به فریاد و یا به زمزمه? تشریحی آرام و با صدای بلند لوکس

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

باور کمتر بیشتر است ؟ پس از آن نظر خود را از طرفداران آرام لوکس. عشق از نگاه آرم محور مارک ها ؟ سپس شما به احتمال زیاد فن صدای بلند لوکس.

این که آیا شما عاشق آرام و یا با صدای بلند لوکس آن صحبت می کند جلد به عنوان خود را به آرمان های اجتماعی و کلیدی پروفایل ترفند که با نام تجاری لوکس بازاریابان استفاده از شیر به مخاطبان هدف خود را.

اما آنچه که دقیقا انجام این عبارات با صدای بلند لوکس و آرام لوکس چیست ؟ و چگونه می توانم به شما این اهرم خود را در استراتژی بازاریابی دیجیتال? در اینجا ما تشریح تفاوت بین دو نوع لوکس و کشف که چرا درک این دو کلید به طور موثر بازاریابی یک نام تجاری لوکس و محصولات خود را به منظور به طنین انداز با جهان ثروتمندترین مصرف کنندگان است.

آرام در مقابل با صدای بلند لوکس

با صدای بلند لوکس ویژگی های محصولات با شدت قابل مشاهده نام تجاری نشانه گذاری است که مردم را قادر می سازد تا به راحتی تشخیص نام تجاری. فکر می کنم Louis Vuitton را فورا تشخیص طغرا چاپ می باشد که می توان نابودسازی در سراسر آرایه گسترده ای از مد خانه, کیسه, لباس و لوازم جانبی و یا گوچی را یاد “دو G” آرم که برجسته است در سراسر یک انتخاب نام تجاری مجموعه.

وضعیت اجتماعی همراه با نام تجاری است که یک عامل مهم در مصرف آشکار. بر اساس یک مقاله پژوهشی توسط اساتید Glyn Atwal و Alistair ویلیامز لوکس مشتریان با استفاده از این محصولات بالا پایان اظهارات در مورد خود به ایجاد هویت و به منظور توسعه یک حس تعلق که آیا آنها آگاهانه از آن آگاه هستند یا نه. این پسر نوجوان از مدیر عامل یک بانک سرمایه گذاری بین المللی ممکن است بخواهید برای خرید عالی x Louis Vuitton hoodie آن را به عنوان در نظر گرفته شده است به یکی از جالبترین چیزها در درون گروه خود را از دوستان است. خرید و پوشیدن با صدای بلند اقلام لوکس او احساس می کند مانند او متناسب با خود را منحصر به فرد جمعیت; او دوست دارد مردم بدانند که او پول را به خرید هر چیزی از پرطرفدارترین مجموعه های جدید است.

در سمت تلنگر, آرام مارک های لوکس ارائه محصولات با ظریف یا هیچ نشانه گذاری. آرام و لوکس است نه حول آرم یا نشان دادن ثروت و وضعیت. آن را همه چیز در مورد زیبایی و کیفیت و ساخت محصول. فکر می کنم هرمس لوکس فرانسوی نام تجاری مترادف با انجام نگرفته توانگری که در آن محصولات اجرا به هزار اما تنها کسانی که با یک چشم آموزش به رسمیت شناختن نام تجاری معتبر اقلام است. برای آرام luxurians این همه در مورد صرف مبالغ زیادی از پول را به نگاه ناشناس شیک.

لوکس مصرف: در افراد

مختلف تاکتیک های بازاریابی خواهد شد درخواست اگر شما می خواهید به درخواست تجدید نظر به صدای بلند لوکس و یا آرام لوکس مصرف کنندگان است که چرا این مهم است که بازاریابان درک به طور خاص که آنها در حال هدف قرار دادن. وجود دارد چهار personas که به طور معمول درایو عادات مصرف بسته به ثروت و باید برای وضعیت. این Patricians, Parvenus, پرولترها و Poseurs.

Patricians برای مثال تقریبا قطعا خرید آرام اقلام لوکس به عنوان آنها احساس نمی نیاز به خرید با صدای بلند اقلام لوکس که سیگنال به دیگران که آنها ثروت اگر چه دیگر Patricians تشخیص خواهد شد ثروت خود را. آنها را خرید مارک های مانند Brioni که شانه خالی قابل مشاهده آرم و تمرکز بر ایجاد قطعه نفیس کیفیت ساخت و زیبایی است. در حالی که Parvenus می خواهید به سیگنال به دیگران که آنها پول خواهد شد تا مصرف با صدای بلند لوکس کالا. یک مثال از یک نام تجاری آنها به احتمال زیاد خرید Fendi اگر چه خانه تولید هر دو آرام و با صدای بلند اقلام لوکس اکثریت خود را از لباس و لوازم جانبی از ویژگی های نمادین خود را دو F آرم.

