به عنوان دولت بریتانیا در تسریع طرح ممنوعیت به اصطلاح هله هوله تبلیغات در تلویزیون قبل از 9 شب و در نظر به طور کامل outlawing چنین تبلیغات آنلاین, درام را گرد هم آورده و سه کاملا اشخاص علاقه مند و نمایندگی های اکشن, در قند, تبلیغات انجمن و اینترنت اداره تبلیغات (IAB) – به بحث محاسن این طرح است.

“ما باید به صورت این واقعیت است که مواد غذایی ناسالم در حال حاضر بزرگترین علت مرگ در جهان و بریتانیا [و] یک عامل عمده در ایجاد چاقی” گفت: پروفسور گراهام مک گرگور, صندلی, عمل قند و عمل در نمک که در مورد خواسته های پیشنهادی است که ایران تبلیغات تجارت بدن در شورش.

حاکی از تمایل خود که غذاهای ناسالم ممنوع شد همه با هم مک گرگور توضیح ناامیدی خود را که دولت تا به حال نرفته که شدید برجسته خطرات اضافی که Covid-19 شمار بیش از حد.

“این کاملا روشن است که اگر شما حتی کمی اضافه وزن… شما تا حد زیادی در افزایش خطر ابتلا به حساسیت به Covid-19… و چاق تر شما بیشتر احتمال دارد به مرگ است.”

سو Eustace مدیر امور عمومی در تبلیغات, انجمن, توافق کردند که تبلیغات بخش به رسمیت شناخته شده مسائل رو در اطراف چاقی از جمله افزایش خطرات ناشی از ویروس است. اما او اصرار داشت که ممنوعیت تبلیغات بود و نه بهترین راه برای مقابله با این مشکل است.

“برخی از چیزهایی که اعلام شده است واقعا مفید هستند این مهم است که مردم منجر به یک شیوه زندگی سالم و ورزش و مصرف متعادل از مواد غذایی است اما ما بسیار نا امید که تیتر اقدامات اقدامات است که در حال رفتن به محل کار توسط خود دولت تحلیل” Eustace گفت.

او اشاره کرد که دولت را ارزیابی تاثیر آن در اوایل سال جاری میلادی ادعا کرد که معرفی قبل از 9 شب آبخيز ممنوعیت تنها کاهش کودکان مصرف کالری 1.7 کالری در روز. “با توجه به تاثیر گسترده ای است که خواهد شد که در رادیو و تلویزیون تولید و صنایع خلاق به طور کلی و شغل در خطر ما سوال این است که آیا معقول و متناسب با اندازه گیری.”

Eustace تاکید انجمن باور است که دولت باید تولید “طیف وسیعی از اقدامات هستند که هدفمند و ثابت شده باشد عاطفی.”

در ضمن مت ایوانز رئیس امور شرکت ها در تبلیغات انجمن نازل شده است که شده است وجود دارد کمی ارتباطی از دولت در اطراف اقدامات و که این پیشنهاد از مجموع ممنوع شد “تعجب آور”.

او در ادامه: “این مهم است که منعکس کننده که وجود دارد بسیاری از چیزهای مختلف است که تاثیر چاقی در این کشور محرومیت یک عامل است که نیاز به به رسمیت شناخته شود و شاید نبوده است تا به حال. نرخ چاقی در فقیرترین منطقه از انگلستان به عنوان مثال کینگستن هال است که برخی از ثروتمندترین. و با تبلیغات بسیار قابل مشاهده است … آن را آسان تر برای پیدا کردن گسل از تأمل در آنچه که دولت می تواند انجام داده اند خود را به تغییر سیاست در جامعه است.”

در همین حال جان Mew, مدیر اجرایی IAB, انگلستان, سوال عقلانیت از طرح اما توافق کردند که علم را در حال حاضر یک مشکل برای کشور در اطراف چاقی است.

“زمان از این نمی تواند بدتر” او اظهار داشت: از تاثیر منفی این محدودیت را در بخش تبلیغات. “شده است وجود دارد هرگز یک بدتر نقطه در تاریخ صنعت ما در حال حاضر برای از بین بردن یکی دیگر از عمده جریان درآمد که دولت باید به آن اعتراف نمی تفاوت به آنچه در آن است در تلاش برای رسیدن به ارام به نظر می رسد.”

سازمان دیده بان کامل بحث در اطراف تاثیر چاقی پیشنهاد ریاست درام اجرایی ویرایشگر, Stephen Lepitak در ویدئو بالا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im