برای جلوگیری از Hooq را سرنوشت OTT سیستم عامل باید تبلیغات به قطع از طریق

در آسیا و اقیانوس آرام که در آن وجود دارد که ترکیبی از, محلی, منطقه ای و بین المللی بیش از حد بالا (OTT) سیستم عامل روشن بازاریابی محتوا و مخاطبان استراتژی مورد نیاز است را به ایستادگی کردن در این فضای شلوغ.

عدم است که کارشناسان می گویند که آنها ممکن است در نهایت در همان وضعیت به عنوان Hooq سنگاپور مبتنی بر OTT سرمایه گذاری مشترک بین Sony Pictures, Warner Bros. و Singtel که به تازگی برای ثبت انحلال و تعطیل برای همیشه در تاریخ 30 آوریل.

پنج سال از پلت فرم که در عمل در یک اشتراک ویدئو در تقاضا (SVOD) و تبلیغ video-on-demand (AVOD) مدل تا به حال رویاهای بزرگ. آن را قبلا گفته درام این امید را به 100 قطعه اصلی از محتوا از اندونزی و فیلیپین و سنگاپور و تایلند به پلت فرم آن تا اواسط سال 2020 از طریق Hooq فیلمسازان انجمن صنفی سالانه ابتکار برای پیدا کردن فیلم های جدید استعدادهای درخشان در آسیا است.

اما Hooq اعلام کرد در پایان ماه مارس آن را پایین کشیدن کرکره برای خوب است. آن را به حال شده است قادر به رشد به اندازه کافی برای جبران افزایش هزینه های مطالب و مستمر هزینه های عملیاتی مستقل OTT پلت فرم توزیع, با توجه به بیانیه خود را.

علاوه بر این Hooq گفت: آن را امن نیست بودجه اضافی از موجود و یا سرمایه گذاران جدید. پلت فرم قبلا مطرح اولیه 70 میلیون دلار در سال 2015 و بعد بودجه دور برداشته آن را به 95 میلیون در سال 2018 اما آن را تا به حال هیچ علنا اعلام کرد تامین مالی پس از سال 2018 است.

لی والش, معاون رئیس جمهور از رسانه های فعال سازی برای APAC در اصل می گوید موفقیت یا سقوط OTT سیستم عامل به طور معمول پایین می آید به دو چیز: استراتژی بازاریابی و بودجه.

او اشاره می کند که تا انحلال آن اعلام Hooq اشتراک ارائه شد به عنوان یک تعریف خدمات به عنوان بخشی از انتخاب Singtel تلفن همراه بسته نرم افزاری. هنگامی که یک پلت فرم محتوا را می توان به صورت رایگان و او می گوید: می توان آن را سخت جذب مشترکان پرداخت می شود در آینده.

“به خصوص در محتوای بین المللی مصرف کنندگان می توانید انتخاب کنید از پیشرو جهانی جریان ویدئو خدمات مانند Netflix بکشد. ایجاد و صدور مجوز محتوا نیز فوق العاده گران است. برای قرار دادن در این دیدگاه, ‘تاج’ سری گزارش هزینه Netflix آمریکا 130 میلیون دلار برای تولید” او توضیح می دهد که به درام.

“بعلاوه Hooq حال چالش ایجاد محتوای محلی در سراسر پنج بسیار متفاوت بازارهای آسیایی. مثلا برنامه نویسی مختلف مورد نیاز خواهد بود به طنین انداز با مشترکین در اندونزی در مقایسه با هند است. در همان زمان بدون بزرگ پایه مشترک به صندوق های برنامه نویسی اصلی, با کیفیت و حجم عرضه رنج می برند می تواند.”

پرینا Mehrotra مدیر برای گروه رسانه ای در APAC در Dentsu Aegis شبکه یادداشت Hooq سعی در تقویت خود کاربر جذب توسط تست مدل های مختلف در چند سال گذشته است. برای مثال کاهش قیمت ها و معرفی ارزان طرح روزانه در جنوب شرق آسیا با اضافه کردن محتوای رایگان آگهی-تامین دسترسی و مشارکت با شتاب و یک نام تجاری جدید مبارزه در اواخر سال 2019.

با وجود این همه او می گوید: Hooq موفق به جلب کاربران و تنها به حدود 80 میلیون کاربر را در طول عمر خود که می تواند قرار داده و به محدود صرف در ایجاد نام تجاری.

“Hooq بود که یک مزیت اول تکان دهنده هنگامی که آن را راه اندازی پنج سال پیش اما با رشد درهم و برهمی گسترش مصرف کننده انتخاب و فقیر مشترک جذب به نظر می رسد Hooq قادر به رشد به اندازه کافی برای ارائه رضایت بخش می گرداند برای پوشش افزایش محتوا و هزینه های عملیاتی,” او می گوید.

“خبر از آن بسته شدن ناگهانی تعجب آور بود و به احتمال زیاد ناشی شده است توسط Singtel هزینه-برش در پاسخ به Covid-19.”

