شبکه های تلویزیونی چهره از روی حیله و تزویر NFL مذاکرات

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

تابآوری در NFL دو فصل به معنی سال آینده TV sports, مجوز مذاکرات را ببینید بسیاری از فوتبال استعاره عجله در تلویزیون مدیران مانند: بزرگ دفاعی lineman هستند
در حال آمدن است. چه چیزی می تواند آسیب که گونی?

فکر می کنم در مورد چشم باز 20% تا 25% بالاتر مجوز های ورزشی هزینه برای یک شبکه تلویزیونی به حمل NFL شروع در سال 2022.

به تازگی NFL کمیسر
راجر Goodell گفت: لیگ است “بسیار باز به تغییر بسته های بسیار باز برای تغییر شرکای” با توجه به فاکس کسب و کار وقتی که می آید به مذاکره رسانه های قرارداد که منقضی خواهد شد در دو
سال.

تلویزیون بزرگ قرارداد را افزایش می دهد هستند که در حال حاضر پس از مثبت اخیر نتایج-و این را ندارد به هنوز هم قوی سوپر باول یا بازی حذفی

NFL
در ادامه برای دیدن نتایج قوی در این فصل به طور منظم زمانی که می آید به زندگی سنتی مشاهده تلویزیون — 5 ٪ بهبود برای هر یک از دو فصل گذشته در حال حاضر به طور متوسط 16.5 میلیون در هر بازی در سراسر پنج
شبکه های تلویزیونی — Fox, NBC, CBS, ESPN NFL Network. دو سال گذشته’ دستاوردهای پس از 10% کاهش در سال 2017.

تبلیغات

تبلیغات

این است که می گویند این افزایش نتایج اتوماتیک-فقط نگاه
در بالا و پایین مشاهده عملکرد فوق العاده کاسه و برگشتی.

اما حتی با برخی از نرم شدن تلویزیون بزرگ تولید درآمد NFL برنامه نویسی ادامه خواهد داد. حتی در
پایین-مشاهده 2017 فصل به طور منظم وجود دارد افزایش TV درآمد تبلیغات برای بازی های NFL.

و در طول این فصل از تخمین نشان داد حتی بهتر رشد — در هر نقطه از 10 درصد به 14 درصد به صورت فصل به طور منظم بازی
به حدود 4.2 میلیارد دلار به 4.4 میلیارد دلار در درآمد تبلیغات.

در حال حاضر شما می دانید که چرا نیل Pilson رئیس جمهور سابق CBS Sports, معتقد است می تواند هزینه های صعود 20 تا 25 درصد شاید در جمعی معاملات به ارزش $8
میلیارد دلار به 10 میلیارد دلار در سال است. قطعا رسانه های دیجیتال جدید سیستم عامل — Amazon, Google, Facebook, و دیگران — کمک خواهد کرد به رانندگی کردن آن هزینه های مجوز.

در حال حاضر در این لیگ می کشد در
معاملات با شبکه های تلویزیونی برای حدود 6 میلیارد دلار در سال از آن تلویزیون مجوز NFL برنامه نویسی حقوق — در حدود 1 میلیارد دلار در سال برای هر یک از CBS, NBC و Fox. ESPN پرداخت 1.9 میلیارد دلار در سال برای “دوشنبه شب فوتبال است.” روباه نیز صرف حدود 660 میلیون دلار در سال برای “پنج شنبه شب فوتبال است.” آمازون می پردازد $65 میلیون نفر در هر سال به صورت دیجیتال airings از “TNF.”

خبر خوب برای شبکه های سنتی: آنها هنوز هم می شود از اهمیت عمده ای برای NFL — وجود دارد برخی از اهرم وجود دارد.

“ما عشق را به توان موجود در
گسترده ترین رسانه” Goodell گفت: به CNBC. “همین دلیل است که ما شرکای شبکه برای ما مهم است.”

مذاکرات آغاز نشده. اما شکل آنها را بعد از این سال و در سال 2021. تلویزیون
مدیران wringing دست را به دنبال خواهد داشت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>