کاغذ توالت می دهد قدرت به صورت بحران

به عنوان COVID-19 جهانی همه گیر گستراند و گیج کننده whir از زمان حوادث به آرامی راه می دهد به یقین از تاریخ یک سوال خواهد اکو سال های جذاب دانشمندان هنوز متولد نشده:

چه بود این معامله را با کاغذ توالت?

با یک کشنده طاعون همه جا در حال گسترش مصرف کنندگان محروم فروشگاه, نه از باتری و یا مشروبات الکلی و قهوه یا خمیر دندان.

اما کاغذ توالت. در enormous, سبد خرید-پر کردن مگا بسته.

و نه فقط در ایالات متحده است. رسانه های استرالیا توصیف یک کاغذ توالت “دیوانگی” که در آن خریداران کشیده چاقو در هر یک از دیگر. در هنگ کنگ, مسلح, سارق مسلح به سرقت برده پالت TP. قفسه محروم می شدند در سنگاپور و تایوان است.

روزنامه نگاران سوال کسانی که به خرید کاغذ برای چشم انداز خود را.

“اگر همه آن من آن را انجام بیش از حد” یکی سیدنی خریدار استدلال.

جهان به نظر می رسید به تقسیم مردم یا بارگذاری تا در آنچه که به نام “درمانی مقاله” هنگامی که آن را برای اولین بار اختراع در سال 1857 و یا محکوم کردن کسانی که بنابراین برای وحشت.

آن را به من زده بودند به یک سوم مسیر به درک. وجود دارد تا به حال به کسی عاقلانه. کسی oracular. کسی که می داند کاغذ توالت.

“از آن شده است یک زن و شوهر از هفته به عنوان مرتبط با کاغذ توالت خرید” گفت: کیم Sackey. او مصرف کننده دانش رهبر در گرجستان-اقیانوس آرام و صحبت کردن از ستاد جهانی در آتلانتا یکی از تولید کنندگان پیشرو در جهان از آنچه که شرکت demurely تماس “حمام بافت.”

A smiling woman in a red jacket.
کیم Sackey مصرف کننده دانش رهبر برای Georgia-Pacific مصرف کننده محصول در امور کسب و کار بخش می گوید: خرید کاغذ توالت است یکی از راه های مصرف کنندگان آماده به چهره جهان است.
ارائه عکس.

چرا کاغذ توالت?

“این چنین بزرگ دسته یک از 11 میلیارد دلار رده” او گفت:. “خانواده نفوذ بیش از 90 درصد است.”

حداقل. با توجه به تحقیقات بازار, نفوذ — تعدادی از خانواده که خود یک محصول خاص — است که 96 درصد برای کاغذ توالت. Sackey مظنون واقعی رقم حتی بیشتر است.

“فروشنده آهنگ حجم نگاه کنید همه چیز در 12 ماه بر اساس. برخی از خانواده ها بسیار کوچک هستند خانوار, نور, کاربران,” او گفت: “آنها خرید بسیار بزرگ بسته و سهام و غیره منعکس نشده در چرخه خرید و … آن را به عنوان یک خانواده ضروری است. مردم FORO.”

FORO?

“ترس از در حال اجرا.”

آیا آنها تا کنون. چرا ؟

“دلایل متعدد” Sackey گفت. “اول وجود ندارد بسیاری از گزینه های. اگر از شما اجرا از لوبیا سبز, شما می توانید بدون لوبیا سبز. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که شما می توانید جایگزین. واقعا وجود دارد بسیاری از جایگزین برای کاغذ توالت.”

دیگر نه. در طول تاریخ وجود داشته اند طیف گسترده ای از آب نمک خیس اسفنج روی چوب در روم باستان حمام و سرویس بهداشتی به برگ و برف و سنگ corncobs یا روزنامه. (توجه داشته باشید به خورشید بار بخش بازاریابی: می تواند ما را به استفاده از این پشت ؟ بیایید ببینید اینترنت انجام دهد.)

“دوم این چنین صمیمی انتخاب” ادامه داد Sackey. “چیزی که لمس بدن خود را. مردم احساس می کنند یک ارتباط قوی. واقعا نردبان بالا بسیار مهم عاطفی سود برای مصرف کنندگان است. مردم می گویند ” من نیاز به آن را داشته باشد.'”

آیا آنها تا کنون. اما چرا?

“چرا از آن است که چنین ضروری? به دلیل آن مهم است برای افرادی که اعتماد به نفس آنها پاک” Sackey گفت. “هنگامی که مردم حق دارند از کاغذ توالت می دانند که آنها می توانید کار انجام می شود.’ آنها آماده به چهره جهان است. مردم می خواهند که اعتماد به نفس می خواهید که تضمین که آن را بی خطر به اطراف افراد دیگر است.”

Georgia-Pacific گزارش می دهد که پس از همه گیر آغاز شد تقاضا برای کاغذ توالت دو برابر شده است. اگر مردم در حال خرید دو برابر آنچه آنها در واقع نیاز است که منجر به آشکار سوال بعدی: چقدر کاغذ توالت آیا مردم نیاز دارید ؟

“میانگین مصرف کننده می رود از طریق 100 رول در سال” Sackey گفت. دولت استفاده می کند و حتی بالاتر ، ایالات متحده سرشماری تعداد خانوار به طور متوسط 2.6 مردم با استفاده از 409 به طور منظم رول در سال است.

که می تواند بازیگران نرمتر نور در آن چرخ دستی پر از کاغذ توالت: مردم rip از طریق مسائل است.

هر چند این بستگی دارد که افراد چه کسانی هستند. زنان را قرار داده و آن را به صراحت استفاده از مقدار بیشتر کاغذ توالت از مردان و برای یک دلیل ساده.

“زنان بیشتر استفاده کنید و از آن رانده شده توسط این واقعیت است که آنها بیشتر” Sackey گفت. “زنان بیشتر موارد [برای استفاده از کاغذ توالت] در هر روز نسبت به مردان: 6.5 برای زنان در مقابل 3.7 برای مردان است. مقدار واقعی استفاده نمی های مختلف: هر دو با استفاده از شش ورق به طور متوسط در هر مناسبت است.”

که مرا به تعجب — کاهش به یک دفاعی دولا شدن و پوشش سر من به عنوان من — چرا زنان از رفتن به حمام تقریبا دو برابر به عنوان اغلب به عنوان مردان ؟ اوه فضا در حال اجرا است. ذخیره شده توسط بل. (من گمان می کنم پاسخ این است که با نوزادان. بحث میان خودتان است.)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de