انگلستان gov enlists روزنامه ها به صورت گسترده ‘در خانه بماند’ coverwrap کمپین

دولت را در آغوش روزنامه تبلیغات به عنوان ابزاری برای گرفتن هسته آن همه گیر پیام به مردم است. Newsworks صنعت بدن کمک کرده است و سازماندهی همه جانبه کمپین لمس کردن اتباع و regionals پوشا انگلستان است.

سه ماه تبلیغات همکاری می بیند همه در, همه با هم’ کمپین دریافت های دولت در خانه بماند پیام در سراسر در یک “صمیمی بشر و دلسوز تن است که خوانندگان می تواند مربوط به”.

روز جمعه (17 آوریل) “صدها نفر” را از منطقه ای و ملی روزنامه زد کپی ماندن در خانه برای بیمه خدمات درمانی خود و خانواده و همسایگان خود را خود ملت جهان و زندگی خود را به عنوان یک coverwrap. کسانی که با وب نیز حضور فرار از آن به عنوان یک آنلاین تصاحب.

از نگهبان به پست الکترونیکی به یورکشایر پست به اسکاتلندی و بیشتر این پیام بود unifed در سراسر دکه های روزنامه فروشی. صنعت به نقل از بهبهان به عنوان اصل درخواست برای £45 متر برای مبارزات انتخاباتی اگر چه آمار و ارقام نهایی تایید نشده.

در پشت جلد این آگهی دو برابر کردن به عنوان یک پوستر و ویژگی های رنگین کمان است که به تصویب رسید به عنوان نماد حمایت از کارگران مشاغل کلیدی در طول بحران همراه با کپی: “ماندن در خانه برای بریتانیا’. برخی از regionals شخصی این پیام را به منطقه خود است.

بیشتر برای آمدن وجود دارد از مشارکت در سه ماه آینده از جمله مارک محتوای عنصر بیشتر به تقویت اطلاعات عمومی و همچنین متناسب تر مبارزات و پیام رسانی.

دفتر هیئت دولت وزیر Michael Gove گفت: “روزنامه ها نیروی حیاتی از جوامع ما و ما به آنها نیاز دارید در حال حاضر بیشتر از همیشه. نقش خود را به عنوان trusted voice و توانایی خود را برای رسیدن به جوامع جدا است به خصوص در این زمان حیاتی. با این کمپین ما هر دو صرفه جویی در زندگی می کند با ارائه اطلاعات ضروری به مردم و حمایت گرامی نهادهای محلی.”

تریسی د Groose اجرایی صندلی Newsworks که رهبری صنعت واحد پاسخ به این دولت کوتاه گفت: “ما در حال همکاری با دولت در طول این بحران به ارائه مهم خود پیام های تبلیغاتی در یک راه است که طنین انداز با خوانندگان. این شگفت انگیز است برای اولین بار در صنعت روزنامه و تظاهرات روشنی از چگونه ما می توانیم آن را در دسترس نباشد برای یک نام تجاری مبارزات انتخاباتی از این مقیاس است.

“همانطور که همه ما می دانیم که مورد اعتماد و جریان اطلاعات مهم تر است در حال حاضر از همیشه قبل از و این همکاری قدرتمند حمایت قوی ارتباط با ما با ما در حال رشد مخاطبان در سراسر ما, محلی, منطقه ای و ملی, اخبار برندها.”

با وجود خوش آمدید جریان دولت تبلیغ پول ده Groose اطمینان داد: “البته روزنامه نگاران ما ادامه خواهد داد به مورد مداقه قرار دادن اقدامات دولت در هر نوبت از این همه گیر و آنها را ادامه خواهد داد به بازی بخشی خود را در شکست این ویروس وحشتناک.”

PamCo تخمین می زند که انگلستان اخبار تجاری بخش می رسد در حال حاضر 49 میلیون نفر در ماه, 47 میلیون در هفته و 34 میلیون نفر در روز.

اثرات این بیماری همه گیر در اخبار اثبات می تواند شدید باشد.

آگهی blacklists در محل به صورت با نام تجاری ایمنی و سازگاری اهداف به تنهایی بودند برآورد هزینه انگلستان, اخبار صنعت £50 متر بیش از چند ماه آینده.

در همین حال رسانههای ابتدا برای یک قطره در تبلیغ صرف.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de