سیاسی هزینه تبلیغات در طول سال 2020 کمپین چرخه خواهد شد
رویکرد 7 میلیارد دلار حسابداری برای 1.4% از تمام رسانه های تبلیغاتی با توجه به اولین سیاسی تبلیغ هوا صادر شده توسط eMarketer. برآورد پوشش می دهد که 2019-20 سیاسی
کمپین دوره نشان دهنده افزایش 63 درصد بیش از این قابل مقایسه با انتخابات ریاست جمهوری در چرخه 2015-16 است و در بخش سوخت رشد سیاسی تبلیغات دیجیتال.
eMarketer
برآورد دیجیتال سیاسی تبلیغ هزینه های بالا خواهد شد $1 میلیارد دلار برای اولین بار.
حتی پس از, تلویزیون همچنان به تسلط بر مبارزات سیاسی, استراتژی های فدرال و ایالتی و محلی دفاتر به عنوان
همچنین به مسائل مربوط به محور مبارزات.
eMarketer تخمین سیاسی تلویزیون تبلیغ صرف خواهد شد $4.55 میلیارد دلار است.
“این بدان معناست که در 2019-20 چرخه هزینه های سیاسی تلویزیون ads خواهد شد به حساب
برای 3.2 درصد از تمام تبلیغات تلویزیونی و 66.0% از همه سیاسی هزینه تبلیغات,” eMarketer این گزارش اضافه میکند: “تلویزیون به اشتراک گذاری از تبلیغات سیاسی است تا کمی از قبل از انتخابات سال آن را به عنوان
طول می کشد به اشتراک گذاری از رادیو و چاپ.”
تبلیغات
تبلیغات
Leave a reply