سفر با قطار: چرا ما سزاوار بهتر

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

یک محل برای ملاقات با افراد جدید ارتباط با ما به عزیزان دور و گسترده یک فضا به پشت پا زدن و استراحت به ما باد را از طریق بریتانیا روستا عبور از صف نا امید رانندگان پوشش سپر به سپر.

بنابراین غنی از فرصت از یک نام تجاری چشم انداز teaming با پتانسیل.

پس چرا آن را بسیار سخت برای پیدا کردن داستان های مثبت و طرفداران این سیستم راه آهن (که در حال لباس پوشیدن در anoraks, گریبانگیر چشم انداز لکه 20:02 از بیرمنگام جدید خیابان)?

آن را ایمن می گویند ما یک رابطه پیچیده با قطار در اینجا در انگلستان است. و این گسترش به نادر قطار کاربران به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که به کوهنوردی روی هر روز کار در هفته.

اثر باقی مانده از #northernfail

رسانه ها روایت ذاتا منفی است. ژانویه افزایش قیمت. پیش بینی آب و آوردن اختلال – داغ شدن بیش از حد, بیش از حد سرد بیش از حد مرطوب. حتی این نوع اشتباه از باران. این لیست به نظر می رسد بی پایان و سرفصل اغلب خنده دار.

کانال های رسانه های اجتماعی در حال آب گرفتگی سیل منفی مسافر تجارب – تاخیر بیش از حد و آسمان-قیمت های بالا. و آن را فقط به شرکت قطار گرفتن آمار. شما لازم نیست که به نگاه بیش از حد به پیدا کردن تجارب منفی ایجاد شده توسط دیگر مسافران. نگاهی به داستان کور مسافر Jonathan اتنبرا مجبور به ایستادن در یک سفر اخیر از ادینبورگ به پرت چرا دیگران موفق به ارائه صندلی های خود. متاسفانه به نظر می رسد وجود دارد بیش از حد بسیاری از نمونه هایی از این نوع رفتار مردم را وادار مانند جاناتان به “از دست دادن ایمان به انسانیت’.

حتی اگر شما را محدود و یا هیچ تجربه شما می دانید که از کلمه از دهان رسانه های اجتماعی و یا آخرین اخبار که از سفر با قطار را احساس می کند به دور از آرامش و اغلب یک جایگزین مناسب.

صنعت زخم خورده با تاثیر از ‘شمالی موفق و جنوب غرب قطار همه بیش از حد ترس از برچسب یکی از منفور ترین قطار انگلستان شرکت.

به عنوان یک دسته ما در حال به طور مداوم به چالش کشیده و با جداول لیگ و مسافر نظرسنجی که به سوال نامیده می شود.

این استدلال برای ساختمان های تجاری, اعتماد

اعتماد در این رده به نظر می رسد شکسته است. چه چیزی آموزش های شرکت نیاز به انجام ، ظرفیت نا مناسب به نظر می رسد برای رشد تعداد مسافران است. بنابراین شاید این دریا از منفی نیست و در واقع تأثیر خط پایین ؟

ادامه گفت و گو در اطراف محاسن دوباره ملیسازی همچنان ادامه دارد. شما تنها نیاز به نگاه اخیر برجسته از ویلیامز راه آهن بررسی و حمایت از تحقیقات برای درک اهمیت قرار دادن مشتریان در قلب از راه آهن. به طور طبیعی و زیرساخت های جدید ناوگان و عملیاتی تغییر نشسته در قلب این جاه طلبی. اما با نام تجاری می تواند و باید نیز بخش قابل توجهی بازی.

اخیرا ذکر شده توسط BritainThinks است که برای اولین بار مستقیم – چگونه می توان از گروه اول و Arriva یادگیری از مارک های مانند اول, مستقیم, مشهور برای رفتن بالا و فراتر از آن برای مشتریان است. انجام کار درست. آن را فقط به بازاریابی استادی – آن اجرا می شود از طریق هر جنبه ای از خدمات به مشتریان از جمله چگونه کارکنان خود را جواب تلفن, چگونه فن آوری خود را توسعه یافته است و از همه مهمتر چگونه نام تجاری خود را رفتار و توسعه.

به عنوان یک صنعت ما باید به دنبال مارک های مانند اول مستقیم که واقعا قرار دادن مشتریان ، درک که در واقع همه چیز به اشتباه اما چگونه شما مقابله با آن شرایط (کسانی که مرطوب برگ!) برای تعامل با مردم در راه معتبر است که شمارش. دانستن زمانی که به پوزش می طلبیم. نشان دادن آنچه شما انجام می دهند را تغییر دهید. بازیگری با فروتنی. حال شفاف است. انسان بودن.

آینده از راه آهن

به لطف اخیر درخشان حمایت از گرتا Thunberg برای انتخاب قطار بیش هواپیما در کنار روند رو به رشد پرواز بشود آن را در واقع نیز واقعا هیجان انگیز برای سفر با قطار. زیست محیطی روایت غنی فرصت به عنوان بیشتر از ما به دنبال راه های بهتر برای دریافت در سراسر. اضافه شده به آن در روابط ما با خودرو و مالکیت خودرو در حال تغییر است. ما می خواهیم بیشتر انعطاف پذیری راحت تر جایگزین.

به عنوان مصرف کنندگان ما مطمئن نیستید چه HS2 و ملی را به ارمغان خواهد آورد اما سوخته توسط تجربه گذشته.

مصرف کنندگان به دنبال این بخش به ارائه معنی دار جایگزین. این زمان برای کوتاه مدت تاکتیک اتفاقی مبارزات مربوط به سابقه کار کودکان در حال اجرا در حساب توییتر و یا وعده های توخالی.

از آن زمان به این شور و شوق تازه درک آموخته و تاثیر تحول قانون و شکل آینده در راه آهن همه ما می تواند افتخار. بیایید انجام کار درست و بازسازی اعتماد.

سالی Rushton, مدیر نامزدی در Jaywing.

// در این مقاله برجسته

Jaywing

Jaywing داده ها-علوم led آژانس مشاوره و martech کسب و کار.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>