UKTV در چگونه از آن است که رشد آن مخاطبان جوان تعامل از طریق مشارکت

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

UKTV بی سی متعلق به گروه رسانه ای از کانال های که شامل دیو, طلا, دیروز, W, بهانه, درام و جریان آنلاین خدمات UKTV بازی است که در یک ماموریت به رشد مخاطبان جوان.

از طریق مخاطبان ایجاد مشارکت با امثال Infinite و کشش این گروه امیدوار به تعامل با تعداد فزاینده ای از 16-34 ساله برای ترویج محصولات جدید است که درایو رو به رشد مخاطبان از بینندگان جوان در کانال های خود.

صحبت کردن به درام رئیس بازاریابی چری کانینگهام مذاکرات در مورد استراتژی بازاریابی با پخش راه اندازی شده است در همکاری با یکدیگر به منظور دیدار با این هدف است.

کانینگهام است که به طور خاص مسئول دو گروه محبوب ترین کانال های وقتی که می آید به مخاطبان جوان – W و دیو – توضیح می دهد که بودجه در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای فعالیت های رسانه های اجتماعی و پادکست ها در کنار رسانه های سنتی مانند خارج از خانه و رادیو تبلیغات از طریق رسانه های آژانس قلب و علوم.

“این مکان که افراد جوان تمایل به” متحده امریکا ، “دیو به عنوان یک نام تجاری متمایز لحن بنابراین ما مطمئن شوید که ما در حال استفاده از آن متمایز تن صدا را امتحان کنید و مطمئن شوید که ما در حال ایستاده در برابر رقیب ما-مجموعه ای.”

با دیدی متفاوت به مخاطبان است که هر یک از کانال مارک اهداف UKTV با هدف ارائه محتوا در اطراف افراد است که این بینندگان عمیقا در مورد مراقبت از, با دیو مشخص به عنوان کانال است که با استفاده از کمدی به منعکس کننده آنچه مهم است در زندگی خود جوانتر مخاطبان کانینگهام ادعای رانندگی سهام از طریق رسانه های اجتماعی و مکالمه لحظات خصوصی در واتساپ گروه.

“این است که کمی از تزریق یک پیام دوستانه است که می تواند شما را به لبخند و یا به اشتراک گذاری یک لینک از LadBible شما را به خنده ما مطمئن شوید که آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد با دیو به خصوص چیزهایی که مهم هستند برای مخاطبان ما و کمدی. ما پس از آن که یک گام بیشتر و ما شروع به صحبت در مورد سلامت روان.”

در سال 2018 دیو همکاری با کمپین علیه زندگی مفتضحانه (آرام) یک جنبش در برابر مردان خودکشی است که تحقیقات انجام شده است که 48 درصد از پاسخ دهندگان را با قدردانی از دوستان آنها را به خنده زمانی که رفتن را از طریق یک زمان سخت.

نتیجه انتخاباتی که برای فرار از یک سال و تولید رسانه های اجتماعی و رادیو و بیلبورد و پوستر از جمله در بارها و کافه ها برای تشویق مردان به نگاه کردن بیشتر برای دوستان خود.

چهار دقیقه فیلم تحت عنوان “همسر شما می خواهم می خواهم’ زد بر دیو ابراز شده توسط کمدین جیمز Acaster به درایو صفحه اصلی که پیام اصلی بیش از حد. کانینگهام توصیف است که به عنوان یکی از proudest حرفه ای لحظات به تاریخ:

“ما در واقع شاهد یک سنبله در آگهی شکستن” او ادعا می کند این فیلم را برای اولین بار با مخاطب محور در اکثر (60%) 20-یه چیزی که ساخته شد آگاه از فیلم را از طریق یک کمپین ساخت. “پس از آن فقط نشان می دهد که هنگامی که شما یک نام تجاری معتبر و شما در حال انجام چیزی است که شما واقعا در مورد مراقبت از یک روش معتبر است که درست است به نام تجاری خود را که مردم می خواهند برای آمدن و ارتباط برقرار کردن با آنها.”

که مشارکت مربوط با تولید یک پادکست مکالمات در برابر زندگی مفتضحانه و یک سریال کمدی است که با هدف مقابله با مسائل مربوط به سلامت روانی با شوخ طبعی.

