زمان تعمیرات اساسی به صنعت داده سیستم برچسب زدن

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

اطلاعات کارشناسان در Lotame اعتقاد دارم که آن زمان برای متوقف کردن با استفاده از کهنه به نظر برچسب های اول-دوم و سوم-حزب داده ها و جستجو برای برخی از به روز رسانی از نظر.

Lotame موشک
دانشمند آدم جزایر معتقد است حرفه ای در حال صدمه زدن به صنعت با سازماندهی داده ها به “احزاب” — اول و دوم و سوم.

صنعت
حرفه ای اغلب از دست رفته در اصطلاحات مخصوص یک صنف و این یکی از مشکلات است. برچسب ها منسوخ شده و گیج کننده او می گوید: بنابراین در جلسات با مشتریان او شروع به یک مدافع جدید
سیستم برچسب زدن. او فکر می کند که تمرکز باید به نوبه خود نسبت به انواع داده ها مانند سن و جنس و درآمد خانواده همراه با کیفیت به جای اطلاعات ،

“آن را تبدیل به یک گیج کننده
ظروف سرباز یا مسافر” او گفت:. “مردم گیج کننده اول, دوم و شخص ثالث داده ها با کوکی ها.”

به عنوان یک یادآوری برای اولین بار حزب اشاره به داده های متعلق به حزب اول مانند یک
نام تجاری و یا ناشر است. حزب دوم اشاره به داده های متعلق به حزب دوم در یک معامله — برای مثال ناشر تبلیغ در سایت خود. شخص ثالث داده ها می آید از یک به طور کامل
جداگانه منبع نه ناشر و نه تبلیغ.

تبلیغات

تبلیغات

“برچسب های در حال استفاده به عنوان پروکسی برای کیفیت و که دقیق” سلیمان گفت.

در طول چند بعدی
ماه Lotame خواهد شد صرف زمان صحبت کردن در مورد انواع داده ها و دسته و جمعیتی و تلویزیون, مشاهده, گذشته, خرید و کیفیت و منابع به جای که در آن داده ها
نشات گرفته است.

“اگر یک نام تجاری به دنبال اطلاعات در مورد خریداران خانه های جدید وجود دارد شرکت هایی که جمع سوابق مانند مالیات,” او گفت: با اشاره به Experian به عنوان یکی
منبع.

وجود دارد می تواند شرکت های دیگر که به اشتراک گذاری اجتماعی ویدجت. آنها ممکن است مربوط به خدمات جدید برای خریداران خانه و داده ها است که با مراجعه به خریداران خانه های جدید چرا که آنها
درك نوعی از وب و یا جستجو در رفتار.

Lotame برنامه به رول کردن یک راه حل متمرکز بر “نیاز” از مشتریان به جای تاکتیک های خاص که در آن داده ها نشات گرفته است. این
منبع آن را می دهد یک برچسب مانند اول-دوم-سوم-اما سلیمان گفت: این گفتگوها باید تمرکز بر نوع و کیفیت.

وقتی پرسیده شد که در مورد قیمت گذاری تغییرات به اطلاعات بخش های
سلیمان گفت: قیمت گذاری باید “لرزش در طول زمان است.” داده هایی را که انجام می دهد باید با ارزش تر یا حداقل بالاتر فرمان CPM.

امروز CPMs رانده در کمبود و نام او
گفت.

سلیمان همچنین می خواستم به نکته ای که وجود دارد این است که هیچ ارتباط بین شخص ثالث داده ها و کوکی های شخص ثالث — آنها بسیار متفاوت است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>