سوپر باول برجسته هر دو یک بازی هیجان انگیز و سنگین صف از تبلیغات از مارک های برتر جهان که اکثر آنها رفت و برای خنده دار بیش احساس می کند.

شد تبلیغات به ارزش $5.6 m تبلیغ صرف اعتبار? زمان خواهد شد بگویید اما آمار نشان می دهد که برخی از نقاط متصل بهتر از دیگران (هر چند که بستگی به این دارد که تجزیه و تحلیل شرکت شما بخواهید).

جیپ آگهی با بیل موری trended شماره یک در گوگل, آمریکا, امروز, آگهی متر و iSpot.tv در حالی که سرکش را پیدا گوگل ‘Loretta’ به عنوان موثر ترین. داده های اندازه گیری و تجزیه و تحلیل شرکت ادو رتبه پیدایش آگهی با Chrissy Teigen و John Legend بالاترین پیدا کردن آن 27 برابر بیشتر موثر در رانندگی آنلاین جستجو برای نام تجاری از ميانه Super Bowl ad.

شبکه اجتماعی Fishbowl داوطلب خدمت سربازی دهها هزار نفر از حرفه ای تبلیغات برای شرکت در یک صنعت گسترده بحث و گفتگو در مورد سوپر باول تبلیغات در شبکه. جمعی انتخاب کنید وجود دارد جیپ با یک حاشیه باریک بیش از Google را لمس آگهی.

و فوق العاده کلیو که تصمیم گرفته است در پیشرو صنعت طراحان رفت و به Snickers برای #SnickersFixTheWorld نقطه.

درام داوطلب خدمت سربازی چند صنعت مردمی به وزن در آنها سه مورد علاقه و سه حداقل های مورد علاقه تبلیغات از شب از اساتید به مدیران خلاق.

Alixandra Barasch استادیار بازاریابی نیویورک دانشگاه لئونارد N. استرن دانشکده کسب و کار

صفحه 3

کک انرژی ‘نشان’

این تجاری برجسته جهانی چیزی relatable در هر دو به پایان می رسد: نیاز به وجود داشته باشد برای یک دوست اما احساس بیش از حد خسته به بیرون بروید و با توجه به پاسخ در حالی که نگران نظارت بر ‘…’ در متن پنجره.

کک و انرژی به ارمغان می آورد این تجربه را با هم در یک راه است که ویترین آن محصول و نقاط تمایز (یعنی افزایش انرژی و بهتر از ردبول سلیقه).

Budweiser, ‘نمونه آمریکایی’

راه های هوشمندانه برای repurpose انتقادات اغلب وضع آمریکایی ها به جشن روزمره خود قهرمانی. مدیریت آنها را به نوبه خود “معمولی آمریکایی” از توهین به یک نقطه از غرور و بدون توسل به اشاره انگشتان دست و پشت در کسی dishing از کسانی که توهین.

هوشمند موقعیت یابی از Budweiser و استادانه متعادل از میهن پرستی و فراگیر است که تعداد کمی از کشش خوبی در این روز است.

آئودی ‘Let it Go’

غیر منتظره جفت شدن بین یخ زده و یک ماشین با نام تجاری با نشاط راه برای برقراری ارتباط در مورد پایدار به طور کامل الکتریکی آئودی. هر کس می تواند مربوط به آن لحظه ای که شما در نهایت رهایی از ترافیک بنابراین استعاره از شکستن رایگان از گاز و تولید گازهای گلخانه ای واقعا طنین انداز است.

و حتی آن را متصل با حضور Maisie Williams, که هر کس لذت می برد تماشای شکوفه آمده و به خود او.

پایین 3

Michelob فوق خالص طلا

ارتباط بین خرید یک آبجو و اهدا به زمین های کشاورزی ارگانیک ممکن است کمی از کشش برای بسیاری از مصرف کنندگان است. علت این است که کمی انتزاعی و نه به طور مستقیم مربوط به چگونه مردم تجربه این محصول است.

به عنوان یک نتیجه مطمئن نیست این حرکت خواهد کرد و مصرف کنندگان آبجو به اندازه کافی برای نوسان رفتار خود را زمانی که آنها در یک فروشگاه مواد غذایی در راهرو و یا نشسته بر روی یک نوار مدفوع.