“صحبت کردن در مورد چیزهایی که واقعا مهم به مخاطب است و در مرکز همه چیز را که ما انجام می دهیم و برای تکمیل آن UKTV مخاطبان کانال تیم است. جایی که من مشغول به کار در دیگر رسانههای قبل از من مشغول به کار در یک تیم بازاریابی اما کار ما در کانال تیم که بدان معنی است که من به طور مستقیم برای یک کانال مدیر بنابراین ما را در راه اندازی و بازاریابی تصمیم گیری با هم و ایجاد یک واقعا مشترک کانال-تیم فرهنگ که در آن شما باید مصرف کننده در قلب هر تصمیم گیری است که ما را و ما در دیو به خصوص که مخاطبان جوان.”

کانینگهام توصیف UKTV گروه به عنوان “واقعا ماشین پیچیده” وقتی که می آید به گسترش نقاط کانونی تحویل داده شده توسط کانال های منحصر به فرد. او نشان می دهد که دیو در اوج تمایل به نگه داشتن مخاطبان با 28 درصد از 16-34 سال دسته با W آینده در دوم از نظر محبوبیت با مخاطبان است.

“آنها دو کانونی مارک های داخل شبکه با هدف قرار دادن مخاطبان جوان و دو که طنین انداز خواهد شد بهترین و با محتوا است که نشسته است در آن کانال. کانال های دیگر به طور کامل عمل متفاوت – برخی از نشستن در پشت pay-TV wall [مانند طلا] و برخی از آنها وجود دارد به سطح مسن کمدی و پس از آن به مخاطبان است که منعکس کننده که. به عنوان یک شبکه ما واقعا خوب هستند در ارائه های مختلف مخاطبان, همه چیز متفاوت است.”

یک مثال از یک کمدی جدید بر اساس کلاسیک تلویزیون فرمت پدر ارتش – the Lost قسمت که می بیند قدیمی, بریتیش, طنزهای تعمیرشده با استفاده از اسکریپت ها از قسمت های آن تخریب شد از بی بی سی بایگانی در 60s برای بینندگان به کشف. این ثابت می شود که گروه دوم بیشتر مشاهده شده سری فقط پشت کار فرما بود که به تازگی آب توسط کانال 4.

سرویس جریان UKTV بازی است که بر روی تقاضا خدمات برای بسیاری از, رایگان-به-مشاهده کانال های است که به طور فزاینده ای در حال رشد اهمیت است و یکی از سریعترین رشد بر روی تقاضا خدمات در بریتانیا با توجه به کانینگهام.

“ما شاهد ما در کمیسیون به خصوص با محتوای جدید است که ما را به فریاد در مورد نشستن بر روی این پلت فرم. چیزهایی مانند فرضی و کمدین سخنرانی – آنچه ما انجام دهید این است که اطمینان حاصل شود که ما اختصاص بودجه برای ارتباطات و تبلیغی پیام به رانندگی مردم به این پلت فرم به طوری که ما در حال دادن به مردم گزینه خطی جریان و بر روی تقاضا جریان چون ما می دانیم که ما مخاطبان می خواهید به تماشای محتوای جایی که آنها می خواهند و آن هم قطعا رانندگی بیشتر از این رفتار به فشار کمتر بر روی یک شبه در جهان ما است.”

فرضی یکی دیگر از دیو را نشان می دهد که تماشا به طور متوسط 1.2 میلیون نفر در هر قسمت که با اضافه کردن هر دو جریان و یک شب اعداد کانینگهام نشان می دهد.

که چگونه رسانه های اجتماعی مورد استفاده در خانه و سازمان رسانه ای تیم به درایو کشف محتوای در حال رشد است در بودجه قرار می گیرد که در پشت فعالیت است.

“ما دائما به دنبال راه های جدید از چه سنتی فرمت های رسانه ای مانند رادیو و یا در هوا تبلیغی در حال صحبت کردن در به اجتماعی است.”

یک نوآوری جدید برای رسانه های اجتماعی است که مقدمه ای از یک درخواست دیو هر چیزی ویژگی در Instagram که اجازه می دهد تا بینندگان به سوال از کانال که سپس در پاسخ به این کانال به تصویب رسید و تن صدا.

