Unilever راه اندازی کرده است یک سال بررسی استراتژیک از آن سلامت و زیبایی برندها به عنوان کالاهای مصرفی غول پیکر به دنبال به حداکثر رساندن رشد آن زیبایی بازو.

در عمق بررسی تمرکز بر فقیر انجام برندها در گروه نمونه. تحلیلگران پیشنهاد کرده اند که محدوده مانند Suave و ساده که باید در حال ورشکستگی در سایه فیلمهای محصولات مانند Dermalogica و تبر (سیاهگوش در انگلستان) صورت می تواند تبر.

Unilever گزارش فروش £18.2 میلیارد دلار در سال گذشته حاصل از آن زیبایی و مراقبت های شخصی با مارک های چنین به عنوان آلبرتو بلسان و وازلین معادل 42 درصد از این گروه در کل.

زیبایی, نقد و بررسی اولین گزارش روز یکشنبه بار زیر زودتر تصمیم به طور بالقوه offload آن کسب و کار چای از جمله نام آشنا مانند Lipton & PG Tips.

در ماه ژوئن 2019 مصاحبه با درام یونیلور رئیس exec آلن Jope گفت که او خواهد بود بی رحمانه در خلاصی از برندها که “… نمی ایستادگی برای چیزی” به منظور به محل هدف در شنیدن آن کسب و کار است.

اخیرا این سیاست بود که با یک تصمیم به توقف تبلیغات مواد غذایی و آشامیدنی محصولات برای کودکان با سن کمتر از 12.

// در این مقاله برجسته

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im