انگلستان آگهی صرف بازدید پایین ترین جزر از سال 2008 سقوط اما بازیابی برای 2021

بیش از سه ماه گذشته انگلستان, بودجه بازاریابی کاهش یافته است در سریع ترین میزان از سال 2008 بحران مالی جهانی. اما بازاریابان صرف آماده کردن خود برای شروع دوره نقاهت بعد از تکان این بیماری همه گیر 2021.

با توجه به سه ماهه Bellwether گزارش از موسسه پزشکان در تبلیغات (IPA) – که به تساوی داده ها از یک پانل از حدود 300 UK, بازاریابی حرفه ای از انگلستان بالای 1000 شرکت – گسترش Covid-19 باعث شده است که جارو کاهش به همه اشکال فعالیت بازاریابی از انگلستان شرکت.

IPA یافت که یک تعادل خالص -6.1% از انگلستان شرکت کرده بود کاهش بودجه خود را از آنجا شروع سال. مبلغ محاسبه شده توسط tallying درصد از پاسخ دهندگان نشان دادن بهبود تجدید نظر خود را به بودجه بازاریابی منهای کسانی که حاکی از سقوط. 25 درصد از پاسخ دهندگان با ثبت یک کاهش بودجه نسبت به 18.9% سیگنالینگ رشد.

شکل علائم قابل توجه نوسان از سه ماهه آخر سال 2019 زمانی که تعادل خالص در ایستاده بود +4.0%, رو به با درجه ای از یقین سیاسی ارائه شده توسط بوریس جانسون قاطع پیروزی در انتخابات. این ارقام همچنین آمده است در زمانی که بزرگ مارک های جهانی از جمله کوکا کولا Budweiser و Airbnb در حال انجماد و یا جابجایی تبلیغات صرف است.

وقتی که می آید به آن مناطق شده است نهفته ترین تحقیقات بازار بودجه مشخص شد, به عنوان بدترین ضربه Covid-19 کاهش با یک تعادل خالص -21.0 ٪ از شرکت ها گزارش رکود.

این بود که از نزدیک و به دنبال آن حوادث در -15.9%. در جای دیگر روابط عمومی بعدی بود که بدترین در -14.3%.

هر چند نه یک رشته از بازاریابی است دیده می شود رشد از ژانویه برای کسب و کار مستقیم بازاریابی و فروش تبلیغات در میان کسانی که به رعایت کمترین کاهش با خالص توازن -6.6% و -7.2 ٪ بود.

شده اند وجود هشدارهای مکرر از امثال Warc که Covid-19 می تواند در مورد جهانی آگهی رکود است. همراه با پیشنهاد این است که بازاریابان باید سرمایه گذاری در تجاری سازی مبارزات در صورتی که مایل به خروج از بحران در یک موقعیت قوی یک استراتژی است که تصویب شده توسط امثال خرده فروش لباس و بعدی. اما IPA اشاره کرد که کلید های تجاری-ساختمان دسته (که شامل فیلم آنلاین, تلویزیون, سینما و رادیو) ثبت شده بود قوی ترین آن تجدید نظر رو به پایین از سال 2009 در -9.9%.

‘یک جدی snapshot’

برای IPA مدیر کل پل Bainsfair اعداد ارائه “جدی عکس فوری” از تاثیر اولیه جهانی همه گیر شده در تبلیغ’ بودجه.

او مشاهده کرد که چگونه کار میدانی برای Q1 Bellwether گزارش بسته تنها چند روز پس از دولت بریتانیا تصویب رسمی مستند اضافه کرد: “این بدون شک سخت ترین به طور کلی تجارت بار است که هر کسب و کار و در واقع هر بازاریاب را تا کنون تجربه کرده اند اما در حالی که ما گمان فولر واضح تر میزان این جهانی و همه گیر می شود اسیر در Q2 داده که امیدواریم از این گزارش این است که ما را شادمان تر پایان سال است.”

با توجه به درجه شدید از عدم قطعیت در اطراف بریتانیا در حال حاضر IPA Bellwether گزارش آگهی صرف پیش بینی می شود موضوع را به “تجدید نظر قابل توجهی” در آینده به عنوان تاثیر coronavirus در اقتصاد بریتانیا واضح تر می شود در خط با انتشار آمار رسمی آمار که در حال حاضر فاقد آن هستند.

IPA Bellwether گزارش استفاده کرده است IHS Markit آخرین پیش بینی برای تولید ناخالص داخلی هزینه های مصرف کننده و کسب و کار سرمایه گذاری که فرض تمدید مستند به ممکن است اما پس از آن به تدریج بازگشایی بخش از اقتصاد است.

IHS Markit تخمین می زند که تولید ناخالص داخلی خواهد قرارداد توسط -4.3% در سال 2020 به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس که بر اساس آن سناریوی تاریخی در رابطه با تبلیغ صرف دلالت -13.7% کاهش در هزینه ها. اما از آنجا که وضعیت کنونی است که به وضوح بی سابقه ای وجود دارد غیر منتظره ای درجه بالایی از عدم قطعیت دوخته به این پیش بینی ها با خطرات کج به حرکت نزولی.

