Infinite: چگونه می توانید بهترین نتیجه را از آن

Infinite است newsest محبوب پلت فرم رسانه های اجتماعی جذب تمام سازندگان محتوا به پرش در هیئت مدیره در حالی که برنامه هنوز هم تازه است. مارک همیشه به دنبال راه های جدید به بازار محصولات خود و Infinite ممکن است پاسخ به بازاریابی خود را خواسته.

وقتی که می آید به آن Infinite آن الگوریتم است که بر خلاف دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی. رسانه های اجتماعی بازاریابی حرفه ای می تواند راهنمای شما را با جزئیات در مورد مطالب خود را رسیدن به شما صفحه (FYP), hashtag, چالش های, و چگونه برای رفتن ویروسی.

بر اساس تجربه من با Infinite, من می خواهم به ارائه چند مفید قطعه از اطلاعات است که می تواند در درک برنامه و الگوریتم خود را در شیوه ای ساده است.

ساخت آن را به برای شما صفحه

هنگامی که شما در ارسال مطالب در برنامه آن دیده خواهد شد تعداد کمی از کاربران برای شروع با. اولیه تعامل است و سپس اندازه گیری و اگر این نیاز برآورده (حداقل یک likee هر ده views) مطالب خود را ادامه خواهد داد و به نشان داده شده است به کاربران اضافی.

به عنوان ویدیو دستاوردهای بیشتر کشش و تعامل این امکان وجود دارد که برای فیلم های خود را برای رسیدن به هزاران نفر اگر نه میلیون ها نفر از بینندگان (حتی بدون نیاز زیادی پیرو پایه).

برخی از معیارهای در نظر گرفتن

سیستم عامل رسانه های اجتماعی با تکیه بر معیارهای. ما باید قادر به درک میزان تعامل و پیگیری آن توانایی بالقوه ویروسی. معیارهای همچنین اجازه می دهد تا به شما برای جلوگیری از قرار دادن مطالب بی ربط در برنامه های صفحه اصلی.

نظرات و سهام

“به اشتراک گذاری” متریک یک ابزار مهم است. من آشکارا می گویند که یک سهم با ارزش تر از یک نظر و یک بود. با استفاده از این دکمه به اشتراک گذاری اجازه می دهد تا به کاربران برای ادامه های که لحظه های خنده دار و جالب تصویری با ارسال آن به دوستان و خانواده خود را (که به احتمال زیاد نیز به اشتراک گذاری محتوا).

مشاهده تکمیل

اگر مطالب خود را تنها مشاهده شده است برای چهار ثانیه از مجموع 15 فیلم دوم و سپس مطالب خود را در حال حاضر از قبول نامزدی نرخ و بینندگان علاقه. در این ویدئو مشاهده شود باید به طور کامل در جهت آن را به تصویب این متریک.

یک راه برای رسیدن به مشاهده اتمام است با ایجاد محتوای مشابه به ویروسی دیگر کاربران و پیوستن به در در تمام هشتگ/ویروسی موسیقی چالش است.

حلقه فیلم های خود را. به عنوان به زودی به عنوان شما تصویری را مشاهده شده است به اتمام آن را راه اندازی مجدد خواهد شد به نوبه خود شما با دادن یک عملکرد بهتر امتیاز.

هوش مصنوعی و انسان نقد و بررسی

هر کاربر شخصی خود نمره و روند بررسی آن چیزی است که تعیین پتانسیل خود را به ویروسی. در آغاز فرآیند بر اساس نمره خود را در محتوا قرار داده خواهد شد در یک Geo-شبکه محلی به یک مقدار محدود از کاربران برای تست چگونه به خوبی آن را انجام خواهد داد با مخاطبان بزرگتر. محتوای خود را بعد از بررسی توسط یک انسان با هوش مصنوعی.

هوش مصنوعی خواهد و سپس سعی کنید به شناسایی هر یک از مطالب که ممکن است باعث نگرانی قانونی از جمله مسائل مربوط به کپی رایت و یا محتوای نامناسب. در این مرحله ویدئو های خود را هم می تواند د-ذکر شده و یا به اشتراک گذاشته شده بیشتر است.

