دو سوم از مارک های طرح خود را برای افزایش برنامه ریزی تبلیغ صرف مطالعه می یابد

تقریبا دو سوم از بازاریابان را افزایش می دهد خود را برنامه ریزی تبلیغ و بودجه در ماه های آینده و یک سوم باقی مانده را کاهش می دهد و آنها را با توجه به برنامه ریزی تبلیغات-استراتژی و تاکتیک های
و روند مطالعه توسط Ascend2.

از این نظرسنجی 37 درصد در انتظار افزایش نرخ 10 درصد و یا کمتر است. اما 15 درصد پیش بینی افزایش 11-24% و 14% پیش بینی افزایش 25 ٪ یا بیشتر.

در همان
زمان 70 درصد خود را تا حدودی موفق در دستیابی به اهداف استراتژیک خود را 23 درصد عنوان بسیار موفق و یا بهترین در کلاس و 7 درصد به عنوان ناموفق است.

خود چالش های عمده ای در این لحظه
در زمان حال:

  • هدف قرار دادن مخاطبان — 46%
  • تخصیص بودجه — 37%
  • شخصی — 32%
  • دستیابی به ROI — 30%
  • اطلاعات
    کیفیت — 30%
  • تبلیغ خلاق — 22%
  • برنامه و مدیریت کانال — 21%
  • AI/یادگیری ماشین — 8%

هدف اصلی خود را
برای برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی عبارتند از:

  • رانندگی فروش — 53%
  • نسل سرب — 47%
  • ایجاد آگاهی — 47%
  • حفظ مشتری —
    36%
  • تعامل اجتماعی — 22%
  • منجر پرورش — 18%
  • ساختمان جامعه — 16%
  • پیام/ارائه تست — 14%

تبلیغات

تبلیغات

ترین آنها
تاکتیک های موثر عبارتند از:

  • هدف قرار دادن مخاطبان — 73%
  • هدف قرار دادن کلمه کلیدی — 41%
  • Retargeting — 27%
  • متنی/هدف قرار دادن
    — 26%
  • Geotargeting — 25%
  • تست خلاق — 22%
  • افزایش اتوماسیون — 20%

برای انجام برنامهای آگهی خرید
53 درصد استفاده از هر دو برون سپاری و در خانه منابع در حالی که 29 درصد تکیه بر در خانه تنها کارکنان و 18 درصد استفاده از متخصصان خارج از.

Ascend2 و تحقیقات همکاران بررسی یک پنل بازاریابی
حرفه ای و پژوهشی مشترک.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im