مانند بسیاری دیگر از مارک های OTT سیستم عامل به طور منظم باید به تبلیغ برای ایجاد آگاهی در مورد برنامه نویسی و کاربران جدید به, ثبت نام لورا می گوید: Quigley مدیر برای جنوب شرق آسیا در IAS.

او می افزاید: با حمایت از Singtel وارنر و سونی او را فرض کنیم که آنها تا به حال دسترسی به منابع مالی. این موفقیت را نمی توان تضمین شده از طریق در حال اجرا مبارزات انتخاباتی به تنهایی دلیل OTT سیستم عامل باقی می ماند تا حد زیادی در رحمت مشترک وفاداری به عنوان وجود دارد بدون قراردادهای بلند مدت اتصال کاربران و آنها می توانید انتخاب کردن در هر زمان.

“در آغاز Hooq متمرکز غربی محور محتوا و انتظار می رود که مردم را به پرداخت هزینه برای آن و پیدا کردن راه سخت است که جوانی محلی محتوا چیزی بود که به دادگاه تجدید نظر به مخاطبان خود را در منطقه” او توضیح می دهد.

“آنها همچنین کشف کرده اند که در حالی که سنگاپور دارای بالاترین سرانه تولید ناخالص داخلی در جهان مخاطبان در Hooq را سرزمین فیلیپین و اندونزی و تایلند بسیار کمتر مایل به پرداخت هزینه برای چیزی است که آنها انتظار می رود به صورت رایگان. و متاسفانه به سادگی ساخت محتوا به طور قانونی در دسترس نیست محتوای توقف دزدی دریایی بنابراین وجود چند عامل درگیر است.”

AVOD یا SVOD?

آن پیش بینی شده است که اکثریت قریب به اتفاق OTT سیستم عامل در سراسر آسیا را اتخاذ AVOD مدل زیرا مصرف کنندگان در حال غرق با اشتراک و در حال ظهور در بازار مصرف کنندگان فقط نمی تواند توجیه پرداخت برای ده ها تن از خدمات جریان.

والتر Cuje دانشیار مدیر رسانه ای در VaynerMedia احساس وجود دارد دلیلی برای باور است که یا AVOD یا SVOD مدل و یا ترکیبی می تواند پایدار باشد.

“Hooq شیفت از اینکه به طور انحصاری SVOD به رایگان و لایه AVOD شد یک تغییر اساسی در استراتژی. این آنها را مجبور به استفاده بیشتر از نزدیک با کانال های توزیع مانند telcos که یک نبرد دشوار” او توضیح می دهد.

Quigley امتیاز قیمت شماره یکی از عوامل مصرف کنندگان در نظر بگیرید هنگامی که فکر کردن در مورد اضافه کردن یک سرویس جدید است. او می گوید: اگر مطالب و تجربه کاربر نیست کیفیت انتظار مشتریان آنها بیشتر احتمال دارد به لغو اشتراک خود را. آن است که تبدیل شدن به روشن است که جریان سیستم عامل نیاز به انطباق به رقابتی باقی می ماند.

برای مثال Verizon رسانه ها حرکت می کند به ارائه یک سال از دیزنی+ رایگان و با یک قرارداد است که به طور بالقوه است که چرا آن را در حال حاضر 28m مشترکین در کمتر از یک سال در حالی که آن را در زمان HBO در حال حاضر سه سال به آمار 5m مشترکین. به عنوان بیشتر و بیشتر در جریان سیستم عامل شروع به ظهور و شروع به توسعه خود را با محتوای اصلی آنها نیاز به در نظر گرفتن حرکت به یک ad-پشتیبانی از مدل به منظور جبران هزینه های.

“با وجود محبوبیت ad-free Netflix بینندگان نمی خواهد به نظر می رسد به ذهن چند تبلیغات. در یک مطالعه اخیر که IAS اداره به CTV/OTT مصرف کنندگان 76% از نمونه ما گفت که آنها خواهد بود مایل به دیدن تبلیغات برای محتوای حق بیمه. و با وجود ادامه و تقریبا غیر قابل توقف رشد در موبایل, OTT محتوا است که هنوز هم به طور عمده به عنوان یک تلویزیون رسانه با بیش از نیمی از بینندگان مصرف OTT تنها در تلویزیون,” او توضیح می دهد.

او ادامه می دهد “البته به عنوان CTV می شود راه اصلی برای رسیدن به بینندگان در بزرگترین و مهم ترین صفحه نمایش در صفحه اصلی این نشانه خوبی برای تبلیغ به دنبال استفاده و دسترسی مصرف کنندگان بالقوه.”

اما چند OTT سیستم عامل ساخته شده اند AVOD مدل کار در مقیاس والش می گوید. تبلیغ-بودجه مدلها ممکن است حس را بر روی کاغذ اما آنها نیاز به قابل توجه آگهی زیرساخت های فن آوری و فروش با تجربه تیم موفق خواهد بود که هر دو گران هستند.

