دو میلیارد کاربر و شمارش: چگونه به موفقیت تبلیغ در یوتیوب

Ahhh یوتیوب. یکی از محل ما می توانید صرف ساعت های بی شماری از ما حتی نمی خواهد متوجه ما می خواستم به تماشای.

در وسط همه این مطالب هر چند, شما باید تبلیغات, پس, تبلیغات, پس, تبلیغات, گاهی اوقات دو در یک بار. اما با توجه به میزان محتوای ویدئو ما مصرف است و این لزوما چیز بدی است ؟ در اینجا ما کشف فرصت های یوتیوب می تواند شما را به کسب و کار و استراتژی بازاریابی است.

حقایق سرگرم کننده:

یوتیوب در حال حاضر بیش از دو میلیارد کاربران بیش از پنج میلیارد ویدئوها را تماشا هر روز و 500 ساعت از محتوای آپلود شده در هر دقیقه است. که 720,000 ساعت در هر روز. داستان کوتاه وجود دارد بسیاری از مردم تغذیه و غذا خوردن تا محتوای ویدئو است که به ما دیجیتال بازاریابان معنی است که مخاطبان زیادی برای رسیدن به و یا گیلاس انتخاب کنید از.

بسیاری از شما در حال حاضر ممکن است به انجام تبلیغات در جستجو شبکه و شما حتی ممکن است رسیدن به کلیک کنید از طریق نرخ در حدود 2-10%. فرض کنید شما تا به حال 10 درصد CTR و 100 کاربران خدمت کرده بودند توسط خود آگهی که تنها ده نفر که به سایت شما با یک پتانسیل 90 دیگران که می تواند در کانال های دیگر مانند یوتیوب.

یکی از بزرگترین موانع توقف برخی از برندها از ترویج در یوتیوب محتوای ویدئو خود را (از قضا). هیچ کس نیاز به یک میلیون پوند بودجه فیلم به ایجاد مطالب خوب شما باید دستگاه ها مانند گوشی های هوشمند است که می تواند انجام این کار فقط به عنوان به خوبی و به صورت بسیار پول کمتر است. اما محتوای ویدئو نیست تنها چیزی که شما نیاز به شناسایی مخاطبان خود را و آنچه را که هدف خود تصویری است که در ذهن بیایید نگاهی مختصر راهنمای گام به گام.

1) هدف:

هر فیلم خوب دارای یک هدف در پشت آن. در اینجا شما باید تعیین آنچه در آن است شما می خواهید برای رسیدن به. برخی از نمونه ها عبارتند از:

  • آگاهی نام تجاری
  • فروش
  • کسب مشتری
  • حفظ مشتری
  • گفتن یک داستان
  • ایجاد محتوای ویروسی

هدف را دیکته می کند نوع و طول آن: این که آیا آن را تبلیغاتی, آموزشی, مشتری, مشتریان و یا شاید یک ویدیو در مورد کسب و کار خود را با این نسخهها کار در پس زمینه. این مرحله از قیف بازاریابی شما می خواهید به هدف, بالا, اواسط یا پایین را تعیین طول مناسب آن باید باشد.

2: مراحل خلقت:

هر فیلم خوب, زیادی, بودجه یا نه پیروی از یک روند مشابه برای ایجاد محتوای خوب – به شرح زیر برشمرد:

مفهوم ایده ها و ایجاد یک استوری بورد

آن را در اینجا شما پیش نویس و دور انداختن بسیاری از ایده های خود را تا زمانی که شما واقعا آن را محدود کردن. داستانپردازی را نشان می دهد جریان ایده های خود را و به طور کلی جهت شما می خواهید تصویری را به. فراموش نکنید که اگر مردم صحبت خواهد شد و از ویژگی های آن را خوب به پیش نویس اسکریپت کپی و در نظر است که صحبت کردن بسته به نوع تصویری.

برای مثال اگر آن را معرفی برند بازیگران صاحب; اگر آن را چگونه به راهنمای استفاده از یکی از اعضای کادر فنی (مالک می تواند هنوز هم کار می کنند اگر آنها فقط به عنوان مطلع) و توصیفات مشتری خود توضیحی.

