداقل شیب یک پا در اگر شما در حال کوچکتر با نام تجاری با آگهی های تبلیغاتی. فرصت ها همه جا هستند در بازی های ویدئویی. تبلیغ آن را در بازی!

ناتالیا Vasilyeva معاون رئيس جمهور از بازاریابی در Anzu

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de