بیش از حد خسته کننده برای مشتریان وفادار ؟ تاکتیک های ساخت خود با نام تجاری

ایستاده کردن از جمعیت در حال تبدیل شدن مهم تر با اشباع بیشتر بازار. اما این هیچ پیاده روی در پارک زمانی که محصول یا خدمات شما بسیار اجرا از آسیاب. شما می دانید شما USPs اما مشتریان بالقوه خود را مبارزه خواهد به دیدن فراتر از preconditioned مفاهیم آنها از بازاریابی سازمان ها و یا شرکت های فن آوری.

پس چه می توانید انجام دهید به مردم پشت ابتکار در کمتر پورنو طرف طیف? در نهایت شما به دنبال در چگونه برای ساخت یک نام تجاری است که مردم می تواند سقوط در عشق با اما است که همچنین می تواند یک مبارزه است. مصرف برگ از این کتاب که قبل از اینکه همیشه یک جای خوب برای شروع است. زیر طرح های ارائه شده توسط Channable انگلستان توسعه کسب و کار کونور McIlduff در شهرستان های دیجیتال جشنواره در سال 2020 است. آنها در حال کار بر نمونه های مورد استفاده توسط خوراک ابزار مدیریت Channable که منجر به پایه مشتری خود را از بیش از 3000 شرکت با یک مشتری متوسط طول عمر از 42 ماه (و شمارش!) و یک دفتر نمره 52, مقابل صنعت به طور متوسط 26.

همکاران و نمایندگان فروش

این است که هیچ ایده انقلابی اما تکان دهنده تنها 20 درصد از SaaS سیستم عامل ارائه نمایندگی فروش طرح. Channable همواره از نزدیک با آژانس های بازاریابی حتی مفهوم Channable متولد شد و از طریق ورودی از مشتریان و در نتیجه ارائه کرده است همکاری/نمایندگی فروش طرح از ابتدا. امروز یک سوم از تمام مشتریان جدید هستند onboarded و مدیریت Channable شرکای. Channable در حال حاضر دارای بیش از 3000 مشتریان ریاضی می افزاید. بسته به نوع شرکت شما مدل و مدل درآمد, نحوه شناسایی یک شریک و چه مزایای اضافه وجود دارد واقعا می تواند متفاوت باشد. آن را دستی به مجموعه ای از حداقل مورد نیاز بنابراین شما می توانید اطمینان حاصل شود که شرکای خود را می خواهند به کار از نزدیک با شما به جای فقط رسیدن به یک نشان و پرورش ارتباط است. برای مثال به منظور تبدیل شدن به یک Channable شریک و درو شریک پاداش شرکت ها نیاز به پردازنده حداقل 5 مشتریان.

تعیین نقش

به ویژه هنگامی که شما یک شرکت کوچکتر شما ممکن است خودتان را با مسئولیت های متعدد اما این مهم است که تعیین نقش برای اطمینان از موفقیت مشتری و وفاداری پرورش داده می شوند. اگر شما یک تیم فروش دستکاری بین توسعه کسب و کار, مشتری, موفقیت و اهداف فروش را همه بیش از حد اغلب تمام فعالیت خواهد رنج می برند. Channable ایجاد نقش های خاص در هر منطقه ای تیم برای اطمینان از مشتریان موجود باقی مانده خوشحال است. شما همیشه می توانید خود را وفق دهند و ساختار داخلی به تمرکز بر روی مشتری شادی.

بازخورد مشتری

مشتری مداری قطعی است buzzword در جهان از بازاریابی, اما چگونه می توانم شما را ورزش آن ؟ با ساخت مشتریان خود را پادشاه آنها احساس مهم و جدایی ناپذیر برای موفقیت شرکت خود. اگر خود را قادر به ترکیب مشتری ورودی به نقشه راه خود را حتی بهتر از آنها از جمله در خود نقشه راه برنامه ریزی, شما آنها را احساس مینماید. تصور کنید اگر شما دیدم ایده های خود را در عمل آن را احساس خوب است. علاوه بر این, آن است که سود اضافه شده برای شرکت خود را به عنوان شما خواهید بود در حال توسعه آن را به بازار خود را نیاز دارد و نه از آنچه شما فکر می کنم شما نیاز بازار است.

آفلاین حضور

تعامل با مشتریان خود را آفلاین مهم است که در بسیاری از سطوح. این کمک می کند تا آنها را به شخصیت خود را به شرکت شما می توانید بهتر گفتگوهای چهره به چهره شما می تواند به بهبود روابط آن می تواند گسترش رسیدن به خود را, آن می تواند کمک به مشروعیت بخشیدن به خود شرکت ، دیجیتال شرکت ها قطعا نیاز به یاد داشته باشید اهمیت آفلاین حضور. اگر شما می خواهید به افزایش است که مشتری وفاداری خود را میزبان رویدادهای خود را برای مشتریان! اگر شما می توانید بکشید کردن یک رویداد است که موفقیت شما و مشتریان شما به دنبال به جلو به رویداد بعدی. آن را به یاد ماندنی. Channable دوست دارد به میزبان BBQ بزرگ برای شرکای خود در مکان سرگرم کننده مانند فوتبال یا باغ گیاه شناسی و همچنین میزبانی یک مشتری آموزش در بعد از دعوت بیش از 150 مشتریان. اگر شما لازم نیست که بودجه عظیمی حتی فقط دعوت مشتریان به دفاتر خود را برای آموزش و یا شبکه و یا شراکت با یک شرکت دیگر به شرکت میزبان یک رویداد را می توان توسط هر کسی و داشته های مشابه تاثیر است.

شفافیت

شفافیت را می توان ذهنی, اما می تواند به شما می گویند که مشتری شما به طور کامل آگاه از شرکت شما چگونه اجرا می شود ؟ شفافیت یک ستون برای اعتماد و در جهان امروز با رقابت بالا شما تکیه بر اعتماد مشتریان به شما برای به دست آوردن وفاداری خود را. شفاف خود را در مورد قیمت گذاری ارزش و ارائه روشن نقطه شروع. استفاده از وب سایت خود را به برقراری ارتباط این اطلاعات مهم است. اگر شما نگران در مورد رقبا الگوبرداری از خود در برابر شما (فراموش نکنید که رقبا نیز اطمینان از رشد سالم برای یک شرکت) و یا شما محافظ از جنبه های خاصی از خود ارائه, پیشنهاد, تماس مجدد مشتریان و یا یک صفحه پرسش و پاسخ. قدیمی گفت: “صداقت بهترین سیاست است” هرگز صحت و در نظر گرفتن چگونه شما به عنوان یک شخص مصرف کننده ارزش شفافیت و صداقت از شرکت.

این ستون برای ایجاد وفاداری مشتری در هنگام ارائه خود را نمی فوق العاده سکسی ممکن است انقلابی. اما آنها کمک کرده اند Channable تسلط بر بنلوکس بازار و امیدوارم می تواند الهام بخش شما.

// در این مقاله برجسته

Channable

Channable نهایی خوراک مدیریت و PPC ابزار برای آژانس های بازاریابی آنلاین و تبلیغات. این همه در یک راه حل ستایش بصری آن قابلیت ها و ویژگی های پشتیبانی کاربران را قادر می سازد…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de