پیدایش ‘جوان لوکس’

هدف قرار دادن یک نوع متفاوت از لوکس مصرف کننده هوشمند است اما اعدام احساس کمی مسطح است. این jabs در لوکس به نظر می رسید کمی نیازی وجود دارد و به صفر است و توضیح در مورد چگونگی پیدایش هر گونه متفاوت از آنچه قبل از.

همچنین برای گائیدن, پیر و جوان مصرف کنندگان واقعا در رقابت مستقیم با یکدیگر: این آگهی را حس می کند بیشتر از هیوندای از دیدگاه مصرف کننده است.

Hard Rock ‘بازی بزرگ تجاری’

OK وجود دارد اقدام و افراد مشهور ظاهر. اما هیچ کس نمی داند که چرا هر یک از این اتفاق می افتد یا چه حتی آگهی شود. آنها را مدیریت برای ایجاد یک بازی هیجان انگیز روایت در مورد صرفه جویی J-Lo جام اما آنچه که باید انجام دهید با راک با نام تجاری?

Mark Taylor, رئیس, خلاق, افسر مرینگ

صفحه 3

جوانه نور Seltzer, ‘Posty فروشگاه’

نور جوانه دار شده اند ممکن است اسب برنده در این سال مجموعه ای از Super Bowl commercials. آن را لذتبخش سرگرم کننده با استفاده از یک هنرمند مشهور است که با موفقیت یکپارچه پست مالون به داستان به شیوه ای که به نظر نمی رسد بلاعوض و قطع شده است. در هسته خود یک مقدماتی محصول نسخه ی نمایشی است که تبلیغ همه جوانه نور Seltzer ویژگی اما در سرگرم کننده عجیب و غریب در راه است.

توسط این برنامه شامل کوچک, تا تو, پوشش مردم در داخل هر قسمت از پست مالون بدن آنها پرهیاهو و اسیر احساسی احشایی و منطقی واکنش به آن unapologetically.

از جوانه های چشایی قفل اسلحه به عنوان یک موج سقوط بر آنها یادآور مهر و موم نیروی دریایی در آموزش) به منطقی مرکز کنترل در مغز و همچنین شخصیت های معده و طحال آنها ایجاد یک سرگرم کننده واکنش درونی است که ظالمانه کنترل پست حرکات در یک نوار و یک فروشگاه که توسط راه بود و عملکرد بی عیب و نقص.

Facebook گروه “آماده به راک’

Facebook فوق العاده کاسه نقطه استادانه تجسم واقعی مردم در مد دراماتیک. به منظور جلب کردن گروه خود را تابع آن ساخته قهرمانان از افرادی که با استفاده از آن و جشن هر یک منحصر به فرد مورد علاقه در یک سرگرم کننده پر انرژی در راه است.

اغلب اوقات زمانی که های واقعی مردم این روند به نمایش گذاشتن آنها را به عنوان خوب ، اما Facebook موفق به نوبه خود درام و ارزش تولید تا 10 در حالی که در همان زمان اجتناب از تبدیل آن به مبالغه.

نتیجه بی وقفه اعدام اکتان بالا نقطه از ابتدا تا پایان کامل است که به نوعی می شود بینندگان اخراج کردن به استفاده از Facebook شدند.

جیپ ‘روز موش خرمای کوهی امریکا’

همه بیش از حد اغلب به نظر می رسد Super Bowl commercials تمایل به ویژگی های افراد مشهور, انفجار و برای تلفن های موبایل مانند تولیدات در جایی از داستان سرایی و یک اتصال قوی به محصول و یا نام تجاری.

و در حالی که جیپ آخرین تاخت و تاز کردن به این سال بزرگ بازی شامل یک لیست افراد مشهور و هالیوودی داستان آنها تزریق جیپ به طرح و ساخته شده آن را ستاره نشان می دهد. قضیه ساده بود; بازسازی نمادین روز موش خرمای کوهی امریکا اما این بار با جیپ جدید مرزی لایحه Murry از خواب بیدار به روز پس از روز. نتیجه ؟ سرگرم کننده بی پایان.

