راهنمایی برای کمک به مارک های اکسل در سال 2020

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

“هر کسب و کار است قربانی دیجیتال داروینیسم تکامل رفتار مصرف کننده زمانی که جامعه و تکنولوژی تکامل سریع تر از توانایی بهره برداری از آن. دیجیتال داروینیسم تبعیض قائل نیست. هر کسب و کار تهدید شده است.”

…بنابراین می گوید: Brian Solis یک رهبر فکری در منطقه از, رسانه های اجتماعی, ارتباطات, فن آوری و کسب و کار.

به عنوان شوم آن را به عنوان برای تلفن های موبایل درست است. این بدان معنا نیست که ما نمی تواند مثبت که چنین تکامل به ارمغان می آورد. بیایید از آن لذت ببرید در حالی که تلاش برای جلوگیری از تبدیل شدن به دیجیتال دایناسورها و سیر کردن اشتهای ما با ما پنج راهنمایی برای برندها در سال 2020 است.

تواند مخل

مخل بازاریابی زمانی موفق است که چیزی که ما بر اساس نگاه سزاوار با هیبت. به این دلیل است که خود مخل نیروی است که نام مانند Netflix و بارگذاری تبدیل اختصاصی eponyms که تعریف جدید کل صنایع است. که طول می کشد چشم انداز و شجاعت اما به ارمغان می آورد با آن نوع از موفقیت است که تنها تا کنون تقلید در بهترین حالت. وجود دارد تنها یک Airbnb تنها یک دلار اصلاح ، این را همیشه اصل و آنها را همیشه مترادف با محصول و یا خدمات است که مصرف کننده به طور ناگهانی نمی تواند بدون زندگی می کنند.

اما اختلال حادثه اتفاق می افتد نیست. این سخت گیری از این روند که منجر به آن – به طور مستمر یادگیری از مصرف کننده و گوش دادن به آنچه که مردم می خواهید برای پیدا کردن سوله های تست و تصفیه و در نهایت آوردن تصویر به تمرکز – که در نهایت تغییرات صنعت بهتر است.

تجربه خودتان و هر کس دیگری

در سال گذشته اشتها, خلاق, طراحی یک رویداد برای Vodafone. آن چیزی گسترده نبود اما از آن بسیار موفق بود – مجازی شکار گنج در داخل یک مرکز خرید با یک نام تجاری جدید آی فون به عنوان جایزه. آن را برای تلفن های موبایل ساده است دلیل آن این بود: شرکت کنندگان با استفاده از تلفن خود برای اسکن کدهای QR که به نوبه خود ارائه آنها را با سرنخ به محل بعدی سیستم و اولین کسی که برای پیدا کردن به اندازه کافی از آن کدهای آی فون. ورزش بهره مند همه درگیر: مشتری, مرکز خرید و تمام مغازه ها و رسانه های مواد غذایی در طول راه.

همهجانبه بازاریابی ارائه پیام در سراسر کانال های متعدد است و طبیعی جانشین نامزدی بازاریابی است. پیام ساده اما قدرتمند و هر لینک در زنجیره ای – هر شرکت کننده, فروشگاه, فروشگاه تلفن Facebook یا Instagram viewer – عبور یک ایده تنها در امتداد خط در یک تجربه مشترک است.

بحث!

داشتن فارغ التحصیل از طریق دست نوشته ها و یادداشت های تلگراف و فکس, ایمیل, اسپم, پاسخ به همه و…. ما در نهایت live chat.

آنچه که ما باید به یاد داشته باشید در مورد زنده است که مکالمات اتفاق می افتد در مشتری ، مصرف کننده و در نهایت کنترل. مکالمات هنوز شخصی و امیدوارم مفید اما در حال حاضر به لطف مکالمه بازاریابی آنها حتی بیشتر طراحی شده به مشتری و به آن شخص با ارزش ترین دارایی: زمان. HubSpot بنیانگذاران Dharmesh شاه نظر به تازگی است که: “کلید این است که به یاد داشته باشید که مکالمه بازاریابی باید در طراحی در اطراف نیازهای مشتری نیازهای کسب و کار.”

و با “هنگامی که” می آید “که در آن”. مکالمات می توانید در حال حاضر اتفاق می افتد از طریق کدام کانال مشتریان ما با راحت ترین, آیا, است که Facebook در 22:15 بعد از Downton Abbey یا تلفن به عنوان به زودی به عنوان همه ما می رسند ، کسب و کار در حال حاضر فرصتی برای ارائه پیام حق را به هر مشتری در زمان مناسب و از طریق کانال سمت راست.

رفتن با جریان خودکار

بازاریابی خودکار هنوز هم حمل ننگ. من دیده بان اپل به تازگی ظهور تا با یک ایمیل که من نمی خواهم و من می دانم که من تنها فرد در لیست پستی. آن است که شخصی به من در هر راه است و آن را یک مزاحم.

خوب بازاریابی خودکار, اما خواهد شد پایان دادن به این. باید آن را با حمایت یک ورودی استراتژی و محور در چشم انداز. با استفاده از سرب و اطلاعات جمع آوری شده باید آن را ارائه اطلاعات هنگامی که و که در آن مورد نیاز آن از طریق مناسب ترین کانال. باید آن را با استفاده از داده های مبتنی بر رسانه های اجتماعی قیمت, مقایسه و یا محتوای views – نه به بمباران سرب با اطلاعاتی که ممکن است مفید باشد اما به طور فعال در جلوگیری از خدمت به آنها را هر اطلاعاتی که لازم نیست.

اجازه دهید خود را تحت تاثیر قرار

  • 63 درصد از مصرف کنندگان اعتماد اثرگذارندهها نظرات از محصولات بسیار بیشتر از آنچه می گویند در مورد مارک های خود را
  • 58 درصد از مردم خریداری یک محصول جدید در شش ماه گذشته به دلیل تاثیر گذار توصیه

و آن را در اینجا به ماندن بنابراین استفاده از تکنولوژی به مطمئن شوید که شما حق آن را دریافت.

هوش مصنوعی می تواند کمک به روند پیدا کردن حق اثرگذارندهها به راحت تر و سریع تر است. شناسایی کسانی که با بهتر نامزدی کمتر پیروان جعلی و بالاتر شانس تولید مثبت بازگشت سرمایه گذاری (ROI) همچنین به معنی فرمان روشن به طور بالقوه شرم آور نتیجه معکوس.

در اشتها خلاق ما را در درک بازاریابی و ما می خواهیم برای به اشتراک گذاشتن آن است. ما غرور خودمان را در توانایی ما برای گوش دادن به مشتریان ما. اگر شما نگران دیجیتال داروینیسم یا احساس می کنید که شما ممکن است از یک چت لطفا احساس رایگان با ما تماس بگیرید.

جنی استنلی مدیر عامل در اشتها خلاق است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>