قبیله ای VCCP لئو برنت گینس رکوردهای جهانی: درام فروشگاه تراشه جوایز 2020 داوران

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

درام تراشه فروشگاه جوایز در حال برگشت از جشن خالص خلاقیت است. این جایزه از قبول هر چیزی و همه چیز را با هیچ قانون و هیچ مرزهای. امکانات بی پایان هستند.

هیئت داوران در این سال می بیند کارشناسان صنعت از قبیله ای در سراسر جهان لندن VCCP آبی, شجاع, وضوح, لئو برنت لندن, Guinness World Records, مشاوره, الیور, Leagas Delaney و Ogilvy انگلستان است.

در اوایل سال جاری اعلام شد که رئیس خلاق افسر در M&C ساعتچی بن Golik خواهد بود ریاست هیات داوران

که در این سال هیئت داوران?

در زیر یک شکست و نه اعضای هیئت داوران.

Ben Golik

M&C ساعتچی

بن Golik

صندلی داوران & مدیر ارشد خلاق افسر

Golik شروع شد CCO از M&C ساعتچی در ژانویه سال 2020 است. او شروع نویسی حرفه ای در استرالیا در Publicis گفت و گو و جورج پترسون بیتس قبل از پیوستن به هریسون Troughton Wunderman در سال 2004. یازده سال از روی لئامت دادن در Kitcatt Nohr (پس از آن Digitas) را دیدم او را افزایش از طریق صفوف به اجرایی مدیر خلاق پیشرو آژانس, خلاق, موفقیت در Waitrose, John Lewis, استارباکس و Nando است. در سال 2016 Golik پیوست RAPP ایجاد به طور گسترده ای اعطا کار برای پی پال و دزدی. او پیوست M&C ساعتچی گروه به عنوان CCO از لیدا در مارس 2018 کار با مشتریان مانند Experian Invesco و کریستی.

بهترین چیز در فروشگاه تراشه جوایز هرگز کار مشتری حق منحرف. این کار که متولد شجاع اما به نوعی زنده نمی ماندند سیستم. ما خواهید بود به دنبال ایده هایی که در حال هوشمند و حساس مناسب است. اما متاسفانه یافت نهایی خود را قرار دادن رسانه در 72 اسلاید پاورپوینت.

Jade Tomlin

قبیله ای در سراسر جهان در لندن

جید Tomlin

مدیر خلاق

Tomlin دیجیتال مشتری متمرکز حرفه ای دهانه بیش از یک دهه کار با طیف وسیعی از شیوه زندگی برندها از جمله باربری استارباکس و VW و در پیشرو آژانس های دیجیتال در انگلستان و سنگاپور از جمله Ogilvy & Mather, ما, اجتماعی و R/GA. احساسات او دروغ در توضیح تسهیل و افزایش ‘ارتباط با مشتری’ سفر و اطمینان حاصل کرد که شرکت ها را بهتر درک مصرف کننده و مصرف کننده بهتر درک می برند.

من شنیده ام چیزهای زیادی در مورد فروشگاه تراشه جوایز و من هیجان زده برای اولین بار قاضی. نوشته های معروف برای فکری موضوعات نابغه ایده های شوخ تصاویری و کپی به toeing خط طنز بنابراین آن را بی خطر است برای گفتن که من به دنبال به جلو به بررسی کالیبر بالا کار می کنند. من به خصوص به امید مواجه با هنجارهای فرهنگی و تبلیغ هنجارهای و به دنبال به جلو به وزن آنها را در برابر کسانی که در برابر غلات است.

Ross Neil

VCCP آبی

راس نیل

معاون اجرایی مدیر خلاق

نیل پیوست VCCP از McCann لندن جایی که او مدیر اجرایی خلاق داشتن کار قبلا برای 13 سال در WCRS. شروع کار خود را در HHCL کار بر روی کاپیتان Birdseye آسمان و دیگ ماکارونی کرد و به WCRS جایی که او مدیر خلاق و بعد از آن مدیر اجرایی خلاق. نیل مشغول به کار در مارک های چنین به عنوان BMW, خورشید, B&Q, راف و NowTV. راس برنده جوایز بی شماری را از جشنواره کن شیرها به BIMAs و D&AD مداد به کوسه ها.

در این سال من به دنبال به جلو به برخی از تازه گرفتار خلاقیت به ترشی چشم من توپ را با ضرب و جرح ذهن ایده های. هیچ بزرگ آهنگ آهسته لطفا و با تشکر از cod ما نخواهد بود سرخ کردن مغز افراد با اندازه بودجه ما اما چاشنی احساساتی نخود از تصورات خود را. اما به طور جدی – ایده های سرگرم کننده است که من فکر می کنم “من آرزو می کنم من می خواهم فکر می کنید که”.

Dipesh Mistry

شجاع

Dipesh میستری

دانشیار مدیر خلاق

با 12 سال تجربه در صنعت Dipesh ساخته شده است کار خود را از طریق ایجاد نوآورانه تلویزیون و دیجیتال مبارزات برای تعدادی از مشتریان از جمله; LoveHoney, TFL, AgeUK, آوند چوبی رویال ایمیل.