اضافه شده در 02 فوریه سال 2020

کلی امتیاز

5/5
رای

پایین 3

Pringles, ‘Rick and Morty تجاری’

“ما در حال به دام افتاده در یک Pringles تجاری می گوید:” ریک. و بود که من احساس بیش از حد. به عنوان مصرف کنندگان ما بودند همه به دام افتاده برای کسانی که 30 ثانیه از مزخرف داستان که تا به حال هیچ چیزی برای انجام با مزه چیپس.

ظاهرا نقطه ایجاد شده را به شما معرفی جدید ‘ترشی ریک’ ترشی با طعم تراشه. ترشی تراشه قانع کننده به نظر می رسد. این نقطه قطعا نمی شد.

TurboTax, ‘همه مردم مالیات مردم’

در حالی که من عشق را با نام تجاری احساسات است که همه ما باید یک پیوند مشترک و تجربه به پرداخت مالیات, من فکر می کنم TurboTax در زمان یک استراتژی هوشمند و تحویل آن از نظر تاکتیکی در احمقانه و بی فایده راه است. کل یک دقیقه از پاها یادآور پلاستیکی یا Gumby بود خوب نیست استفاده از این پلت فرم.

امید من این است که آن را در مجموعه ای از ‘توربو مالیات رقص چالش’ در رسانه های اجتماعی.

Walmart, ‘وانت رایگان’

این کاملا یک ایده بد از یک نقطه که ایجاد شده بود برای یک محصول درخشان – منظور انتخاب کنید تا که ستارگان است. اما آن را ضعیف اجرا شده در این بدیهی است که گران تولید.

به منظور انتخاب و رک و پوست کنده هر چیزی که باعث می شود همه چیز آسان تر برای مصرف کنندگان است که به وضوح برای رفتن به مهم به خرده فروشی در حال حاضر و در آینده است. اما در اطراف این ایده های بزرگ با شخصیت های دیزنی که رقیق اهمیت آنچه خارج شده است ارائه شد یک اشتباه بزرگ است.

جان Kovacevich, excutive مدیر خلاق دانکن آنجا

بالا 4

هیوندای ‘Smaht پارک’

یک یادآوری خوب است که اگر شما در حال رفتن به صرف یک دسته از پول را در وبلاگ خود نقطه آنها را به چیزی سرگرم کننده برای انجام و همه در اینجا است که با داشتن سرگرم کننده است. به علاوه گفته محصول خود را بهره مند و بیش از بیش و بیش از دوباره نیست بدترین استراتژی های تبلیغاتی در جهان است.

سرگرم کننده و تنها فکر و موثر است.

ریس را 5

این احساس خوب قدیمی از مد افتاده, خنده دار سوپر باول نقطه. در یک راه خوب. یک ایده است که نگه داشته و بالا بردن ریسک.

گوگل, ‘Loretta’

یک آگهی خوب تداعی یک پاسخ عاطفی. و در حالی که بسیاری از بازی تبلیغات برای استخوان های خنده دار, گوگل رفت و پس از مجاری اشکی.

مناقصه نقطه مورد استفاده از فن آوری به یاد داشته باشید یک گروه مرد متاهل بود که ظاهرا با الهام از یک داستان واقعی است. آن را به دست آورده مرطوب چشم.

Pringles, ‘Rick and Morty’

تنها نقطه متحرک در کل بازی مناسب است ؟ عجیب و غریب, نگاه متفاوت و ایستاده بود. متا و خود-ارجاعی که احساس می شود برای جوانتر نسخه ی نمایشی آنها پس از رفتن.

آن را به ارزش 5.6 میلیون حافظه ؟ چه کسی می داند, اما من به یاد داشته باشید آن است.

پایین 2

جزر و مد

که تکرار جزر و مد ad (بسیار موفق در برداشت قبلی) ممکن است شده اند نور جوانه آگهی و Wonder Woman تیزر و بیشتر احساس مبهم تر موثر است.

P&>

که P&> هرج و مرج نقطه با پرتابه حوله کاغذی و آقای پاک و Charmin کون-پاک کردن خرس…این همه فقط با هم مخلوط. شاید که نقطه ؟ اما در آن برچسب قیمت من روشن متمرکز آگهی است که برگ یک تصور روشن در ذهن بیننده.

