درک قدرت رفتاری بینش به درایو با نام تجاری ارتباط

هوشمند برندها درک کنند که وارد شدن به یک جنگ قیمت با رقبای خود را واقعا نمی خواهید به آنها را متمایز یا به ایستادگی کردن.

آنها همچنین می دانیم که درک عاطفی ارتباط خدمات و محصولات خود را به مشتریان در نتیجه در بالاترین سطح از تعامل و ارتباط.

آنچه که تحقیقات از دانشگاه هاروارد نشان داده است در سال 2019 شد که 90 درصد از مصرف کنندگان تصمیم گیری در مورد مارک های ساخته شده غیر آگاهانه – است که آنها واقعا مطمئن نیست که آنها چگونه آنها ساخته شده است. چگونه می توانید یک نام تجاری را به خودش مربوطه و اگر آن را نه برای اولین بار نشان داد چه این عوامل موثر ممکن است ؟ اگر آنها نمی, سعی کنید پس مطمئنا همه کار خود را بر اساس فرض?

پس مرز بعدی برای برندها به درک چیزی است که ما به نیازهای عاطفی مشتریان هدف خود را و چگونه می توانید آنها را فاش کند و درک غیر آگاهانه رانندگان که تاثیر تصمیم خرید, وفاداری و بوسیله اسباب گردنده. سرمایه گذاری در چنین قادر خواهد ساخت علامت های تجاری خود را به منظور افزایش ارتباط خود ارزش و نامزدی خود را بالقوه با مخاطب است.

اگر شما می خواهید برای پیش بینی که در آن آینده شما نهفته است شما باید به درک خود ربط که در دولت آینده.

خود را تعریف ربط مربوط به کیفیت و یا دولت که از نزدیک متصل و یا مناسب به چیزی یا کسی. آن متکی بر درک موقعیت خود را. آن نیاز به گوش دادن همدلی و دوز زیادی از تواضع. استکبار فرض و نام تجاری نفس خواهد بود که مرگ خود ربط.

به احساس متصل به چیزی تا حد زیادی متکی بر تجربه عاطفی – ما تعامل با همه چیز است که ما احساس راضی, خوشحال, هوشمند, مفید, از خود راضی مرتبط و غیره –فقط به عنوان ما خلاص با چیزهایی که تحریک به ما مشکوک غمگین, اضطراب, کم عمق و ناراحت کننده است.

روانشناسی و اتصال

روانی صحبت می شود مناسب برای کسی که نیاز شما را برای پاسخگویی به نیازهای اساسی از نظر کنترل, امنیت, اجتماعی, فرصت, و غیره. اگر من بالا نیاز به کنترل و سپس یک بانک تجاری است که می گوید آن را به صورت هوشمند با پول من به طور ناگهانی می شود بی ربط به من. به عنوان من نمی خواهم آنها را به اعتبار برای هوشمند تامین مالی – من به سادگی می خواهید آنها را برای کمک به حمایت از من به دنبال و احساس های هوشمند. اگر شما می توانید موقعیت خود را با نام تجاری محصولات یا خدمات در برابر نیازهای انسان و سپس شما تبدیل خواهد شد بی ربط.

اگر شما نمی فهمم چگونه به ارتباط با مخاطبان خود را فراتر از نقطه قیمت فروش ارائه می دهد و سپس شما تبدیل خواهد شد بی ربط. واقعیت این است که بخشی از مغز که درگیر با شماره حقایق و غیره است که در حدود 5 برابر کوچکتر از بخشی از مغز که درگیر و متقاعد تجربه عاطفی – چگونه من احساس می کنم.

اگر شما نمی نشان می دهد مخاطبان خود را که شما در واقع به آنها علاقه مند است که شما می خواهید به آنها را بپرسید آنچه آنها نیاز دارند که شما می خواهید برای گوش دادن به آنها را – شما را تبدیل به بی ربط.

تصور کنید که در حال رفتن به یک تاریخ برای اولین بار. شما پیش بینی شده است در آن تمام هفته. هنگامی که شما در نهایت به نوبه خود در رستوران شما در پیدا کردن تاریخ خود را به صحبت کردن در مورد چگونه بزرگ آنها چقدر مهم هستند, آنچه که ویژگی های آنها. من برای یکی نخواهد بود که علاقه مند در تاریخ دوم. هر چند این است که دقیقا چه مارک در حال گناه – فرض سخنرانی در مورد چگونه بزرگ آنها چقدر مهم هستند, چگونه متفاوت آنها – بدون واقعا پس از انجام هر تکلیف در مورد آنچه در آن است “تاریخ خود” است که در واقع علاقه مند!

بنابراین ما شده اند کمک به مارک های سراسر جهان در خرده فروشی, سفر, تکنولوژی, سلامت, امور مالی – به درک آنچه در حال پنهان روانی و نیازهای مخاطبان خود را و چگونه به این قاب در نظر داشتن مربوط به بازاریابی و فروش و دیجیتال مکالمات با آنها. دانستن این غیر آگاهانه رانندگان از انتخاب مصرف کننده و رفتار باید به ما کمک کرد افزایش فروش آنلاین جهانی مد نام تجاری 50 درصد افزایش تکرار خرید از شناخته شده سفر با نام تجاری 18 درصد و صلیب فروش بین المللی شرکت بیمه 23 درصد.

رفتاری بینش می تواند آشکار پنهان روانشناسی مخاطبان خود را. اضافه کردن این به داده های موجود خود را و دانش شما بیشتر ارتباط و تعامل بیشتر و موثر بازاریابی و فروش و دیجیتال ارائه شده است.

دکتر سیمون مور اجاره روانشناس و مدیر اجرایی Innovationbubble بخشی از ماموریت گروه

// در این مقاله برجسته

ماموریت گروه

ماموریت گروه جمعی از سازمان های خلاق led توسط کارآفرینان که تشویق یک روح مستقل. اگر ما می تواند همچنان به کمک برندها با رشد برخی از شور و شوق برخی از فروتنی برخی از سحر و جادو …

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

is.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net