رسانه های دیجیتال از جمله
تبلیغات و/یا مجازی رویدادهای اصلی رسانه ها تبلیغ صنعت است که با استفاده از به جای از دست دادن فرد فیزیکی حوادث. که پیدا کردن یک نظرسنجی از آگهی مدیران که در تبلیغ
برداشت های انجام شده در اوایل مارس برای MediaPost.

تبلیغات دیجیتال بود No. 1 متوسط بهره از جابه جایی فیزیکی حوادث با 40 درصد از مدیران با استناد به آن به خصوص
در میان بازاریابان (47 درصد در مقابل 36 درصد از آژانس تبلیغاتی مدیران).

مجازی رویدادها همایش ها و کنسرت ها و جشنواره های بعدی قرار گرفتند ترین ذکر جایگزینی متوسط به دنبال رسانه های اجتماعی
تبلیغات.

معمولی خطی تبلیغات — از جمله تلویزیون, چاپ, رادیو و خارج-از-خانه — شد ذکر شده که کمتر قابل جایگزینی عوامل از دست دادن فیزیکی از حوادث.

این
نظرسنجی نیست تمایز بین مصرف کننده و یا B2B رسانه اما قول تعدادی از عمده B2B حوادث یا مهاجرت به مجازی آنهایی که یا دیده اند یک چشم انداز مثبت در B2B هزینه تبلیغات از آن
حامیان مالی.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im