Jason Harris, ارشد اجرایی, Mekanism

صفحه 3

جیپ

خط پایان: ‘هیچ روز همان است که در یک جیپ’ می آید کاملا از طریق این آگهی. این آمار ترکیب کاملی از اعمال نفوذ فرهنگی (سوپر باول فرود بر روی موش خرمای کوهی امریکا روز) و آشنایی (یاد Bill Murray دانلود فیلم و شخصیت های آن). به طور کلی بزرگ و به یاد ماندنی Super Bowl ad.

Cheetos

این یک نقطه گردد فقط برای سوپر باول – طنز خوب یک ایده ساده و یک B-نرخ تالارهای نمایش تمام چیزهایی که شما نمی توانید لمس زمانی که شما غذا خوردن Cheetos پاپ کورن یا Cheetos به طور کلی. آنها ساخته شده ایم بدترین بخشی از خوردن Cheetos به مزیت های گرفتن شما را از تمام چیزهایی که در زندگی شما می خواهید برای جلوگیری از. حرکت هوشمندانه.

اضافه شده در 16 ژانویه 2020

کلی امتیاز

5/5
رای

T-Mobile

برای یک underdog شبکه این نشاط و خنده دار نقطه احساس درست در هدف. این نشان می دهد اعتماد چگونه و تحت پوشش شما می توانید با استفاده از T-موبایل. از جمله آنتونی اندرسون و واقعی او مادر بود relatable و پیام و آمد در سراسر. آن را می سازد شما ریشه برای T-Mobile (و شاید حتی در نظر گرفتن تعویض حامل).

پایین 3

آوکادو از مکزیک

تنها بخش بزرگی از این آگهی آشنا صدای جرنگ جرنگ در پایان. من منتظر شنیدن آن فقط این را بدانید کثیف نقطه بود.

تویوتا

نجات مردم از موقعیت های مختلف در یک Highlander به نظر می رسد مانند ایده های هوشمند, اما, این, آگهی, آمد در سراسر به عنوان تلاش بیش از حد سخت است. بله, آن را روشن ماشین مناسب می تواند بسیاری از مردم, اما آن را احساس مانند یک آسیا فیلمهای هالیوود بود که همه نشان می دهد و بدون ماده است.

ایرانسل شبنم صفر قند

این ستاره نکردم بازیگران ساخته شده است ندارد. چه کلاسیک فیلم ترسناک درخشان باید با هر چیزی ؟ چرا اهرم که کلاسیک فیلم برای ایجاد این نقطه خاص?

آن را سرگرم کننده نیست و یا مربوط و به نظر می رسید مانند یک تاریخ و زمان آخرین دقیقه ایده بر اساس مفهوم محصول جدید به عنوان خوب به عنوان اصلی. از آن ساخته شده من هنوز به طور کامل ایده منحصر به فرد از توله سگ میمون عزیزم.

کاترینا Michie, دانشیار مدیر خلاق دانکن آنجا

صفحه 3

Doritos, Lil’ Nas X & Sam Elliott

Lil Nas X نقطه ساده بود و بصری خنده دار. وجود دارد شادی را به تماشای رقص کردن و لمس کمی از سام الیوت سبیل رقص و داشتن آن را به پایان بر اسب رقص ساده بود و خنده دار ساخت.

هر دو شخصیت بازیگران جذاب و قانع کننده به سازمان دیده بان برای دلایل کاملا متفاوت است. من می توانید تصور کنید که درخواست تجدید نظر گسترده از این نقطه است که مخاطبان بسیاری را به رسمیت شناخته و حداقل یکی از دو بازیگران اصلی.

TurboTax

من عاشق تبلیغات که در آن شما را وادار به دیدن بسیاری از انواع مختلف از مردم به انجام چیزی است که آنها را متحد و نفرت مالیات و بهره گیری احمقانه رقص دو نفر از کسانی که همه چیز. سفارشی موسیقی بود واقعا جذاب و سرگرم کننده است.

من می توانید تصور کنید که آواز آن را در حالی که انجام مالیات من در این سال است. وجود گسترده نمایندگی در این آگهی و در عین حال آن را به طور گسترده طنز آمیز است.

گوگل

من عاشق سادگی و احساسات در این خط از تبلیغات گوگل. نقاط نشان می دهد این محصول بهره مند شوند حتی بدون نشان دادن مردم اقدام و در عین حال آنها را درست طنین عاطفی.

