Tubi به استفاده از TransUnion داده ها برای هدف قرار دادن آگهی

Tubi, ad-پشتیبانی از ویدئو بر روی تقاضا خدمات
به دست آورد فاکس شرکت برای $440 میلیون در ماه گذشته زده شده است یک معامله با TransUnion به استفاده کنندگان اطلاعات به هدف قرار دادن تبلیغات و “شخصی” محتوا.

این
معامله نشان دهنده یکی دیگر از حرکت به سمت استفاده از رسانه های به اصطلاح “متصل مصرف کننده هویت است.”

ترکیب حریم خصوصی-سازگار با دسترسی به گسترده فرد مصرف کننده داده ها در
TransUnion گسترده پایگاه داده با Tubi را ردیابی کاربران محتوای رفتار مصرفی از طریق خانواده دستگاه شناسه شما اجازه AVOD “پل شکاف بین فردی و
خانواده” و اطلاع تحلیلی تصمیم گیری در مورد آنچه محتوا برای ارائه و توصیه به کاربران و همچنین هدف قرار دادن آگهی تصمیمات می گوید Tubi.

“با شناسه مانند
کوکی های شخص ثالث در کاهش و رسانه, مصرف, تغییر, جایگزین, شناسه های مانند صفحه اصلی آدرس IP در حال ضروری برای ساخت یک بنیان قوی از فردی در سطح هویت و
رسیدن به مصرف کنندگان در دستگاه های مانند تلویزیون متصل” گفت: Tubi رئیس درآمد افسر علامت Rotblat.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de