بله بینندگان در حال رشد است و در حال تحول — اما تا نقش که تلویزیون در حال پخش است و نیازهای آن را برآورده.

با خانواده پناه در محل با هم یکی
از عوارض این ویروس شده است ظهور تلویزیون و ویدئو بینندگان در سراسر تمام فرمت های dayparts انواع محتوا و سیستم عامل.

اما “بینندگان
افزایش” داستان تنها یک مورد است که مردم باید زمان بیشتر و پر کردن آن با تماشای صفحه نمایش است.

تلویزیون در حال انجام بیش از فقط پر کردن یک فاصله زمانی-آن را نیز یک بازی
انواع جدید و در حال تحول نقش.

رسانه های ما کودکان و نوجوانان و خانواده محصول تیم به میدان فرستاد مطالعه آنلاین خانواده استفاده از رسانه در طول مستند و کشف نقش در حال تحول است که تلویزیون است
انجام شده است. این منجر به تعدادی از مفاهیم رسانه برندهای امروز — و در حال حرکت رو به جلو است.


تبلیغات

تبلیغات

تحقیقات ما نشان می دهد که مستند تلویزیون در حال پخش است نقش 1) سرگرم 2) Informer, 3) تجاری و 4) بچه نگهدار.

سرگرم کننده

تلویزیون را هدف اصلی از زمان آغاز آن بوده است برای سرگرم کردن اما این نقش تکامل یافته در طول مستند. داده های ما نشان می دهد که
بچه های بینندگان از فیلم رشد بیشتر از تمام انواع محتوا در طول بحران.

با خانواده با هم را در اطراف یک تلویزیون صفحه نمایش بیش از حد معمول یک فیلم است نوع محتوا
به احتمال زیاد برای جلب رضایت همه اعضای آن است. در واقع اطلاعات اضافی نشان داد که رانندگان تصویری گزینه های تکامل یافته از “من”
نسبت به “ما” آنهایی که در طول بحران. به عبارت دیگر, آن را تبدیل به بیشتر مهم است که سیستم عامل و محتوای چین با خانواده خواسته — و فیلم های یک هسته ای راه برای حل
این.

مفهوم: شبکه باید در نظر بگیرید پس فردا’ سرب توسط برنامه نویسی فیلم هایی که مورد علاقه خانواده — هر دو جدید و قدیمی.
جریان خدمات نیز باید در نظر قرار دادن فیلم های جلو و مرکز در پلت فرم خود صفحه نمایش با تمرکز ویژه بر روی فیلم های که درخواست تجدید نظر به تمام سنین است.

The Informer

با بحران کنونی پس از فرار مردم به طور طبیعی چسب خود را به تلویزیون و اخبار به روز رسانی. داده ها
نشان می دهد که پدر و مادر به دنبال اطلاعات حتی پس از غیر پدر و مادر — آنها به طور قابل توجهی بیشتر احتمال دارد به می گویند که آنها هم می خواهم کمی اطلاعات بیشتر و یا در حال تلاش برای پیدا کردن اطلاعات
آنها نیاز از غیر پدر و مادر (126 شاخص).

علاوه بر این اخبار نیز یکی از انواع محتوا است که پدر و مادر خود را می گویند بچه ها در حال تماشای بیشتر از — پس فقط برای فیلم و تلویزیون کودکان و نوجوانان.
اما لازم به ذکر است که پدر و مادر نیز بیشتر احتمال دارد به می گویند که آنها در “اطلاعات بیش از حد” از غیر پدر و مادر که نشان می دهد یک تعادل نیاز دارد به دست آورد.

مفهوم: در علاوه بر این به تلویزیون, پدر و مادر نیز با استفاده از اینترنت (#1 منبع) دوستان و
خانواده و رسانه های اجتماعی به عنوان منبع مهمی از اطلاعات را از طریق بحران است.

رسانه برندهای با تمرکز بر کودکان و نوجوانان ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن ایجاد خود بچه دوستانه اخبار
کوتاه برای اطلاع رسانی و آموزش بچه ها در مورد آنچه اتفاق می افتد در جهان است.

بچه نگهدار

تلویزیون شده است به نام “الکترونیکی پرستار بچه” برای سال. اما این اهمیت از,
و تکیه بر این نقش در این واقعیت جدید رسیده ارتفاعات جدید. “تماشای تلویزیون” #1 فعالیت کودکان و نوجوانان در حال صرف زمان بیشتری انجام می دهند در مقابل قبل از بحران.

با
اکثر پدر و مادر (61%) بسیار یا تا حدودی نگران نگه داشتن بچه خود را اشغال شده این است که به احتمال زیاد منجر به پدر و مادر بودن بیشتر مجاز در اطراف صفحه نمایش زمان از آنها معمولا. به عنوان
کسی که در توییتر گفت: “تنها پزشکی دستورالعمل نیستم پس در حال حاضر آمریکا اطفال انجمن زمان روی صفحه نمایش دستورالعمل.”

مفهوم: والدین به خصوص مادر به احتمال زیاد مبارزه با گناه همراه با اجازه بچه های خود را بیش از حد صفحه نمایش زمان است. شرکت های رسانه ای کمک می کند
ارام کردن این احساس گناه را با ارائه محتوا است که نقش دوگانه نقش پرستار و سرگرم کننده مربی.

تجاری شکستن

نه پدر و مادر در واقع می خواهید به شنیدن از مارک های در حال حاضر. داده ها نشان می دهد که پدر و مادر خیلی بیشتر به تبلیغات در محیط فعلی از
غیر از پدر و مادر است. در واقع آنها خیلی بیشتر احتمال دارد به آن را مهم تر از همیشه برای شنیدن از مارک های (37 درصد از پدر و مادر قطعا موافق در مقابل 27 درصد از غیر پدر و مادر) و این که آنها می خواهند به
در ادامه به شنیدن آنچه که مارک های ارائه (37 درصد از پدر و مادر قطعا موافق در مقابل 24 درصد از غیر پدر و مادر).

در این راستا
با اطلاعات خود را-به دنبال رفتار-به عنوان پدر و مادر نیز نشان می دهد علاقه به شنیدن از “مفید برندها” و کسانی است که می تواند “کمک به آنها حرکت” بحران کنونی است.

اما جنبه دیگری از این عنوان به ما آموخته است که در مطالعه دیگری به میدان فرستاد در این مستند این است که میل به ظاهر ، تبلیغات می تواند هر دو یاد مردم عادی تر بار و به آنها
اعتماد به نفس در ثبات اقتصاد در طول مضطرب بار (“من فقط می خواهم به دانستن است که همه کسب و کار در حال رفتن به پایین”).

مفهوم: در حالی که تبلیغات خوش آمدید, این شهر همچنین دارای یک عمل تعادل بازی.

پدر و مادر انتظار برندها به اذعان وضعیت فعلی خود
تبلیغات, اما آنها همچنین می خواهند برندها به توضیح دهید که چگونه آنها کمک کند در طول بحران. اگر انجام inauthentically وجود دارد بالقوه یک برند دیده می شود به عنوان تن-ناشنوا که پدر و مادر نیز
به طور قابل توجهی بیشتر احتمال دارد برای رای دادن به تبلیغات در زمینه امروز.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im