سازمان ملل متحد و WFA اصرار مارک های به نژادی مقابله با عدم تحمل و اندازه گیری تنوع تلاش

پس از مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس آمریکا در سازمان ملل متحد (سازمان ملل متحد) نیروهای جهانی, تبلیغات, تجارت, بدن, فدراسیون جهانی تبلیغ (WFA) به صدور بیانیه ای درخواست مارک های جهانی به زباله خود را در “موقعیت ممتاز در جامعه”.

سازمان ملل متحد و ردپای خود را متعهد به ایجاد یک سری از اقدامات است که برگزار خواهد شد برندها به حساب می آید به هر دو تنوع حقوقی واجد شرایط خود را و چگونه آنها در حال مقابله با نابرابری از طریق تبلیغات خود را.

دو جهانی سازمان در حال حاضر در حال همکاری نزدیک با هم در Unstereotype داد ابتکار که متحد بازاریابان در یک ماموریت برای کاهش مضر کلیشه از ارتباطات خود. در حال حاضر آنها متعهد شده اند به کار با این صنعت به توسعه “ملموس مکانیسم های پاسخگویی” است که پشتیبانی ساختاری رانندگان برابری و شمول در تبلیغات.

در نامه ای سرگشاده به سازمان ملل متحد را تحت دبیر کل و مدیر اجرایی زنان سازمان ملل Phumzile Mlambo-Ngcuka گفت: او استقبال ابتکار از بریتانیا بر اساس تنوع جمعی خلاق برابر هفته گذشته دیدم که بیش از 200 تبلیغاتی کارفرمایان تعهد برای حمایت از سیاه استعداد و اقدام در مورد نابرابری در صنعت.

اما او در ادامه به اصرار رهبران تجاری عمومی را به اطلاعات در مورد چگونه به خوبی آنها عمل به دستیابی و حفظ تنوع در نیروی کار خود را و رهبری است. او همچنین خواسته برندها به اندازه گیری و صحبت در مورد موفقیت ترویج ارزش های مشترک از طریق کار خلاق خود را از جمله مطالب در نظر گرفته شده برای شکستن کلیشه ها.

“این است که تنها از طریق برگزاری خودمان پاسخگو است که ما را ببینید پایدار تغییر دهید. من معتقدم که ما می تواند انجام بیشتر پروژه تعهد بازاریابی و تبلیغات صنعت را از یک صنعت جهانی است که فراگیر,” او نوشت.

“ما باید ببینیم ما از آرمان های مندرج در موج جدیدی از تبلیغات است که شما استفاده از قدرت بازار برای برجسته کردن وضعیت و که درست به ما امید فردی و جمعی.”

یک حوزه آبخیز’ لحظه

در یک نامه جداگانه به WFA ارشد اجرایی استفان Loerke گفت: تبلیغ به حال نقش بزرگی در به بازی در چه بود “یک بار در یک نسل حاضر به مقابله با نژادی عدم تحمل”.

“ما می دانیم که برندها می تواند یک نیروی خوب و که مصرف کنندگان انتظار می رود آنها برای کمک به ایجاد یک دنیای بهتر. بسیاری از مارک های همبستگی خود را نشان داده اند و باید همسان کلمات خود را با عمل,” او اضافه شده است.

“و به عنوان بازاریابان ما می توانیم یک تفاوت واقعی. اولویت بندی متنوع و فراگیر تیم ما می تواند اطمینان حاصل شود که ما کمک به عادی سازی متنوع تصاویر از مردم از طریق ارتباطات است.

Loerke گفت: تظاهرات در آمریکا داده بود کار WFA به تازگی تاسیس تنوع و شمول گروه ضربت – آن است که توسط رهبری سابق EA بازاریابی منجر بلیندا اسمیت و GSK ارشد مدیر رسانه ای برای EMEA جری Daykin به عنوان تنوع سفیران – “یک فوریت”.

فعالیت تجاری

فلوید مرگ پس از تقریبا یک ساعت در زیر زانو یک پلیس در ماه مه باعث شده است تا اعتراضات گسترده بیش سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس نسبت به سیاه مردم در سراسر ایالات متحده و اروپا است.

بسیاری از شرکت ها ابراز همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش در هفته های اخیر از جمله Ben & jerry’s, نایک و L ‘ Oreal. دومی رو یک واکنش برای آن “تن ناشنوا” فعالیت که سه سال پس از آن کاهش یافته و سیاه نما مدل Munroe Bergdorf به عنوان سفیر پس از او صحبت می کرد در مورد این مسئله نژادپرستی.

اعضای بزرگ سیاه تبلیغات و رسانه ها در جامعه ابراز نگرانی می کند که برخی از تبلیغات پشتیبانی می تواند درک شده به عنوان tokenistic با اسمیت گفتن درام هفته گذشته که تبلیغ کلمات نیاز به ترجمه به عمل به تاثیر معنی دار.

“این چیزی است که مهم است و مناسب در حال حاضر,” او گفت:. “حتی اگر جواب این است:” ما نمی دانم چه باید بکنید, اما ما در حال کار بر روی آن را دوباره با یک تعهد شرکت.’ گفت: چیزی است که گام اول است. در حال حاضر کاری انجام دهد.”

سابرینا Clarke-Okwubanego از بنیانگذاران تو رفتگی در دیوار در تقاضا استدلال برخی از برندها ” کلمات انجام وزن بیشتر از دیگران خود را بر اساس اعمال گذشته.

“علامت های تجاری مانند Ben & jerry’s, Netflix و امریکن اکسپرس پیام به جامعه عمیقا قدردانی از آنجا که در خارج از بحران آنها نشان می دهد ثبات و اذعان می سازد که کلمات خود را در حال حاضر معتبر و همدلانه” او گفت:.

این WFA و سازمان ملل متحد تعهد به سیستم های ساختمانی است که به کمک اندازه گیری تنوع در مارک های رهبری تیم و حقوقی واجد شرایط زیر از تبلیغ سازمان داشتن از دست رفته تنوع اهداف تعیین شده توسط IPA در انگلستان است.

فقط در ماه گذشته اطلاعات تازه از IPA نشان داد که تعدادی از کارکنان از یک پس زمینه اقلیت های قومی در بریتانیا آگهی سازمان کاهش یافته و بیش از 12 ماه گذشته.

تجارت بدن سالانه آژانس سرشماری یافت که – به عنوان به خوبی به عنوان ساخت تا نسبت کوچکتر از انگلستان آژانس نیروی کار – کارکنان از, در اقلیت قومی (بام) پس زمینه تا به حال دیده C-suite نمایندگی رها کردن بیش از حد.

از 24,866 کارکنان ثبت به عنوان کار در آژانس در سال 2019 تعداد کارکنان از یک بام زمينه داشت کاهش یافته و از 13.8 درصد به 13.7% در سال در سال.

هر چند تنوع در junior سطح بود تا کمی در 17.7% (تا از 16.9 درصد در سال 2018) فقط 4.7 درصد از C-suite نقش برگزار شد کارکنان از یک پس زمینه اقلیت های قومی – مارک افت 0.8% پس از سال 2018 است.

شما می توانید به خواندن Mlambo-Ngcuka و Loerke نامه کامل در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net