لوکس مشتریان نیازهای اجتماعی تاثیر خود را در استفاده از مارک های لوکس به عنوان یک فرمت از خود هویت اجتماعی و یا اجتماعی دارند.

با توجه به مقاله منتشر شده در مجله تحقیقات کسب و کار توسط Hannele Kauppinen-Räisänen پیتر Bjrk Alexandra Lönnströmc و ماری-Nathalie Jauffret وجود دارد لوکس مصرف کنندگان که مایل به خرید همان محصولات لوکس است که خود را از همسالان خود را متناسب با هنجارهای اجتماعی. به جای منحصر به فرد بودن و خرید چیزی متفاوت آنها احساس نیاز به مطابقت با روند و پس از خرید با صدای بلند اقلام لوکس است که به راحتی قابل تشخیص است و ارتباط آنها را با بقیه از جمعیت.

پل دو بازار

جالب است که بسیاری از مارک های لوکس شیر را به هر دو بازار خواهد شد اما هزینه بیشتر برای آرام کالاهای لوکس. ماشین لوکس با نام تجاری مرسدس بنز برای مثال مکان بزرگتر نشانها در آن کاهش قیمت خودرو. لوکس و خانه مد مانند گوچی و Louis Vuitton هزینه بیشتر برای ساکت تر و کیف و آنهایی که بدون آرم و یا هر واضح نام تجاری است. آرم خود را مزین نسخه تمایل به در نظر گرفته شود ورود به سطح نشان می دهد که افرادی که در حال خرید در قیمت پایین تر کالاهای لوکس انجام می دهند تا به سیگنال وضعیت خود را.

Patricians بیشتر هماهنگ به تشخیص صفات کالاهای لوکس و بنابراین می تواند تشخیص محصولات بدون نیاز به آشکار برند را نمایش می دهد. به درخواست تجدید نظر به این فوق العاده ثروتمند شخصیت مارک های لوکس نیاز به توسعه بیشتر ظریف نشانه هایی است که شناسایی محصولات خود را به عنوان خود را حتی در صورت عدم وجود صریح و روشن لوگو یا نام تجاری شناخته شده به عنوان خانه کدهای.

این خانه کدهای مرکزی به هویت خود هستند و بارها و بارها استفاده می شود در سراسر همه چیز آنها از بازاریابی به قطعات آنها ایجاد کنید. این کد چه Patricians به راحتی تشخیص به آنها احاطه شده توسط دنیای لوکس برای تمام طول زندگی خود و درک ظریف پیچیدگی.

برای مثال Vuitton لویی کیف با چرم تقویت شده با گوشه و قابل جابجایی کلید بل در حال بناست حتی بدون آرم. همان می رود برای Chanel به یاد کیسه ای که از ویژگی های یک Turnlock, بسته زنجیر و دوخته دوخت. مد خانه پشم ونخ راه راه پارچه است که یکی دیگر از امضا خانه کد. نوشته شده توسط Coco Chanel, tweed استفاده می شود در سراسر طیف وسیعی از محصولات خود را با تکرار های جدید در هر فصل اما همچنان ثابت و ابدی کد از خانه مد.

بازگشت logomania

با صدای بلند مارک های لوکس و کالاهای تمایل به مورد علاقه توسط nouveau riche همراه با جدیدتر در حال ظهور لوکس گروه های مصرف کننده مانند HENRYs (بالا بگیر غنی نیست هنوز). این افراد لذت می برد رو به بالا تغییر در وضعیت اجتماعی و اقتصادی در طول عمر خود و در نتیجه مایل به آن را نشان دهد.

برای مثال Billie Eilish 18 ساله آمریکایی خواننده و ترانه سرا که سر به فلک کشید به شهرت در سراسر جهان در دو سال گذشته. او تمجید نگه دارید آینده از پنج جایزه گرمی برای انتخاب شدن به عنوان هنرمند به رکورد جدیدترین فیلم جیمز باند را با لحن تم. او تا به حال به طور منظم, طبقه متوسط, شیوه زندگی در حال رشد و در حال حاضر او یکی از مهمترین در خواست نوازندگان در جهان است. او با صدای بلند لوکس گزینه های مد همواره شامل لوگو-محور محصولات.

