شیکاگو—Toyota Motor, شمال امریکا, بازاریابی ارشد است که در ژاپن این هفته به نمایش خودروساز جهانی المپیک مبارزات انتخاباتی.

اما بازی های المپیک تابستانی 2020 در توکیو, مجموعه
رخ می دهد جولای 24 از طریق Aug. 24, به طور بالقوه می تواند تحت تاثیر افزایش گسترش مرگبار coronavirus می گوید اد Laukes گروه معاون رئیس جمهور از تویوتا بخش بازاریابی در تویوتا موتور
شمال امریکا است.

“من واقعا امیدوارم که این بازی ها نیست تحت تاثیر قرار” Laukes گفت: بازاریابی روزانه طی مصاحبه ای در نمایشگاه خودرو شیکاگو در فوریه. 6. “ما نیاز به
وحدت نه تنها در ایالات متحده بلکه در سراسر جهان و المپیک می کند که. و اگر آن را آلوده به دلیل این واقعیت است که مردم نمی رفتن به ژاپن و یا آنها لازم نیست که یک دسته
بر روی آن و سپس آن را واقعا رفتن به پایین بکشید بازی های المپیک است.”

تبلیغات

تبلیغات

این ویروس نیز آلوده کرده است بیش از 28000 نفر در سراسر بیش از 25 کشور و سرزمین و بیش از 560 نفر
فوت کرده اند با توجه به سی ان ان. اکثر موارد و تمام اما مرگ دو نفر در چین اما حداقل 45 موارد گزارش شده در ژاپن است.

Laukes پیش نمایش برخی از خلاق از Dentsu و ساعتچی & ساعتچی لا در حال حاضر آماده برای بازی های المپیک در طی یک سخنرانی به میانه خودرو, رسانه های ارتباط در
روز پنج شنبه در نمایشگاه خودرو شیکاگو. او برنامه ریزی شده بود به ترک شنبه به پرواز به ژاپن و دیدار با توزیع کنندگان جهانی در مورد تلاش است.

“این هیجان انگیز برای ما چون ما
این شانس را برای بار دوم در یک ردیف در تمام تاریخ از تویوتا به انجام یک کمپین جهانی,” Laukes می گوید. “این هیجان انگیز برای دیدن [توزیع کنندگان جهانی] واکنش نشان می دهند اما پس از آن
همچنین یادگیری در مورد تمام تفاوت های ظریف خود را در بازار و چگونگی واکنش مردم به خلاق است.”

آژانس مدیران جلسه Laukes در ژاپن به بحث مشترک تلاش خلاق.

این دومین بار است که این دو سازمان باید همکاری در یک مبارزه. اول که لگد کردن هنوز هم استفاده می شود “شروع خود را غیر ممکن است” نورد در 27 کشور در ماه فوریه 2018
برای المپیک و پارا المپیک بازی های زمستانی PyeongChang 2018.

“بسیاری از مردم از من خواست که چگونه شما انجام این کار — چگونه شما باید شماره یک و شماره سه تبلیغات
گروه در این سیاره بین Publicis و Dentsu با هم کار کنند؟,” او می گوید. “این واقعا آسان است. شما ایجاد شنا خطوط اوایل که مسئول آنچه که آنها احساس نمی
تهدید — و در حال حاضر آنها در واقع هستند.”

به عنوان مثال آگهی execs “خواهد شد که نه تنها جلسات و آماده سازی برای ارائه, اما آنها نیز بیرون بروید و
وعده های غذایی با هم و لذت بردن از یکدیگر هستند و نه تهدید دیگر. آنها همه کار برای به قدرت تویوتا با نام تجاری” او می گوید.

سه دقیقه ویدئو شامل نمونه
از تجهیزات است که تویوتا در حال کار بر روی به تحقق هدف “تحرک برای همه” از جمله e-پالت خودمختار اتوبوس که حرکت کارکنان و ورزشکاران در سراسر المپیک و
پارالمپیک روستاها و APM (در دسترس مردم تکان دهنده) که کمک خواهد کرد کسانی که با دسترسی نیاز دارد.

همچنین برجسته هستند از جمله مدل های جدید به عنوان هیدروژن-صفحه Mirai و تویوتا
مفهوم-من.

Laukes همچنین نشان داد 60-ویدئو دوم شامل ورزشکاران المپیک.

تویوتا همچنین پرده برداری از هفت جدید SUV و وانت مدل ها در نمایشگاه خودرو شیکاگو از جمله
فریب-از “تاجریزی” نسخه ویژه از تاکوما و تندرا وانت و سکویا SUV.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de