شلیک تصویری

چیزهایی اول اول, در نظر گرفتن محل شما فیلم; آیا از آن خواهد شد در خارج از منزل و یا در استودیو. فکر می کنم در مورد آنچه که نقش عواملی مانند نور و سر و صدای پس زمینه را در کیفیت عکس نهایی و هدف از این فیلم به طور کلی این را دیکته می کند که در آن شما فیلم است.

نترس به مقدار زیادی از اوکراین. رم در یک روز پس از همه! اما اگر شما در حال فیلمبرداری در گوشی های هوشمند خود را, شما ممکن است دریابید که اوکراین را ندارد که به انجام است.

ویرایش

مهم نیست که چقدر خوب شات خود را ویرایش همیشه باید انجام شود برای از بین بردن دیگر دردسر عوامل در ویدئو های خود را. این شامل اضافه کردن صدا در برش بخش های خاصی حتی snipping تصویری را به بخش های کوتاه برای استفاده از تبلیغات مختلف سبک مانند 6 دوم سپر تبلیغات. یوتیوب را سپر آگهی های شش-دوم unskippable آگهی ویدئویی که قبل از پخش یک ویدیو یوتیوب. با توجه به طول کوتاه سپر تبلیغات برای ایجاد آگاهی نام تجاری و رسیدن به

به یاد داشته باشید کسانی که برداشت اول از همه چیز, ما همه آشنا با بدنام جست و خیز دکمه بنابراین شما تصویری نیاز به ایجاد یک تصور خوب برای شکستن این سد است.

3: هدف قرار دادن مخاطبان خود را:

به یاد داشته باشید زمانی که من گفت: وجود بیش از دو میلیارد نفر در یوتیوب ؟ شما می توانید تصور کنید که پیدا کردن حق مخاطبان برای شما مانند یک سوزن در انبار کاه و تلاش برای هدف همه آنها این است که فقط غیر عملی است. خوشبختانه که نه به عنوان یک مشکل وجود دارد راه های آسان برای هدف قرار دادن مردم شما بیایید کشف چند.

کلمات کلیدی: نان و کره از PPC به یاد داشته باشید یوتیوب است که هنوز هم یک موتور جستجو در پایان روز که بدان معنی است که مردم هنوز هم نوع در کلمات و در نتیجه یک راه برای گرفتن مردم را به قصد.

در بازار مخاطبان: ویدئوها هستند یک راه عالی برای کاربران به انجام برخی تحقیقات در محصولات/خدمات با بسیاری از آنها آماده برای خرید این الگوها و سیگنال می تواند توسط یوتیوب و فانوسی از پیش ساخته شده “در بازار” مخاطبان شما از قبل ساخته شده برای مخاطبان شما را به هدف.

میل: شاید شما به دنبال به منظور بالا بردن آگاهی و یا علاقه به محصول/خدمات خود را که در مورد شما همچنین می توانید هدف قرار دادن مردم از طریق منافع خود را. میل مخاطبان برای این مانند در-بازارهای خود را قبل از وارد لیست کاربران علاقه مند در برخی موضوعات بازی ها, بازی ورزشی, مواد غذایی, فیلم وجود دارد طیف وسیعی از منافع به هدف و در رای ویدئوها آپلود مقدار زیادی از محتوا به خوراک این لیست است.

نتيجهگيری:

این مقاله به تشریح تمام گام های اولیه خود را برای اولین بار آگهی یوتیوب قرار داده و آن را به جهان است. یوتیوب است که هنوز هم یک مکانی ارزان برای تبلیغ در با رسیدن و حتی بیشتر بالقوه است.

فشار گروه تخصص در بازاریابی دیجیتال و ما توده از تجربه در تبیین و تدوین منسجم و تاثیرگذار در استراتژی بازاریابی برای مشتریان در سراسر بسیاری از صنایع است. در تماس با یکی از تیم دوستانه ما امروز و ببینید که چگونه ما در خانه و کارشناسان می تواند به شما کمک کند حداکثر رساندن بازده تصویری و جستجو تبلیغات!

شان ویلیامز دیجیتال مدیر حساب در فشار است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de