توییتر معرفی ادامه موضوع دکمه

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

اگر چه یک دکمه ویرایش است که هنوز هیچ جا در چشم
توییتر است و به کاربران راه دیگری برای کنترل توییت های خود را.

همانطور که از نام آن پیداست جدید “ادامه موضوع” را فشار دهید اجازه می دهد تا تویتر ضمیمه افکار اضافی موجود توییتهایی. این
باید آن را آسان تر برای کاربران و پیروان خود را به قرار دادن نظرات جدید به زمینه مناسب و همچنین درک ارتباط خود را به همسر توییتهایی.

کاربران توییتر را همیشه
توانایی برای توییت کردن “موضوعات” یعنی یک سری از توییت های متصل شده توسط یک فکر مشترک و یا تم. با دکمه تویتر هم اکنون می توانید بازگشت به یک موضوع و گسترش آن موضوع
ماده.

طولانی انتقاد برای آن پیچیده رابط کاربری توییتر به صرف سال تلاش برای ساده سازی برنامه خود را و آن را آسان تر برای کاربران برای کنترل ارتباطات خود را. اخیرا این شرکت
اضافه شده emojis به آن پیام های مستقیم از ویژگی های. هر تغییر پیام کاربران در حال حاضر دریافت هشدار هر زمان که یک واکنش اضافه شده است که دارای پتانسیل است که از ادامه گفتگو و اضافه کردن
عاطفی لایه ها به بورس.

تبلیغات

تبلیغات

به عنوان با تغییرات قبلی کاربران دیدم خبری از “ادامه موضوع” را فشار دهید به عنوان یک فرصت برای درخواست توییتر برای ویرایش را فشار دهید. “این همه اما ما
نمی توانید یک دکمه ویرایش برای زمانی که ما تایپی” یکی از کاربری شکایت کرده است.

با وجود به رسمیت شناختن کاربران ناکامی توییتر مؤسسین-مدیر عامل شرکت جک دورسی به تازگی گفت که آنها باید
انتظار یک دکمه ویرایش در هر زمان به زودی. “ما احتمالا هرگز آن را انجام دهید” دورسی گفت: در طول یک Q&A تولید شده توسط سیمیگذشته
ماه.

توییتر مخالفت با یک دکمه ویرایش ظاهرا در طول سال تکامل یافته.

“دلیلی وجود ندارد یک دکمه ویرایش به طور سنتی این است که ما آغاز شده به عنوان یک
خدمات اس ام اس [و] ما می خواستیم برای حفظ که پرنیان و این احساس در اوایل روز” دورسی گفت.

“اما در حال حاضر وجود دارد برخی از مسائل با ویرایش” دورسی اضافه شده است. “یکی این که شما ممکن است ارسال یک صدای جیر جیر و سپس ممکن است کسی پاسخ آن و سپس بعد از یک ساعت شما به طور کامل تغییر محتویات که صدای جیر جیر. و فرد است که ترجمه اصلی tweet
در حال حاضر retweeting و rebroadcasting چیزی کاملا متفاوت است.”

با وجود برخی ناراضی کاربران توییتر به نظر می رسد
سالم کسب و کار. در طول سه ماهه منتهی به دسامبر 31, توییتر گفت: میانگین monetizable روزانه کاربر فعال رسیده 152 میلیون دلار بود که تا 21 درصد سال بیش از سال.

دورسی نسبت به خیلی از
این رشد برای بهبود محصول طراحی شده برای “افزایش ارتباط و سهولت استفاده” برای کاربران است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>