این تبلیغات بسیار عالی استفاده عاطفی داستان سرایی در حالی که هنوز به شما نشان یک محصول نسخه ی نمایشی. من نمی تواند کمک کند اما عشق یک آگهی است که باعث می شود من گریه.

اضافه شده در 28 ژانویه سال 2020

کلی امتیاز

5/5
رای

پایین 3

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن

مغلوب ساختن پیشی جستن است که صفرا به استفاده از زبان در سراسر reuniting خانواده هایی که کودکان شده اند پاره دور از پدر و مادر خود را در مرز و در حال غفلت شدید و به زور به تصویب رسید و به دور از پدر و مادر خود را که به دنبال انسان خود را حق پناهندگی.

Sherrilyn Ifill گفت: آن را بهتر از من می توانید: “اگر از شما خواسته رئیس جمهور امروز چه بود در مرحله اول عمل می کنند او نمی تواند به شما بگویم. هر فرد زیر منتشر شد این است که یک پیروزی در برابر یک سیستم است که می خورد زندگی می کند اما از آن است که متوسط پیروزی در بهترین است.”

راز

راز تلاش برای ایجاد برخی از مرتب کردن بر اساس بیانیه ای در مورد توانمندسازی زنان اما به نظر می رسید به دست عاطفی نتیجه نهایی در اعدام. این ایده که زنان می تواند انجام آنچه مردان می تواند انجام دهد را احساس نمی کند بسیار تازه مگر در مواردی که وجود دارد این است که برخی از احساسات و صحت اعدام.

آنها از دست رفته یک فرصت واقعی برای بحث در مورد یک زن واقعی ورزشکار و مهارت های خود را و دوران کودکی آرمان بدون اینکه آن را قشنگ نتیجه نهایی.

کشاورزان ‘کودک مهره’

از آن آسان است برای مارک ها و آگهی های مردمی به گرفتار شدن در هیجان بودن ‘اول’ برای انجام کاری. اول با نام تجاری به کشتن آن را طلسم خود را تبلیغ Super Bowl در مورد آن مراسم تشییع جنازه و سپس احیای آن یک لا Groot? خوب, من حدس می زنم.

شاید آنها در حال تلاش برای پرش بر روی نوزاد Yoda ارابه موسیقی اما من فکر نمی کنم هر کسی که مراقبت در مورد آقای بادام زمینی به همان اندازه به عنوان Yoda.

کایل اوبراین, آثار خلاق, ویرایشگر, درام

صفحه 3

جیپ

این یک ضربه تمام حق سیلندر. آن را به حال یک ترکیب کامل از نوستالژی طنز و قدرت ستاره. آن را دوباره بسیاری از صحنه های محبوب فیلم Groundhog Day با بیل موری رانندگی در اطراف با موش خرمای کوهی امریکا sidekick در یک جیپ مرزی به عنوان او اجرا می شود به بسیاری از شخصیت های فیلم است. آژانس Highdive طراحی شده اقدام به کمال است.

Huyndai

مردم را به یاد داشته باشید ‘Smaht Pahk’ طولانی پس از انجام عمل در این زمینه است. تحویل توسط بوستون تربیت بازیگران, Chris Evans, John Krasinski and Rachel Dratch است که هر دو خنده دار و متعادل تکرار این خودرو از ویژگی های به اندازه کافی بدون اینکه آزار دهنده است.

گوگل

‘Loretta’ تا به حال حتی سخت ترین ورزش فن پاره کردن یک بیت به عنوان یک مرد مسن تر با استفاده از گوگل دستیار به یاد داشته باشید که عشق از زندگی خود را از طریق عکس, داستان و فیلم. دست زدن بدون اینکه در حداقل کمی شنگول.

پایین 3

Michelob فوق خالص طلا

در حالی که پیام در این کمپین این است که به احترام – بخشی از فروش اهداء خواهد شد برای کمک به کشاورزان گذار به ارگانیک – خود خاموش پیام از دست داده بود در اعتیاد به مواد مخدره از شب بزرگ. این ممکن است بهتر است بیش از مسافت های طولانی است.

