Spotify بزرگ پادکست شرط بندی لولا در رشد پایدار خود را از محتوای اصلی در حالی که امید دیگر podcasters قرار داده موجودی خود را در دست یک رقیب.

از جریان های صوتی غول 5 فوریه درآمد گزارش Spotify در بیش از 700 ، 000 پادکست ها بر روی پلت فرم آن است.

این تعداد قرار است به رشد پس از Spotify در بسته در کسب آن از رینگر که دارای آرایه ای از پادکست محبوب در پایان سه ماهه اول بین €130 €180 میلیون دلار ($141 میلیون دلار 196 میلیون).

“ما در حال ساخت تهاجمی گام های که در بازار” Spotify جهانی سر از تبلیغات لی براون گفت: درام.

پادکست ها در معرض همه Spotify را 271 میلیون کاربر فعال ماهانه یا نه آنها با استفاده از ad-free نسخه از پلت فرم تبلیغات. بیش از نیمی از Spotify کاربران در ad-پشتیبانی از لایه اما تنها 12 درصد از این شرکت درآمد کلی حاصل می آید که مجموعه ای از کاربران.

سال گذشته سوئد-بر اساس شرکت را خریداری کرده است رینگر Parcast, سوراخ کردن و لنگر. بسته نهایی ملاحظات و مقابله مشوق Spotify را به سرمایه گذاری در حدود $582m در پادکست.

Spotify نیز می خواهد برای به دست آوردن بیشتر پادکست شرکت به رشد خروجی آن از اصل و محتوای منحصر به فرد از Spotify ندارد را با یک برش از درآمد تبلیغ از شخص ثالث پادکست.

“این منصفانه است که می گویند که ما فقط خیلی زود در کسب درآمد از پادکست ها به طور کلی” Spotify اجرایی دانیل الک گفت: در این شرکت درآمد اخیر تماس بگیرید.

“و آن را به عنوان مربوط به محتوای شخص ثالث [در] محتوایی که ما فقط با مجوز و قرار بر این سرویس در حال حاضر تمام کسب درآمد خود است و ما در حال شرکت در آن است.”

Spotify می گوید که بیش از 200 اصلی و منحصر به فرد پادکست اما این کسری از 700,000-plus podcasts که زنده بر روی پلت فرم.

“ما studio کسب و کار است که شروع استارت کردن تولید برای ما و متعلق به اداره [پادکست]” براون گفت.

وارد جریان های درج آگهی (SAI) یک ابزار جدید Spotify معرفی شده به صورت پویا درج تبلیغات شخصی شده به پادکست ها.

در حال حاضر سعی شده است تنها در دسترس برای اصلی و منحصر به فرد پادکست ها در Spotify در پلت فرم اما براون گفت: امید است به گسترش آن شخص ثالث پادکست در نهایت اجازه Spotify بصورت پول در اوردن تمام پادکست ها بر روی پلت فرم آن است.

براون گفت: هدف این است که برای حرکت فراتر از سنتی پادکست مدل از دانلود یک قطعه از محتوا با تبلیغات به طور دائم “سوخته به” آنها به یکی که طول می کشد استفاده از قابلیت های streaming.

“این مدل که ما در حال نوآوری گفت:” قهوه ای که در پیوست Spotify در سپتامبر گذشته پس از خروج از سابق فروش از برایان Benedik.

اما مثل گوگل دیجیتال و Xandr یا ازادی حرکت و جنبش در ویدئو Spotify را در صورت سوال بیش رقابتی جدایی از پادکست تبلیغات. چرا یک شخص ثالث podcaster استفاده از سای زمانی که Spotify در خود پادکست به فشار ؟

“چگونه بسیاری از شخص ثالث نشان می دهد به نوبه خود به آنها را برای کمک به کسب درآمد از موجودی است که از آنجا که آنها در حال رفتن به رقابت در برابر [Spotify] در همان زمان گفت:” استفان Smyk معاون ارشد رئیس جمهور از پادکست و تاثیر گذار بازاریابی در صدا آژانس Veritone یکی.

Spotify کاهش یافته است به نظر در این درگیری بالقوه.

برای انجام سای با میزبان-به عنوان خوانده شده تبلیغات میزبان را مجبور به آماده سازی یک تعداد انگشت شماری از خواند که نیاز به یکپارچه وارد پادکست بدون اخلال صمیمی احساس زنده آگهی بخوانید.

“اگر شما واقعا بزرگ, ویرایشگر, و شما باید یک میزبان است که واقعا شما در واقع می توانید انجام دهید [سعی]” گفت: Smyk. “فقط آن را بسیار سخت به انجام آن هست.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im