دو سوم از آگهی Execs پیش بینی کاهش 2021 میلادی بودجه با توجه به همه گیر

covid

بررسی بخشی از
گسترده تر گزارش و برای اولین بار در یک سری از پیگیری مطالعات و برنامه ریزی شده منتشر خواهد شد هر دو هفته یکی از اولین و جامع ترین به در چگونه این بیماری همه گیر است که تأثیر
تبلیغ شخصا و همچنین به عنوان حرفه ای.

حرفه ای, تبلیغ برداشت تحلیلگران شرکت کننده در یک وبینار بعد از ظهر امروز گفت: این صنعت گرفتار شد به طور کامل
کردن گارد با تاثیر از این بیماری همه گیر اما اثر در آگهی صنعت شده است فوری و با تلفظ آگهی بودجه در حال حاضر به طور قابل توجهی نهفته در سه ماهه اول هر چند دوم
سه ماهه در حال حاضر انتظار می رود که یکی از آسیب دیده ترین شدت (جدول بالا).

در حالی که تاثیر بحران بهداشت و درمان و تغییر در رفتار مصرف کنندگان را به سمت “اجتماعی-فاصله” است
شده است فوری و تلفظ آن است نه لزوما بوده یا کاملا منفی.

تبلیغات

تبلیغات

تنها یک سوم (34 درصد) از تبلیغ مدیران گفت: در واقع آنها لغو یک برنامه ریزی کمپین تبلیغ و تنها 45%
گفت: آنها کشیده یک زمان مبارزات انتخاباتی به دلیل بحران است. نیمی (49 درصد) در ضمن می گویند که تاخیر در مبارزات انتخاباتی تا بعد از آن در سال, در حالی که نزدیک به همان درصد (48%) را “تنظیم”
خود را در رسانه ها مخلوط و یا منتقل آگهی خود را بودجه در میان رسانه ها به دلیل آن است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im