“اعتماد” می رسد بالا برای تمام تلویزیون اخبار برندها به جز یکی

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

پس از انتخابات ریاست جمهوری استیضاح همه
امریکا پیشرو تلویزیون اخبار برندها باید به بالاترین اندازه گیری اعتماد پس با نام تجاری کلید شروع به ردیابی آن را برای MediaPost در تابستان 2018. به جز یکی.

همانطور که در مطلب قبلی سه
نیمه سالانه ردیابی مطالعات با نام تجاری کلید شامل رئیس جمهور در این نظرسنجی به درخواست هزاران نفر از آمریکایی ها به رای چگونه اعتماد خود را تحت تاثیر قرار درک خود را از یک, اخبار برند. رئیس جمهور کاهش یافت و به
پایین ترین سطح و در عین حال با فقط 15 درصد از پاسخ دهندگان شناسایی “اعتماد” به عنوان یک ارزش آنها با شریک خود را با نام تجاری.

“ما گمان بسیاری از بلند شد و با توجه به استیضاح پوشش” حدس
نام تجاری کلید بنیانگذار و رئیس جمهور رابرت Passikoff.

“ما قادر به اندازه گیری هر متغیر (نام تجاری محصول, فرد, و غیره.) در راه همان است که ما اندازه گیری, اخبار, برندها, بنابراین ما شده است
اندازه گیری ‘رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در هر موج اما در این مورد ما تعادل را برای بینندگان اما ثبت نام رای دهندگان” او توضیح داد در مورد چگونه نام تجاری کلید در مقایسه با رئیس جمهور اعتماد به آن از عمده
شبکه تلویزیون اخبار برندها.

“در نهایت در موارد این نظرسنجی ما “استخراج” یک ارزش – اعتماد – و محاسبه آن
درصد-سهم به تعامل. در مورد اخبار تعامل با بینندگان. در مورد تهمت, آن را در عملکرد خود به عنوان رئیس جمهور که متن در آن
ارائه شده است.”

تبلیغات

تبلیغات

تعداد کل پاسخ دهندگان برای فوریه سال 2020 موج شامل 4,624 تلویزیون nework بینندگان (متعادل برای جنسیت و وابستگی سیاسی کشیده شده از 9 سرشماری جمعیت مناطق). این
رئیس جمهور ارزیابی متعادل شد با وابستگی سیاسی شامل 1200 پاسخ دهندگان از کل مخاطبان است.

در میان تلویزیون, اخبار, برندها, MSNBC شده است اکثر صعودی بیش از چهار
نظرسنجی انجام شده توسط نام تجاری کلید افزایش به 94 درصد توسط بزرگ سیاه و سفید دیک 93% فاکس نیوز’ 89%, PBS,’ 88% بلومبرگ را 86 درصد و سی ان ان 83%.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>