ایالات متحده ورزشی لیگ در حال حاضر فعال و هوا هنوز هم می تواند فرمان آینده تلویزیون قیمت افزایش حقوق

اگر چه همه عمده ایالات متحده ورزشی لیگ در حال حاضر خاموش
تلویزیون امواج رادیو و تلویزیون با توجه به COVID-19 آینده معاملات به جای برنامه نویسی ورزشی در شبکه های تلویزیونی هنوز هم در شدت بالاتر قیمت — و در نوبه خود برای تبلیغ است. سوال این است که.

بزرگترین
ورزشی تلویزیون, حق رای, NFL شده بود آماده برای شروع قرارداد جدید مذاکرات به زودی در حال حاضر که یک قرارداد بلند مدت ساخته شده با بازیکنان خود ارتباط.

با توجه به مسائل
تاثیر کوتاه مدت ورزشی, تبلیغات و بازاریابی, معاملات بسیار می تواند در خود نگه دارد برای NFL “را در تلویزیون خود را درست شرکای دید بهتر در چشم انداز اقتصادی و بیشتر
به طور خاص تاثیر تبلیغات و طناب برش می گوید:” MoffettNathanson پژوهش است.

هنوز هم رسانه های پژوهشی گروه تحلیلگر پیش بینی در برخی از نقطه که NFL خواهد
ببینید عمده سنبله با میانگین عظیم 61% به 75% خوشه در تمام تلویزیون بسته است.

تبلیغات

تبلیغات

این شامل ان بی سی “یکشنبه شب فوتبال” فاکس و سی بی اس’
مربوطه بعد از ظهر یکشنبه NFC و AFC بازی ها و روباه/NFL شبکه “پنج شنبه شب فوتبال است.”

ESPN “دوشنبه شب فوتبال” — است که
یک قرارداد موجود است که بسیار بالاتر در سالانه هزینه نسبت به سایر تلویزیون های بسته — برآورد شده است برای دیدن 26 درصد افزایش یافته است.

در مجموع انتظار می رود 57 درصد افزایش قیمت در تمام تلویزیون بسته خواهد شد
افزایش به یک جمعی $8.8 میلیارد دلار سالانه هزینه حقوق — b
ut نه فقط در فوتبال حرفه ای. لیگ اصلی بیس بال — در Fox ESPN و TBS — می تواند به طور متوسط 45 درصد افزایش در تلویزیون هزینه های حقوق
به جمعی $2.2 میلیارد دلار در سال است. (روباه در حال حاضر رخ داد یک معامله جدید).

PGA حقوق در حال حاضر بالا رفته 74% با معاملات اخیر در CBS, NBC, شبکه های تلویزیونی و NBC گلف
کانال در مجموع 1.1 میلیارد دلار در سال است.

NHL on NBC را به 100% افزایش هزینه به طور متوسط در هر سال از 375 دلار میلیون نفر است.

SEC Football, در, CBS می تواند تا حدود 500 درصد دلار 325
میلیون.

ورزش برداشت در حال رشد — با شبکه تلویزیونی فاکس ارسال بزرگترین درصد از زمان مشاهده در 72 درصد — به عنوان یک درصد از کل خود را در طول روز مشاهده
به دنبال در دمای تجاری دقیقه مشاهده. CBS است که در 23 درصد NBC در 20% و ABC در 14٪.

tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de