درک مصرف کننده پیچیدگی: Q&A با نام تجاری کلید’ Passikoff

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

جهان در حال گرفتن بیشتر و بیشتر پیچیده — اما دکتر رابرت Passikoff ممکن است راه حل. “مصرف کنندگان نمی گویند آنچه آنها فکر می کنم و آنها را انجام نمی آنچه آنها می گویند. خود تصمیم گیری
بیشتر احساسی از منطقی” او می گوید.

برای مقابله با این پدیده Passikoff توسعه نام تجاری کلید ارائه می دهد که در میان دیگر مطالعات همزمان سالانه با نام تجاری
ارزیابی و نظرسنجی به نام وفاداری مشتری تعامل شاخص (CLEI).

شارلین Weisler: پس جهان با نام تجاری تمایز بسیار احساسی از
گویا?

رابرت Passikoff: بله و سخت تر برای رسیدن به در یک پیچیده تر بازار…

این فقط طول می کشد یک nanosecond برای مصرف کنندگان به
توجه داشته باشید که چگونه به خوبی یک نام تجاری است که دیده می شود ‘ به دیدار با انتظارات خود را برای راه-برای-خرید رانندگان که تعریف رفتار به سمت و وفاداری به یک نام تجاری. که قرن 21 نسخه از
وفاداری به نام تجاری….

تبلیغات

تبلیغات

بازاریابان که تمرکز بر روی به اصطلاح “برنامه های وفاداری’ انتظار واقعی با نام تجاری و وفاداری هستند کاملا از دست رفته نقطه. وجود دارد نیاز به
اندازه گیری این احساسات در درون یک اخباری چارچوب است. اندازه گیری تصاویر انجام نمی دهد که شمارش توییتهایی که نمی کند. پروموتر خالص نمرات که نمی کنند. اما ما معیارهای اندازه گیری
احساسات predictively و آنها را مرتبط با فروش.

Weisler: به من بگو در مورد معیارهای خود را.

Passikoff: ما با استفاده از یک به طور مستقل
اعتبار روش تحقیق که فیوز عاطفی و منطقی جنبه های دسته بندی مشخص در چهار دسته خاص path-to-خرید رفتاری وفاداری درایور برای دسته خاص
ایده آل و شناسایی ارزش که به صورت اجزای هر یک راننده همراه با درصد-سهم به تعهد و وفاداری و سودآوری است. T

این روش یک
ترکیبی از پرس و جو روانی و آماری تجزیه و تحلیل یک آزمون مجدد پایایی 0.93 و تولید نتایج generalizable در سطح اطمينان 95 درصد. این شده است با موفقیت مورد استفاده در
B2B, B2C و D2C دسته بندی در 35 کشور جهان است.

در سال 2020 CLEI با نام تجاری کلید با هم ادغام شدند به طور مستقل اعتبار معیارهای با یک پلت فرم جدید – رسانه های GPS تجزیه و تحلیل ترافیک –
ترکیب با نام تجاری ارتباط مصرف با تعامل عاطفی. ما ادعا می کنند که انجام آن باعث می شود این وفاداری ارزیابی دقیق ترین در جهان بازاریابی.

Weisler: آنچه تعجب آور بود نتیجه از یکی از مطالعات اخیر?

Passikoff: نتایج نشان داد که 85 درصد برای وفاداری
path-to-خرید رانندگان که چگونه مصرف کنندگان نمایش, مقایسه, خرید, توصیه, و وفادار باقی می ماند باید تغییر سفارش خود را. 85 درصد! این یک تکتونیکی تغییر در الگوی بازاریابی. مارک ادعا
به مشتری-محور اما اگر شما دنبال آن هستید در این دسته در راه های مختلف از مصرف کنندگان, شما ملزم به اشتباه. علاوه بر این, جدید چند بعدی عاطفی ارزش
به نظر می رسد در 96% از این بخش در حال پیگیری. کسانی که ارزش قطعات آجر و ملات است که از آن معنی افتراق و جذاب بازاریابی و ارتباطات ساخته شده است.

Weisler: به من بگو در مورد خود را همزمان مطالعه و آنچه در آن ارائه می دهد.

Passikoff: وفاداری مشتری به تعامل شاخص (CLEI) است که همزمان
خدمات فراهم می کند که یک بخشی از بینش و یادگیری در دسترس از طریق سفارشی نام تجاری کلید های مطالعه. ما آغاز CLEI در سال 1995.

برای سال 2020 CLEI بررسی 62,474
مصرف کنندگان 16 تا 65 سال سن از نه ما سرشماری مناطق خود انتخاب دسته بندی های که در آن آنها در حال مصرف کنندگان و برندها که آنها مشتریان. در این سال با نام تجاری کلید مورد بررسی قرار
85 دسته بندی و 833 مارک.

استفاده اختصاصی ما ارزیابی روانی پرسشنامه از پاسخ دهندگان رای خود ایده آل “با نام تجاری” در رده یک نام تجاری
در این دسته که آنها شخصا استفاده کنید (معمولا بالای 20% مشتری) و مجموعه ای از عاطفی و منطقی صفات و منافع و ارزش ها است.

نام تجاری کلید با استفاده از یک به طور مستقل
اعتبار روش تحقیق که فیوز عاطفی و منطقی جنبه های دسته بندی مشخص در چهار دسته خاص path-to-خرید رفتاری وفاداری درایور برای دسته خاص
ایده آل و شناسایی ارزش که به صورت اجزای هر یک راننده همراه با درصد-سهم به تعهد و وفاداری و سودآوری است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>