کسانی که از ثروت یا پول خانواده تمایل به نفع آرام مارک های لوکس, به عنوان آنها نمی تمایل به همان سطح از پذیرش اجتماعی.

رزی هانتینگتون-وایتلی برای مثال یک مدل انگلیسی و بازرگان که نمونه ای آرام و لوکس به عنوان او است که به ندرت دیده می شود با یک logoed تکه از لباس یا لوازم جانبی و تقریبا به طور انحصاری می پوشد علامت های تجاری مانند Bottega Veneta و ردیف.

قوانین نیست سخت در اینجا و این دو قابل تعویض هستند. با توجه به یک 2019 تحقیق مقاله توسط Sara Nguyen به لطف بازگشت Logomania – روند مد از آرم های در حال پخش در سراسر لباس ها و لوازم جانبی – patricians را در اب شلپ شلپ کردن در با صدای بلند لوکس به سادگی به یک مد پررنگ کرد.

دیور logoed زین کیسه ها یک مورد در نقطه است. کیسه های شده است یک ضربه بزرگ پس از دیور دوباره راه اندازی آنها را در آن 2018/2019 پاییز مجموعه با بیش از 181,588 پست با استفاده از #diorsaddlebag و بیش از 95,031 پست با استفاده از #diorsaddle در Instagram به انتشار است.

چوپان زن است دیگر لوکس و خانه مد است که در آغوش Logomania روند. معمولا آرام با نام تجاری لوکس چوپان در حال حاضر ایجاد شده بیشتر قطعات از آرم محور پوشاک از جمله در خواست لوگو-چاپ بوم اسلاید.

روند رو به رشد برای آرام لوکس

در حالی که با صدای بلند لوکس کالا هنوز محبوب باقی می ماند آرام لوکس کالا شاهد افزایش مداوم در جهان به عنوان ثروتمندترین نگاه به تبدیل شدن به بیشتر کم رنگ و نشان دادن ثروت و وضعیت در راه زیرکانه تر.

این تغییر به آرام لوکس در میان جهان ثروتمندترین حال دیده می شود که عمدتا در تاسیس لوکس بازار مانند ایتالیا و ایالات متحده است.

آمریکا با نام تجاری مد ردیف برای مثال بسیار موفق آرام با نام تجاری لوکس ارائه پایان بالا مغازه که بیرون آمدن نگرفته شیک. این نام تجاری را می دهد دور; حتی آن Instagram حساب عاری از محصولات خود را به جای تمرکز بر aspirational تصاویر هنری, ایجاد یک حس رمز و راز – و انحصار – در اطراف برند.

Bottega Veneta های لوکس و خانه مد ایتالیایی است که یکی دیگر از نمونه افراطی از یک نام تجاری لوکس است که به طول های بزرگ رفته بود دیده می شود به عنوان آرام لوکس خود را با نام تجاری لوگو ظاهر می شود تنها در داخل لوازم جانبی و پوشاک پنهان به طور کامل از نظر.

خود Instagram profile آنها انتشار یک سری از 12 پست که به ضرب گلوله توسط یک اغلب در حال تغییر فرد عکاس. مختلف عکاسان ارائه تفاسیر مختلف از نام تجاری به عنوان یک راه برای بالا بردن نام تجاری به بیش از یک هنری از دیدگاه حتی اگر محصولات برجسته بودن. تصاویر مدل های کیف و جواهرات, لباس و دیگر Bottega Veneta موارد اما ویژگی های هر آرم. درمان خوراک خود را به عنوان یک نوع از گالری هنری یا عکاسی نمایشگاه تقویت موقعیت خود به عنوان یک آرام با نام تجاری لوکس.

درک تفاوت های ظریف بین خریداران با صدای بلند یا آرام لوکس و دلیل آنها برای انتخاب کردن هم بسیار مهم است برای نام تجاری لوکس بازاریابان در صورتی که مایل به رسیدن به مخاطبان هدف خود را. می شود آن را با صدای بلند یا آرام, لوکس, استراتژی های بازاریابی نیاز به دقت طراحی شده برای اطمینان از آنها ارائه نتایج و موثر طنین انداز با کسانی که به دنبال جهان لوکس ترین کالا.

سر و صدا Romagnoli مدیر و مدیر عامل شرکت در ارتباط.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>