در نتیجه 2021 نیز مطرح ممکن است یک سال سخت برای بازاریابان به عنوان بازیابی نشت بیش و Brexit مذاکرات خزش در. IPA Bellwether گزارش پیش بینی که تبلیغ صرف خواهد شد افزایش متوسطی در سال 2021 (توسط +1.0%) قبل از دیدن قوی تر رشد در سال 2022 به بعد زمانی که اقتصاد با ثبات تر است.

برای رسیدن به این هدف بازگشت به رشد نیاز به انگلستان بازاریابان را “جسورانه تصمیم گیری” اظهار داشت Bainsfair که اذعان کرد که زمانی که رکود اقتصادی بافندگی است “قابل فهم” اگر کسب و کار را امتحان کنید و ساحل تا کوتاه مدت سود با محکم کردن رشته کیف پول.

“همانطور که ما شواهدی از گذشته رکود را نشان می دهد مگر اینکه شرکت های صرفه جویی در پول نقد به سادگی برای زنده ماندن و یا اینکه آنها دیگر می توانید آگهی عرضه خدمات برش ad بودجه – نسبت به رقیب صرف – بالا-ریسک استراتژی” او رفت.

“این حرکت در معرض شرکت برای از دست دادن سهم بازار صرف نظر کردن از فروش و تاخیر در بهبود سود در دراز مدت. کسانی که مارک های که عصب خود را نگه دارید به دست آورید اضافی به اشتراک گذاری صدا که رسیدن به رقابتی سود.”

‘حالت بقا’

این Bellwether داده ها همچنین نشان داد کاهش شدید در هر دو شرکت خاص و صنعت گسترده مالی چشم انداز در طول سه ماهه اول. این خواهد آمد به عنوان یک ضربه به آژانس غول که در خط با کاهش بودجه مشتری مجبور به معرفی یک سری از اقدامات کاهش هزینه برای حفاظت از کسب و کار خود را.

احساسات در اطراف خود-شرکت چشم انداز نقل مکان کرد و به قلمرو منفی معکوس حاشیه بهبود دیده در پایان سال گذشته که به دنبال جزئی کاهش عدم اطمینان سیاسی پس از انتخابات عمومی ،

یک تعادل خالص -26.0 درصد از شرکت های کمتر احساس خوش بینانه نسبت به شرکت خود را-مالی خاص چشم انداز به شدت پایین از +1.0 ٪ در سه ماهه قبلی به پایین ترین سطح از زمان بحران مالی جهانی در سال 2009. تقریبا نیمی (46%) از اعضای پانل بودند بدبین در مقایسه با حدود 20 ٪ گفت که آنها هنوز هم پیش بینی رشد.

Fran Cowan, معاون رئيس جمهور از بازاریابی بین المللی تبلیغات انجمن (IAA) این گزارش هر چند دور از, خوش بینانه, ارائه می دهد یک فرصت برای درخواست آموخته های قبلی از زمان بحران.

“شرکت هایی که حفظ برخی از تلاش های بازاریابی به احتمال زیاد درو پاداش و دوباره بجای اول برگشتن سریعتر,” او گفت: موافقت با Bainsfair. “این مهم است برای انجام این کار در یک کنترل از راه. در حال حاضر زمان به دقت در نظر بگیرید که در آن بودجه بازاریابی این است که بهترین برد و به دنبال پس از و کارکنان و همکاران و تامین کنندگان و همچنین محافظت از تصاویر با نام تجاری.”

او ادامه داد: “خوشبختانه در انگلستان ما یک صنعت است که با هم می کشد و در طول این زمان. ما در حال حاضر دیده می شود برخی از تفکر مشارکتی و طرح های که پشتیبانی از مفهوم ‘تبلیغات برای خوب’.”

جو هایس اقتصاددان در IHS Markit و نویسنده این گزارش گفت: شرکت ها هنوز هم بسیار در حالت زنده ماندن جابجایی وجوه را به سرویس بدهی و نگه داشتن کسب و کار زنده است.

“این بسیار مهم است برای اطمینان حاصل شود که آنها می توانید نگه داشتن کارکنان در حقوق و دستمزد که به کسب و کار خود را به بهترین شانس برای بازیابی هنگامی که زمان می آید. آن را نیز پشتیبانی از اقتصاد در یک مقیاس گسترده تر اگر مردم باقی می ماند شاغل هستند و درآمد آنها خواهد بود و در این موقعیت به بیرون رفتن و صرف وقتی که این مستند به پایان رسیده است.

“مثبت به نظر می رسد که تعدادی از شرکت های انتظار بهبود سریع اقتصادی و در حال برنامه ریزی برای افزایش بودجه بازاریابی بعد در سال است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de