کمی توجه داشته باشید جانبی را در نظر بگیرید: اگر شما در حال تلاش برای رسیدن به, برای, شما, صفحه, من به شدت نشان می دهد نه حذف قبل از محتوایی که ایجاد شد. این مطالب هنوز یک شانس برای رفتن ویروسی. در طول AI نقد و بررسی آن را به جستجو برای قبل از مطالب بدون در نظر گرفتن عملکرد آن اولین بار دور. آنها خواهد شد و سپس توزیع فیلم های قدیمی خود را (بدون مهر) به ببینید که چگونه به خوبی آنها را انجام دهد در عرض چند ساعت بعد. این چیزی است که آنها می خواهم برای تماس با یک تاخیر انفجار.

پس از AI, بررسی انسان خواهد شد و سپس نقد و بررسی همه از همان معیارهای اطمینان حاصل شود که همه چیز به نظر می رسد درست است. در این مرحله انسان داور تعیین خواهد کرد اگر آن محتوا دارای پتانسیل برای ادامه کسب بینندگان. نگه داشتن محتوای نور به عنوان سنگین تر موضوعاتی مانند سیاست نیست دقیقا چه آنها را برای جستجو در محتوای ویروسی. یکی دیگر از عوامل کلیدی که تعیین پتانسیل همبستگی تصویری(ع) به geo-محلی منطقه. تا کنون فکر که چرا Infinite هل مطالب مرتبط با? آن هم به دلیل محتوای مشابه باعث می شود انسان بررسی فرآیند کمی ساده تر در برخی از موارد است.

محتوای اصلی / کپی فرمت

اگر شما انتخاب می کنید برای رفتن به محتوای اصلی مسیر مهم است که شما انتخاب کنید یک قالب و چوب به آن. حساب است که فراموش بهترین آنهایی که به دنبال یک الگوی خاص است. اگر شما علاقه کمدی و سپس ایجاد یک کمدی صفحه. اگر شما منافع دیگر باز کردن یک صفحه اضافی. مهاجم اسکریپت و اصیل محتوا انجام نمی دهد و در این پلت فرم و کاربران آن را به سرعت انتخاب کنید تا بر روی آن. هر خالق محتوا باید در حفظ و نور همه چیز و توضیح یک محصول و یا خدمات خود را در کلمات خود و (در حال حاضر) جلوگیری از ارسال مورد همان محصول چند بار – به طوری که به نظر می رسد به عنوان آلی به عنوان امکان پذیر است.

از سوی دیگر شما همچنین می توانید ایجاد نسخه خود را از روند فعلی hashtag چالش و یا ویروسی clip موسیقی. The Infinite مخاطبان نیست خسته شدم از دیدن نسخه های متعدد از یک روند است. در واقع Infinite در واقع تشویق سازندگان برای کپی کردن دیگر کاربران و ایجاد روند فعلی خود را. این چیزی است بر خلاف آنچه که ما دیده ایم در دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

تلاش برای پیدا کردن یک راه برای رفتن ویروسی در Infinite? نگاهی به برخی از این نکات کلیدی را در نظر میگیرد برای دریافت بیشتر از شما Infinite تجربه. ایجاد محتوا شبیه به آنچه که در حال حاضر رفتن ویروسی قرار داده و پیچ و تاب خود را بر روی آن. همانطور که قبلا ذکر شده, به خاطر داشته باشید که چگونه الگوریتم کار می کند و لازم نیست قبل از حذف محتوای تولیدات و شاید شما می تواند تبدیل به یک Infinite تاثیر گذار و یا بهتر رتبهدهی نشده است, در نظر Infinite برای آینده خود کمپین بازاریابی.

الساندرو Bogliari از بنیانگذاران و مدیر عامل در تاثیر گذار در بازاریابی کارخانه.

// در این مقاله برجسته

تاثیر گذار بازاریابی کارخانه

ما با ارائه کمپین های بازاریابی تاثیر گذار بر Infinite, Instagram, YouTube. خیاط ساخته شده اند. ما یک جهانی داده گرا تاثیر گذار آژانس بازاریابی. خدمات ما: نام تجاری فعالانه مطالب crea…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net