تراشه فروشگاه لحن یک شماره روی حیله و تزویر به آواز خواندن با موفقیت. می توانید آن را اشتباه و شما صدا مانند مرد آواز رابی ویلیامز “فرشتگان” پس از غرق شدن 12 پیمانه نیم لیتری در خوش صدا. ضربه یادداشت ها حق و به شما امکان حذف و مانند آن را داغ مانند D. O. W. G و در Shoreditch خانه. من عاشق این فعال تن از فروشگاه تراشه جوایز اما 2019 سخت شده است, سیاسی, فرهنگی و ذهنی است. در این سال من می خواهم برای دیدن دقیق تر روشنگری در راه است که چالش های معمولی فکر کردن. ما بهتر از ارزان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شوخی. به من نشان می دهد این ایده است که من فریاد با صدای بلند “لعنت آرزو می کنم من می خواهم انجام می شود که’

Katrina Howell

وضوح

کاترینا هاول

مدیر خلاق

هاول بیش از دو دهه تجربه در خلاقیت و UX بخش است. با روح پیشگام و سرسختی در دفاع از پروژه های که برای اتصال مصرف کنندگان به برندهای قدرتمند و منحصر به فرد راه های متعدد در سراسر صفحه نمایش و دستگاه های هاول در حال حاضر نظارت خروجی خلاق در تمام وضوح مشتریان.

من علاقه مند به دیدن کار به ارمغان می آورد که انسان تجربه و لمس به همه چیز و می گوید داستان خوب. ما فیزیکی و دیجیتال خودشان هستند ترکیب به هم نزدیک بنابراین هر کار که به بررسی تقاطع و فیوژن بین خلاقیت و تکنولوژی را به ایستادگی کردن. برای این کار باید به اندازه کافی قانع کننده به شما را متوقف در آهنگ های خود را سرگرم و ایجاد یک دسته از کلید های shift.

James Millers

لئو برنت لندن

جیمز Millers

مدیر خلاق

Millers شروع به کار خود را از 14 سال پیش در M&C ساعتچی تحت نظارت گراهام فینک و وحشیانه سادگی فکر و فلسفه است. پس از هفت سال او در نقل مکان کرد به مولن لاو و در حال حاضر به عنوان مدیر خلاق برای لئو برنت لندن جایی که او مسئول برای یاری رساندن به مبارزات یکپارچه در سراسر تمام مشتریان و همچنین مشاوره جوان تیم است.

برای من بهترین نمونه هایی از خلاقیت همیشه ساده ترین. آن را در مورد آنچه که شما می توانید نوار دور. این جوایز بر خلاف تقریبا همه دیگران فرصتی برای بیان واقعا که هیچ مشتری هیچ کمیته و بدون قوانین. اوه, و با توجه به وجود قوانین چیزی bonkers که امتداد فراتر از آنچه به طور معمول امکان پذیر است.

Neil Foster

رکوردهای جهانی گینس مشاوره

نیل فاستر

معاونت خلاق مشاوره EMEA & APAC

پرورش صرف 25 سال گذشته مشغول به کار در روابط عمومی و یکپارچه آژانس های تبلیغاتی در لندن و سیدنی و ملبورن است. قبل از پیوستن به رکوردهای جهانی گینس در سال 2019 او به رهبری با نام تجاری بازاریابی تیم در Burson Wheeler. این پس از پنج سال روی لئامت دادن به عنوان مدیر روابط عمومی آژانس قرار دارد در مستقل یکپارچه بازاریابی گروه کوبو و چهار سال طلسم در استرالیا کار برای جهانی تبلیغات غول DDB یکپارچه روابط عمومی و تجربی آژانس انبه ارتباطات به عنوان مدیر خلاق.

تبلیغات نیست که به یاد ماندنی و بی معنی است. اگر این باعث می شود شما لبخند و یا لرزاندن و شما در مورد آن صحبت در میخانه. من به دنبال به جلو به میخانه.

Lucy Collier

Leagas Delaney

لوسی ذغال سنگ

مدیر خلاق

ذغال سنگ است که برنده جایزه مدیر خلاق در Leagas Delaney تقریبا با 20 سال تجربه کاری در تبلیغات خلاق. او مفهومی قوی متفکر و استفاده می شود به کار در سراسر انواع رسانه ها برای مشخصات بالا مشتریان را در انگلستان و در سطح بین المللی.

من امیدوار هستم من هیولا سبز چشم می شود انقباض. را در ایده های درخشان, من آرزو می کنم من می خواهم ساخته شده است.

هر کسی می تواند وارد این جوایز و منظور ما از هر کسی; سازمان های اجرایی مدیران خلاق دانش آموزان خود را گران خود را بعدی همسایه درب. چک کردن ویدئو زیر در مورد چگونه اضطراری, خلاق, پوستر از دانشجويان دانشکده هنر ارتباطات را نجات داد بعد در درام فروشگاه تراشه جوایز.

مطمئن شوید برای ارسال نوشته های خود را به زودی مهلت برای جوایز مارس 12.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>