“AVOD مدل نیز نیاز به مقدار زیادی از موجودی به مدیریت مطلوب فراوانی در سراسر مخاطبان و تبلیغ. بدون به اندازه کافی موجودی بعید است که یک پلت فرم می تواند به تولید کافی تقاضا از رسانه ها خریدار” توضیح می دهد که والش.

در حالی که معلوم نیست چقدر موجودی Hooq در واقع تا به حال آن را قبلا گفته آن تبلیغات جاه شامل داشتن تصویری-آگهی اول سرور برای بهینه سازی مدیریت ارتباط با بهترین در کلاس SSP برای دسترسی به تبلیغات و تقاضا همراه با پیشرفته مخاطبان راه حل های تجاری ایمنی قابلیت های.

این به چه معنی برای آینده APAC-متولد OTT سیستم عامل?

Netflix به تازگی اعلام کرد آن اضافه شده بیش از 15.7 میلیون مشترک در سه ماه اول سال 2020 در حدود زمان شیوع کروناویروس (Covid-19) تبدیل به یک بیماری همه گیر و دیدم کشورها به مستند.

این است که به عنوان Netflix بر کلیت بازار با حق بیمه محتوای اصلی که به معنی آنها را نمی توان سرنگون کرد به راحتی. با Hooq عدم منابع بگویید درام امثال Iflix می تواند آینده. مالزی مبتنی بر OTT پلت فرم برگزار شد از نو سنگر سازی و تمرینات غالبا پس از سال 2016 پس از سوختن از طریق پول نقد و قادر به امن سرمایه گذاری قابل توجهی.

اما Cuje ترجیح به, خوش بینانه, به عنوان بسیاری از APAC-متولد سیستم عامل با نزدیک شدن به بازار با استراتژی های مختلف از Hooq.

“APAC بازیکنان باید یک لبه تا بر رقبای جهانی وقتی که می آید به منطقه ای خاص محتوا باقی می ماند که بسیار مهم برای موفقیت در منطقه” او توضیح می دهد.

“آنچه ما می دانیم این است که OTT در حال رشد است و بدون شک انجام خواهد شد و حتی بیشتر از آن با توجه به زمان بی سابقه ای در برابر ما هستیم بنابراین قطعا همچنان به صورت بالقوه در این فضا است.”

Quigley موافق است و اضافه کرد که تا سال 2025 جهانی OTT بازار است که انتظار می رود برای رسیدن به US$332 میلیارد. به مرور جریان خدمات مانند Netflix و Hulu را تبدیل به استاندارد شب پخش می شود ریشه دوانده و یک بخشی از زندگی مردم است که بدان معنی است که آینده ندارد و نگاه تلخ برای بازیکنان محلی.

“در مواجهه با یک سرعت در حال تحول رسانه و چشم انداز ثبات فکر مخاطبان OTT خدمات جریان در آسیا انتظار می رود را به جلوتر از منحنی. OTT بازیکنان در منطقه در حال نوآوری و تشکیل اتحاد با telcos مانند هر نبرد تشکیل اتحاد استراتژیک کلیدی برای عقد پیروزی” او توضیح می دهد.

“در آسیا و به خصوص مشارکت بین شرکت های OTT و محلی telcos که قطعا مورد بررسی پتانسیل هوش مصنوعی در ایجاد محتوا. Voot مثلا برنامه ای برای استفاده از هوش مصنوعی به جای انسان کار به نحو احسن ایجاد نیش اندازه قرقره برجسته از تمام طول پخش برنامه مانند مسابقات ورزشی.”

“با پیوستن به نیروهای OTT شرکت می تواند اطمینان حاصل شود سطح وسیع تری توزیع محتوای خود را در حالی که telcos ارائه می دهند ارزش اضافی به مشترکان خود را در حق است.”

پس این سوال باقی می ماند: آیا اشتراک حق بیمه حساب همچنان به نگه داشتن مردم علاقه مند به اندازه کافی برای ادامه پرداخت برای آنها ؟

در نهایت همه چیز در مورد مربوطه و مطالب جذاب بدون درز تجربه برای ایجاد چسبندگی و تعادل این با بازاریابی مناسب, قیمت و مدل های کسب و کار به عنوان آسیا به طور قابل توجهی متفاوت هنگامی که آن پایین می آید به تصویری عادات مصرف از مصرف کنندگان است.

یکی از کلیدی روند مصرف کننده در آسیا به عنوان برجسته توسط Brightcove است که بطور قابل توجهی بالاتر تحمل برای تبلیغات است که بیشتر کمک AVOD مدل.

به عنوان جریان سیستم عامل شروع یا ادامه به ایجاد مطالب خود را برای هزینه های در حال توسعه که محتوای رشد خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که اشتراک نمی خواهد بود قادر به تحمل هزینه های تنهایی. در نهایت جریان سیستم عامل نیاز به نوبه خود به یک ad-پشتیبانی از مدل رانندگی تصویب. در غیر این صورت بیننده کمتر احتمال دارد به اضافه کردن به خود را در حال حاضر غیرمنتظره پخش آنلاين فروشگاه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de