برترین برندها پیش بینی شده برای از دست دادن نزدیک به $400B در ایالات متحده $1T در سطح جهانی در ارزش با توجه به همه گیر

500 با ارزش ترین در ایالات متحده برندها می تواند از دست دادن تا 10 درصد از مجموع ارزش نام تجاری — حدود 393 میلیارد از دست دادن — به دلیل اختلال ناشی از COVID-19 گیر
با توجه به طرح منتشر شد در این صبح توسط نام تجاری ارزیابی شرکت های تجاری سرمایه گذاری.

در سطح جهانی با نام تجاری سرمایه گذاری برآورد 500 مارک های با ارزش ترین در سراسر جهان می تواند از دست دادن در مورد $1
تریلیون دلار در ارزش نام تجاری با توجه به همه گیر.

“با نام تجاری سرمایه گذاری کرده است ارزیابی تاثیر COVID-19 بر اثر شیوع بیماری در ارزش سرمایه گذاری در مقایسه با آنچه در آن بود در 1st
ژانویه سال 2020” این شرکت در بیانیه ای گفت:, و اضافه کرد: “بر اساس این تاثیر در ارزش سرمایه گذاری برند, امور مالی برآورد احتمال تاثیر در ارزش نام تجاری برای هر بخش. صنایع
طبقه بندی شده به سه دسته محدود تاثیر (حداقل ارزش نام تجاری از دست دادن و یا بالقوه ارزش نام تجاری رشد) تاثیر متوسط (تا 10 ٪ با نام تجاری با ارزش از دست دادن) و سنگین تاثیر (تا 20%
ارزش نام تجاری از دست دادن) – بر اساس سطح با نام تجاری ارزش از دست دادن مشاهده شده برای هر بخش در سه ماهه اول سال 2020 است.”

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de