ردیابی مصرف کننده سفر: Q&A با Cuebiq مدیر عامل شرکت

مسیر تخصیص هموار است با داده های مکان. و که در آن Cuebiq در مراحل. Cuebig آهنگ آفلاین رفتار مصرف کننده برای بازاریابان به طوری که آنها بهتر می تواند سنج incrementality. آنتونیو
Tomarchio شرکت بنیانگذار و مدیر عامل شرکت فقط اعلام کرد که آخرین نسخه از آن سالانه مطالعه انجام شده توسط 451 پژوهش پوشش تحقیقات اولیه داده های نظر سنجی از حدود 150
بازاریابان.

شارلین Weisler: آنچه که تعریف خود را از محل داده ؟

آنتونیو Tomarchio: داده های مکان اول است و
شخص ثالث, اطلاعات جمع آوری شده از کاربران دستگاه تلفن همراه از طریق یک حریم خصوصی-سازگار با انتخاب کردن در, فرایند پذیرش در محل خدمات داده در یک برنامه تلفن همراه. این نشان می دهد که ترافیک پا و یا بازدیدکننده داشته است به آجر و ملات
مکان در دنیای واقعی است.

از این بازاریابان می توانند درک معنی دار آفلاین روند مانند که چگونه اغلب بازدید کنندگان خود را با نام تجاری مکان برای چه مدت
اوج ساعات بازدید اگر مصرف کنندگان نیز بازدید رقبای خود را و اگر تبلیغات خود را تغییر رفتار مصرف کننده.

تبلیغات

تبلیغات

Weisler: چگونه پیچیده خواهد به شما می گویند بازاریابان در
اعمال نفوذ محل داده ؟

Tomarchio: 98 درصد از بازاریابان استناد است که آنها با استفاده از داده های مکان به عنوان بخشی از ابزار را. اما استفاده از موارد در حال تبدیل شدن به پیچیده تر
و پیچیده در حال حاضر در مقایسه با سال قبل.

راه کسب و کار فکر می کنم در مورد محل داده ها تکامل یافته نسبت به اندازه گیری و تجزیه و تحلیل. نمونه هایی از, تحلیلی, موارد استفاده
شامل اندازه گیری تاثیر کمپین های تبلیغاتی توسط همپوشانی یک کمپین مخاطبان با بازدید کنندگان فروشگاه و یا اندازه گیری تغییرات در ترافیک پا به عنوان یک کمپین گستراند.

جایی که قبلا از موارد استفاده از داده های مکان متمرکز ژئو-نرده couponing و نزدیکی تبلیغات امروز تلاش های در حال حرکت بالاتر زنجیره ارزش به استخراج عمیق تر
بینش از رفتار مشتری….

و به جای تلاش برای رسیدن به مصرف کنندگان در حال حاضر زمانی که آنها عبور از آستانه به یک تبلیغ, محل, مدرن, کمپین
تمرکز بر reengaging نادر بازدید کنندگان پیدا کردن مشتریان جدید برای برنده شدن در بازار به اشتراک گذاری و یا پاداش وفادار هستند.

Weisler: آیا داده های مکان متفاوت است به طور کلی
بسته به منبع? اگر چنین است چگونه می توانید یک بازاریاب می دانیم که منبع بهتر است برای آنها ؟

Tomarchio: اطلاعات محل سکونت که آیا آن است که برای اولین بار و یا شخص ثالث می تواند متفاوت باشد
کیفیت دانه دانه بودن و مقیاس. هنگام ارزیابی که منبع بهتر است برای آنها بازاریابان اول باید در نظر بگیرید که چگونه آنها را با استفاده از داده های آنها چه انتظار از اطلاعات, همکاران, و آن است که آیا
به دست آمده در یک حریم خصوصی-سازگار با راه.

پنجاه و سه درصد از پاسخ دهندگان گفت: دقت و صحت اطلاعات و داده ها و نگرانی بالا. یکی دیگر از توجه است که چگونه داده ها ارائه خواهد شد
— مانند در یک صفحه خلاصه و یا فقط خام جمع آوری اطلاعات.

Weisler: چه فرصت هایی در استفاده از اطلاعات محل سکونت?

Tomarchio: بازاریابان می توانند درک کنند اگر یک کمپین تولید افزایشی بازدید از فروشگاه و بهینه سازی عملکرد در زمان واقعی به منظور افزایش بازدهی سرمایه و همچنین کراوات بازدید
معاملات. آنها همچنین می توانید مخاطبان بر اساس تجاری رقابتی رفتار مشتریان هدف بر اساس آفلاین رفتارها و استفاده از موقعیت مبتنی بر بینش به بخش و غنی سازی خود را خریدار
personas.

Weisler: چه چالش ها در استفاده از موقعیت داده ؟

Tomarchio: چالش های اصلی هستند در نتیجه از داخلی
منابع و خارجی سهامداران. برای مثال 41 درصد از بازاریابان در مطالعه ما با اشاره به کمبود بودجه به عنوان یک چالش مستقیم به اجرای خود را به طور کلی بازاریابی اولویت ها و 68 درصد از اشاره به فقدان
هماهنگی بین ذینفعان داخلی به عنوان محدود کردن توانایی خود را به اجرا در داده ها.

هنگامی که شرکت های هماهنگ داخلی و کار را برای ادغام بهتر
داده های مکان خود را هر روز جریان فرآیندهای کسب و کار آنها قادر به استخراج بینش عمیق تر از رفتار مشتری و حل مشکلات به چالش کشیدن مانند مجموعه اسناد مخاطبان ایجاد
و هدف قرار دادن و تجزیه و تحلیل روند گروه زیادی از مشتریان.

Weisler: چه شد مطالعه اصلی takeaways? هر شگفتی ؟

Tomarchio: تبلیغ بیشتر نگران در مورد کیفیت داده های مکان و رعایت حریم خصوصی برای همه به دنبال اتخاذ فن آوری جدید/data (97%). همچنین استفاده از آن است
به طور فزاینده ای تبدیل شدن به پیچیده مارک قابل توجهی محوری در راه کسب و کار در حال فکر کردن در مورد آن است.

یک شگفتی بزرگ بود که بخش قابل توجهی از پاسخ دهندگان
هنوز نظر خود را از شرکت مبتدیان [در این منطقه] — از 22%-32% بسته به مورد استفاده از.

Weisler: چه گام های بعدی برای Cuebiq?

Tomarchio: تمرکز بزرگ برای صنعت ما و در نتیجه Cuebiq است مفهوم incrementality. به عنوان شبکه های ناشران و آژانس همچنان به تضمین نتایج کسب و کار در آگهی
معاملات بازاریابان نیاز به قادر به تمایز بین مصرف کنندگان در معرض تبلیغات که در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای دیدار مقابل کسانی که برای بازدید به دلیل قرار گرفتن در معرض تبلیغ کنن که افزایشی
اثر رانده شده توسط آگهی حساسیت.

نقش ما این است برای کمک به بازاریابان بخش مصرف کنندگان بر اساس نحوه مبارزات انتخاباتی نهفته خود را آفلاین رفتار و کاهش هزینه در هر افزایشی
دیدار با دادن آنها توانایی به بهترین بهینه سازی استراتژی های خود را.

علاوه بر این به عنوان صنعت به نظر می رسد به حرکت به اسناد در یک پست-کوکی جهان ما معتقدیم وجود خواهد داشت
افزایش استفاده از داده های مکان به عنوان آفلاین “کوکی” و آینده تصحیح کردن کسب و کار برای انطباق با همیشه در حال تغییر اکوسیستم در یک حریم خصوصی-سازگار با راه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de