توییتر می کشد Q1 ارشاد با استناد به درآمد تبلیغات آمار از همه گیر

با استناد به هفته های اخیر’ بازدید کنندگان به آگهی
درآمد به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس توییتر است پس از آن در سه ماهه اول درآمد و درآمد عامل هدایت و همچنین به عنوان کامل آن-چشم انداز سال برای هزینه های جبران خسارت سهام بر اساس
کارکنان و هزینه های سرمایه ای.

اگر چه این ویروس هدایت می شود تا کاربر آن آمار شرکت در حال حاضر انتظار مالی Q1 درآمد به پایین کمی در یک سال بیش از سال اساس و به گزارش
یک GAAP عامل از دست دادن.

هزینه ها کاهش می یابد به عنوان یک نتیجه از coronavirus اختلال “بعید است که برای جبران درآمد تاثیر این بیماری همه گیر” در سه ماهه توییتر گفت: در
انتشار.

“توییتر تا به حال یک شروع قوی به سال قبل از اثرات COVID-19 شروع كردن به طور گسترده تر از جمله موفق سوپر باول و به طور کلی قدرت در آمریکا” توییتر
CFO ند سگال گفت. “این COVID-19 تاثیر آغاز شد و در آسیا و آن را به عنوان آشکار به جهانی همه گیر آن نهفته است توییتر درآمد حاصل از تبلیغات در سطح جهانی بیشتر به طور قابل توجهی در چند
هفته. ما را ساخته اند جامد پیشرفت ما مصرف کننده و درآمد محصول و اولویت های ما باقی می ماند اعتماد به نفس در ما فرصت و استراتژی است.”

توییتر تا به حال پیش بینی شده در سه ماهه اول
درآمد بین $825 میلیون و 885 میلیون و گفت: درآمد عامل می تواند رسیدن به 30 میلیون دلار. شرکت Q1 درآمد تماس برای مارس 30.

تبلیغات

تبلیغات

توییتر همچنین گزارش شده است که آن
مجموع monetizable روزانه کاربران فعال (MDAUs) برای سه ماهه-به روزترین مجموع 164 میلیون تا 23 درصد در مقابل سال پیش مالی سه ماهه را 134 میلیون و 8 ٪ در مقابل آن سه ماهه چهارم را 152
میلیون.

“ما شاهد یک افزایش معنی دار در مردم با استفاده از توییتر و تیم ما در حال نشان دادن انعطاف پذیری باور نکردنی تطبیق با این بی سابقه محیط زیست” گفت: مدیر عامل توییتر جک
دورسی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im