بازاریابان بالا اختصاص پول بیشتر برای موبایل

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

در سراسر کشور از بازاریابان بالا طرح خود را برای افزایش همراه بودجه 73 درصد بیش از پنج سال آینده.

که بر اساس یک نظرسنجی از 265 مدیران بازاریابی اسپانسر شده از طرف این
American Marketing Association, Deloitte و دوک دانشگاه شیکاگو غرفه دانشکده کسب و کار.

البته درجه که مدیران بازاریابی هستند صعودی در تلفن همراه بستگی به کسب و کار خود را
بخش.

تهاجمی تر است که بسیاری از دسته بندی های بازاریابی رهبران در بخش بهداشت و درمان می گویند آنها انتظار دارند به دو سهم خود را از هزینه های تلفن همراه بیش از پنج سال آینده.

با وجود
انتظار می رود افزایش در صرف محققان می گویند آنها دیدن ادامه آهسته دستاوردهای بازاریابی تلفن همراه را کمک به عملکرد شرکت با کسب و کار به مصرف کننده گزارش شرکت
قوی ترین سهم.

شرکت هایی که فروش حداقل 10% از محصولات یا خدمات خود را آنلاین هستند به احتمال زیاد به رسمیت شناختن ترین تلفن همراه کمک به عملکرد شرکت.

شرکت استناد تبلیغات اجتماعی و تجربه کاربری به عنوان بالاترین صرف در تلفن همراه و توجه داشته باشید که مشکل ردیابی مشتری در سراسر تلفن همراه سفر است ترین عامل محدود کننده موفقیت خود را در
تلفن همراه.

تبلیغات

تبلیغات

شرکت در حال حاضر صرف 13 درصد از بودجه بازاریابی در رسانه های اجتماعی است که انتظار می رود به افزایش به 21.5 درصد در پنج سال آینده.

در حال حاضر در خارج از سازمان انجام تقریبا
یک چهارم از تمام فعالیت های رسانه های اجتماعی است که در بالاترین سطح گزارش از محققان شروع به طرح سوال به بازاریابان در سال 2014.

مطابق با این روند بازاریابان
گزارش یک کاهش در تعداد افراد شاغل در خانه به انجام فعالیت های رسانه های اجتماعی از به طور متوسط حدود چهار نفر در ماه فوریه 2014 به حدود سه نفر در حال حاضر.

تا حدودی
توضیح این روند رسانه های اجتماعی همچنان به عنوان کمک تنها ارزش متوسط به عملکرد شرکت.

در همان زمان محققان شناسایی شده افزایش توانایی توسط
شرکت ها برای نشان دادن رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد. در واقع 30 درصد از بازاریابان در حال حاضر گزارش توانایی برای اثبات تاثیر کمی است که از 18 درصد در سال 2017.

بیشتر
گسترده خوش بینی در میان بازاریابان همچنان به صعود پس از ضربه زدن به پایین ترین نقطه آن از هشت سال گذشته در اوایل سال 2019.

سوخت این سود در خوش بینی شده است کاهش در “کمتر
خوش بینانه” بازاریابان کاهش یافته است که تقریبا نصف (از 56.2% به 30%) از سال گذشته است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>