پپسی

با قدرت ستاره مانند Missy Elliott و به سرعت در حال افزایش ستاره H. E. R. این یک فرصت از دست رفته. آن را نمی باید به شدت از آن ستاره در آن منافع و حتی آهنگ نمی برجسته بهترین از هر هنرمند است.

هاینز

این نام تجاری به چالش کشیده مردم به تماشای چهار تبلیغات در یک بار که به معنای مردم پریشان بیش از سه بار. تماشای تبلیغات به طور جداگانه آن را بهتر می کند اما در بازی آن مبهم بود.

گرچن خداحافظ دانشیار مدیر خلاق همکاران + نپر

صفحه 3

هیوندای ‘Smaht Pahk’

من می دانم که نمی توان آن را سرد به مانند این تا آنجا که من انجام دهد و من را صدا خواهم که smahty شلوار را شکار عاشقانه اما چه nawt در مورد یک Bahstin لهجه داشتن چیزی علاوه بر Sawx? نه تنها آن است که فقط مستقیم, خنده دار, آن را می دهد عالی earworm در مورد یک “مه” از ویژگی های.

این بازی سرگرم کننده ماهواره با نام تجاری نگهداری از یک رقیب تجاری است. چگونه d’ya آنها را مانند سیب ؟

آمازون الکسا

به نمایشگاه من میپرستم الن و پورشه و داستان های تاریخی. اما آنچه من فکر کردم هوشمند در مورد این نقطه بود به شیرجه رفتن عمیق به زندگی بدون الکسا و همزمان انسانی او.

آنها قادر بودند برای نرم کردن برادر بزرگ محصول منفی نشان می دهد که مردم همواره برای درخواست و انجام کارهای ما بپرسید الکسا به انجام آنها فقط آن را متفاوت است. آنها در زمان های عجیب و غریب خارج از آن خنثی کردن ناراحتی از صحبت کردن به یک کامپیوتر با یک کمدی زاویه سرگرم کننده تاریخی جهت هنر و ویرایش.

جوانه نور Seltzer, ‘#PostyStore’

من فقط freaking love پست مالون او یکی از guiltiest لذت اما در حال حاضر شاید سخت seltzer است. آره آره آره…پس از آن یک پسر بزرگ ریف در استودیوهای انیمیشن پیکسار Inside Out اما من اهمیتی نمی دهند. این فقط به من لبخند و در نظر گرفتن یک دوم یک چهره میشکنه.

پایین 3

Snickers

کک به نام. آنها در حال رفتن به شما برای شکایت bastardizing نقطه خود را از سال 1971 پس از آن trib هر کلیشه به نام “خنده دار است.” این کل چیزی که احساس می کرد که تلاش بیش از حد سخت است. من نفرت littering.

من از آنها بدم میاید این آهنگ. این بحث سنگین بود دست و اساسی است. اما من حدس می زنم من می توانم آنها را “آهسته کف زدن” برای تعهد است.

اضافه شده در 21 ژانویه 2020

کلی امتیاز

5/5
رای

Olay

یک kick-ass افراد مشهور دختر بچه, باند خط ؟ بررسی کنید. گفت: دختر باند انجام کاری است که نیاز به شجاعت و علم و ریاضی ؟ بله. یک گروه متنوع از زنان انجام کاری تنها مردان سفید شده اند و جشن گرفته می شود ؟ آره.

اما Olay نیمه شکست قلب من امشب. آنها شروع به توانمند سازی و سپس آنها را لب به لب از شوخی. این واقعا یک فرصت از دست رفته. اشتباه بزرگ Olay.

TurboTax

منظورم این است که من آنچه آنها در تلاش برای انجام, اما آنها باید بدست این یادداشت که شما نمی توانید به زور رسانه های اجتماعی حاضر است. اعمال نفوذ بسیار Infinite پرنیان و شاید در تلاش برای شروع نوعی از Infinite لحظه نظم بلند است. جهنم اگر TurboTax می توانید شروع به چیزی قابل اشتراک گذاری با این نقطه پس از آن تجلیل, TurboTax. و من اعتراف من می دانم که هیچ چیز نیست. توقف تلاش برای ایجاد TurboTax یک “چیز”. فقط شما ،

مشاهده تمام درام فوق العاده کاسه پوشش در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im