“ما در حال تلاش برای اتصال نقطه بین و اجتماعی در هوا و یا اتصال یک پوستر و یا خارج از خانه دیجیتال تبلیغات آنلاین ما جریان به طوری که دو چیز در حال صحبت کردن به یک دیگر. ما تا به حال, هوای آزاد, تابلوهای تبلیغاتی در واترلو ایستگاه قطار که در آن مردم می توانند صدای جیر جیر پاسخ به یک سوال فرضی است که به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش بزرگ است.

“من می خواهم به می گویند که آنها واقعا کار دست-در-دست و با هر کمپین ما را در آموخته های جدید در مورد چگونه اغلب ما باید صحبت کردن به مردم در رسانه های اجتماعی زمانی که آن را می آید به کمپین صرف.”

یکی دیگر از همکاری های دراز مدت خود دیده است UKTV کار با شرکت رسانه های جهانی رادیو به اجرای محتوای خود را از طریق ایستگاه های رادیویی و پادکست و از صفحه اصلی سیستم عامل است.

“جهانی شد واقعا جالب یک برای دیو به عنوان جهانی صاحب یک جشنواره کسب و کار نیز به طوری که ما آزمایش با در نظر گرفتن دیو با نام تجاری به جشنواره فضاهای. سال گذشته دیو بود در ویکتوریا جشنواره در پورتسموث که ما هرگز قبل از انجام داده و نکته بعدی دیو witticisms تمام شد این جشنواره که به مخاطبان جوان به دلیل آن است.

“ما دیو را به جهان واقعی به جای آن فقط زندگی به عنوان یک نام تجاری در تلویزیون جعبه. مشارکت هستند یک راه عالی بودن قادر به اهرم یک همفکر برند اما به طور کامل در فضاهای مختلف.”

یکی دیگر کنجکاو توسعه کانینگهام نشان می دهد که با استفاده از کشش به پخش برنامه های است که اجازه می دهد برای زمان واقعی نظرات از کاربران – از جمله تعجب محبوبیت طولانی در حال اجرا جنایت soap opera این لایحه است.

“نوستالژی واقعا جالب فضا برای برندها به کاوش بیشتر,” او می گوید با استناد به Comedy Central موفقیت هنگامی که در حال اجرا, دوستان, پس از آن توسط Netflix و رانندگی هر دو مخاطبان جوان کشف نشان می دهد و کسانی که می خواهید به بطور منظم احساس خاطرات خود را از زمانی که آن را اولین بار بود که منجر به اعلام اخیر از یک خاص در حال تولید با بازیگران اصلی.

حرکت یا کشش ناگهانی است که در آن گروه نشان داده است که بالاترین نرخ مکالمه که در آن کاربران از طریق کلیک کنید برای UKTV بازی به کشف محتوای بیشتر پس از آن.

“که جامعه بازی برای یک کانال مثل دیو هدف قرار دادن مخاطبان جوان مصرف محتوای ثابت شده است بسیار موفق برای ما است.”

تبلیغات دیگر را نشان می دهد مانند برافروخت و کمدین سخنرانی نیز ثابت شده است یک مزیت به مخاطبان جوان و ارقام از طریق کشش بیش از حد او می افزاید.

Infinite یکی دیگر از کانال مشارکت سرب در کنار تاثیر گذار در بازاریابی آژانس Fanbytes برای ارائه یک کمپین ترویج فرضی, درخواست کاربران برای انجام چالش های مشابه به ویژگی های آن نشان می دهد.

با استفاده از این سیستم عامل ثابت کرده موفقیت در رانندگی افزایش مورد نظر جوانتر مشاهده مخاطبان و در سطح شبکه.

کانینگهام می گوید درام است که تمایل به ادامه به افزایش برداشت از کانال های تجاری به این گروه: “ما امیدواریم که کسانی که در ادامه به افزایش است چرا که اگر مخاطبان در حال حاضر به تعامل با ما روی صفحه و همچنین صفحه نمایش خاموش و سپس کسانی هستند که معیارهای موفقیت است که ما همچنان به نظارت بر.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>