دولت بریتانیا coronavirus استراتژی رسانه های سوال آن را به عنوان forgoes رسمی Facebook کانال های

دولت بریتانیا رسمی coronavirus پاسخ همه گیر شده است آشکار نبود آن را از جهان محبوب ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی با وجود Facebook را از آگهی رایگان در فضا.

یک بررسی توسط Sky News یافت چیزی جز سکوت پر سر و صدا در coronavirus از حساب رسمی از نخست وزیر بریتانیا به عنوان به خوبی به عنوان پروفایل شخصی بوریس جانسون در طول بحران عدم ذکر بهداشت عمومی اورژانس شمعی کشور است.

Facebook تا به حال ارائه شده ‘میلیون’ در اعتبارات تبلیغات رایگان برای وزرا برای رسیدن به طور مستقیم به مردم در Facebook و Instagram بوده ولی جالب آهسته به آغوش این پیشنهاد با وجود جانسون قبلا شرط بندی بزرگ در Facebook برای مبارزه با تروریسم در اروپا مربوط به تبلیغات از طریق حمله رعد اسا حزب محافظه کار کانال.

پس از وقوع شروع رسمی بیمه خدمات درمانی حساب اجرا شده است و در مجموع شش تبلیغات در سراسر هر دو پورتال مشاوره هر کسی تجربه علائم به خود منزوی برای 14 روز اما با اشباع پوشش رسانه ای و دیوار-به-دیوار پخش ضرورت تبلیغات اضافی کاهش می یابد.

این تحقق به خود دیده است که دولت تمرکز انرژی خود را در تلویزیون اصولا از طریق یک سری از بهداشت عمومی اطلاعیه جزئیات علائم و مناسب پاسخ اگر فکر می کنید خودتان آلوده شده اند که پس از پخش 18 مارس.

سوال خود را دیجیتال سکوت یک سخنگوی دولت گفت: گوینده: “دولت با استفاده از تمام کانال های موجود از جمله Facebook و Instagram آگهی به ارائه با اطلاعات به آن نیاز دارد برای تحقق آن نقش مهمی در به تأخیر انداختن گسترش coronavirus.

“پاسخ به ما آگهی های تولید شده تا به مقدار زیادی از آلی رسیدن به ما از طریق صلیب دولت در رسانه های اجتماعی رویکرد است. این است که در علاوه بر این به بیمه خدمات درمانی پیام است که اولویت ما است.”

به عنوان زندگی می رود در درون محدودیت شدید جدید معمولی و ITV را آغاز کرده است به درجه خود سلامت روان آگاهی برای کسانی که در تلاش برای انطباق با واقعیت از خود جدا می کند.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de