دو سوم از مصرف کنندگان ادامه خواهد داد و با استفاده از رسانه های اجتماعی به همان اندازه پست-مستند

یک گزارش منتشر شده توسط تاثیر گذار و GlobalWebIndex پیدا کرده است که دو سوم از مصرف کنندگان فکر می کنم آنها را با استفاده از رسانه های اجتماعی به همان اندازه هنگامی که محدودیت ها برداشته. این می آید به عنوان این گزارش همچنین نشان می دهد که 72 درصد از مصرف کنندگان که به دنبال اثرگذارندهها در ایالات متحده و بریتانیا می گویند که آنها در حال صرف زمان بیشتری را بر روی رسانه های اجتماعی در هر روز پس از شیوع کروناویروس.

این اخبار نشان میدهد که شیوع کروناویروس منتقل شده چشم انداز رسانه های اجتماعی در یک برنامه به طور بالقوه راه دائم. این روند که صنعت بازاریابی است دیده می شود در ماه های اخیر در حال تنظیم به دراز مدت اثرات با مصرف کنندگان نشان می دهد که تعامل خود را با تاثیرگذاران در اینجا به ماندن است.

گزارش از تاثیر گذار ارائه می دهد سفارشی تحقیقات بر روی تاثیر گذار بازاریابی در کنار پژوهش موجود در coronavirus به حفاری به تاثیر شیوع این بیماری تا به حال در مصرف کنندگان رفتارها. بررسی گرفته شده در ماه مه سال 2020 تعریف مخاطبان خود به عنوان کاربران اینترنت که می گویند آنها به دنبال سازندگان محتوا/اثرگذارندهها در رسانه های اجتماعی. این تعریف ارائه شده یک نمونه از 1,056 (انگلستان) و 1,038 (ایالات متحده) کاربران اینترنت سالخورده 16-64.

هدف از این گزارش به زیرخاک در اوردن اثر است که coronavirus تا به حال تاثیر گذار در بازاریابی و رفتار مصرف کننده و همچنین مصرف کننده روابط به سازندگان محتوا. این گزارش که به عنوان یک راهنمای استفاده از پست برای برندها در رابطه با چگونه به موفقیت در محل کار با سازندگان در حال حرکت رو به جلو است.

تاثیر گذار را یافته ثابت شده است که مصرف کننده در استفاده از رسانه افزایش یافته است و بیش از coronavirus دوره تا حد زیادی به خاطر مردم شده اند محدود از انجام کار طبیعی خود را روز به روز فعالیت های. این گزارش تایید کرد که محتوای مصرف افزایش یافته است که نشان می دهد 72 درصد از مصرف کنندگان که به دنبال اثرگذارندهها در ایالات متحده و بریتانیا می گویند که آنها در حال صرف زمان بیشتری را بر روی رسانه های اجتماعی در هر روز پس از شیوع کروناویروس.

Gen Z در حال حاضر استفاده از رسانه های اجتماعی در سطوح بالا این تحقیقات تاثیر گذار نشان داده است که این افزایش به 84 درصد. آن بود که تنها کمی پایین تر برای متولدین 68% نشان می دهد که زمان صرف شده در رسانه های اجتماعی افزایش یافته است و در تمام گروه های سنی. مردم با استفاده از رسانه های اجتماعی در سطوح بالاتر در سراسر هیئت مدیره و مهمتر از آنها این را به عنوان چیزی است که آنها را ادامه خواهد داد.

یکی از یافته های کلیدی گزارش شد که دو سوم از مصرف کنندگان که به دنبال اثرگذارندهها می گویند آنها به احتمال زیاد به ادامه با استفاده از رسانه های اجتماعی به همان اندازه هنگامی که محدودیت ها برداشته. این گزارش نشان داد که جمعیتی بیشتر تمایل به می گویند آنها به احتمال زیاد به ادامه با استفاده از رسانه های اجتماعی به همان میزان از Gen Z; 69 درصد از افراد می گویند این نسبت به 57 درصد از نسل زهرا

این یافته ها ثابت کرده اند که استفاده از رسانههای اجتماعی است که در یک زمان همه بالا و این مجموعه به ادامه به 2020 و فراتر از آن. درک مصرف کننده از رسانه های اجتماعی در حال تغییر به عنوان بیشتر مردم تبدیل به راحت با مصرف محتوا در سیستم عامل های اجتماعی.

خواندن گزارش کامل در اینجا: سن تاثیر: چگونه COVID-19 تا رو مارک به دوران گذار بازاریابی

// در این مقاله برجسته

تاثیر گذار

تاثیر گذار است و در تقاطع بین فوق العاده خلاقیت و تکنولوژی استثنایی. ما را در امواج و اندازه گیری ما تاثیر. تاثیر گذار ترجمه سطح بالا استراتژی های رسانه ای به برنده جایزه…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im