یک وبلاگ شرکت می تواند گاهی اوقات نادیده گرفته نفع دیگر بازاریابی و ایجاد محتوا روش. اجازه دهید آن صورت, ایده وبلاگ نویسی در یک فرد و شرکت به سطح در حال حاضر شده است در اطراف یک مدت طولانی بوده و یک همگرایی از وبلاگ ها به اتاق های خبر و دیگر متعلق به کانال.

اما این مهم است به درک دراز مدت پاداش در سرمایه گذاری عمده تلاش را در یک وبلاگ. در اینجا یک راهنمای جامع جزئیات چگونه شما می توانید وبلاگ خود را افزایش در سال 2020 و پیدا کردن موفقیت است.

ساخت پایه اول

یکی از اولین اهداف ما در هنگام ساختن وبلاگ ما در ایجاد محتوا است که caters به مخاطبان ما انتظار داریم به خود جلب کند. چه طبیعی و سوالات ما باید جواب بده ؟ چه انتظار مشتریان برای یادگیری از ما ؟ ما با نام تجاری ارزش ها و تن صدا منعکس شده در محتوا ؟

هر چند جذب گسترده مخاطبان مهم است, آن را فقط ممکن است اگر شما برای اولین بار ساخت یک پایه و اساس محتوای خاص. تنها خواهد شد و سپس وبلاگ خود را اسیر یک هسته از خوانندگان و به شما این شانس را به گسترش دامنه خود را هل دادن فراتر از پایه شما ایجاد کرده اید. در اینجا یک مثال از اینکه چگونه این فرایند ممکن است نگاه کنید. بیایید می گویند شرکت خود را به فروش می رساند نان سازان آنلاین.

وبلاگ شرکت شما نیاز به ساخته شده با استفاده از مقالات مرتبط با همه چیز ماشین آلات نان: نان مواد مختلف متفاوت نان ماشین آلات چشم انداز آینده breadmakers ، این امر قرعه کشی نوع مناسب از مخاطبان را به وبلاگ خود و ارائه اطلاعات مفید به خوانندگان. هنگامی که مخاطبان وفادار بود جذب شما هدف می تواند حتی بیشتر خوانندگان با وبلاگ قطعه که کمتر به طور مستقیم در مورد نان سازان: متنوع انواع مواد غذایی, آشپزخانه, تکنولوژی, بین المللی, دیدگاه ها, و غیره.

تقویت مقالات وبلاگ به صورت جداگانه

ایجاد یک مقاله جالب است فقط به عنوان مهم به عنوان تمرکز بر محتوای خاص. اغلب اوقات وبلاگ موفق به جلب توجه مثبت به دلیل آنها نمی پایبند به موثر رئوس مطالب. اگر این طول می کشد بسیاری از تمرین و تجربه به عنوان یک نویسنده آن را قطعا ممکن است برای بهبود سرعت با چند نکات مفید. در اینجا برخی از کلید راه برای سفت کردن هر مقاله و بهبود چشم انداز کلی از وبلاگ خود.

1. حفظ تمرکز در طول

همانطور که شما کار را از طریق بخش های مختلف یک مقاله آن را آسان به از دست دادن تمرکز از نقطه اصلی و یا ایده شما در حال تلاش برای بیان. هر subtopic و بخش باید همه در نهایت کار راه خود را به ایده اصلی این مقاله است. در اینجا برخی از اطلاعات مفید به یاد داشته باشید به منظور موفقیت این کشش. برای اولین بار خود را ارزیابی فرعی در یک چشم انداز وسیع تر پس از ایجاد آنها. آیا آنها نسبت به ساخت اصلی تمرکز ؟ بعد, بررسی محتوا در قلب هر بخش. چگونه به خوبی آن را اقامت در موضوع با ایده های اصلی شما می خواهید به تصویر بکشد ؟ ارزیابی این و بر این اساس تنظیم کنید.

2. انجام تحقیقات خود را

قبل از انجام یک موضوع بهتر است به انجام یک مقدار خوبی از تحقیقات مفصل. حتی اگر شما در حال حاضر بسیار آشنا با این موضوع, شما ممکن است پیدا کردن برخی از لباس های جدید و دیدگاه جالب است. احتياطات استاندارد را که کشف اطلاعات جدید است. مطمئن باشید که یک ایده جدید و یا قطعه ای از اطلاعات قابل اثبات در برخی از راه قبل از قرار دادن آن در وبلاگ خود پست. همچنین در نظر بگیرید هایپرلینک به این منبع داده اگر این امر بیشتر کمک به خوانندگان خود را.

بعلاوه تحقیقات خود را گسترش باید بیشتر از جزئیات و اطلاعات در مورد موضوع در دست است. آن را نیز باید شامل پیدا کردن چگونه دیگران در مورد آن نوشت و در صورت امکان چگونه موفق بودند. این می رود بدون گفت که شما نمی خواهید به تلاش برای تقلید ناموفق قطعه. پیدا کردن آنهایی که آن را خوب انجام دهد و ببینید که چرا آنها آنقدر خاص است.

3. ساخت یک طرح کلی

ساختمان یک طرح کلی قبل از حفاری را به قلب شما ارسال خواهد شد به قطعه خود را به احتمال بسیار بهتر در حال منسجم و موثر است. این مهم است برای شروع با قطعات اصلی از قطعه. نوشتن برخی از ایده های در مورد آنچه شما می خواهم رانش اصلی این پست به دنبال دارد. را انتخاب کنید هر کدام که باعث می شود بیشتر حس و شروع با ایجاد یک عنوان است که روابط به آن است. اگر شما در حال مبارزه با فرعی شروع به نوشتن یک مقدمه بند و یا حتی یک بند بسته. این گاهی اوقات کمک می کند تا دریافت جریان آب. بعد سعی کنید به نوشتن برخی از فرعی و ببینید که چگونه به خوبی آنها جریان با هم.

همچنین بررسی کنید تا ببینید که چگونه به خوبی آنها کراوات به ایده اصلی و تنظیم آنها در صورت لزوم.

ارزیابی خود را در جستجوگرها

قطعا نوشتن یک قطعه برای موتورهای جستجو بهینه سازی یک فرایند است که طول می کشد محل در سراسر تهیه پیش نویس. وجود دارد چند ترفند شما ممکن است قادر به اطمینان حاصل شود شما قطعه ای است که بهترین راه حل مناسب برای آوردن ترافیک آلی به وب سایت شرکت. یک چیز برای بررسی است عنوان خود را. مهم ترین بخش از خود را به عنوان این است که آن را جذاب و خلاق و بر روی موضوع است.

پس از آن شما می خواهید برای بررسی طول آن را به ببینید که چگونه آن را متناسب بر روی موتورهای جستجو – یک قاعده سرانگشتی مناسب این است که نه بیش از 60 کاراکتر باشد. همچنین این مهم است که خود را به عنوان کلمات کلیدی خاص در آن است. اغلب نادیده گرفته چیز دیگری که شما می توانید انجام دهید برای افزایش SEO از قطعه خود را که نقد و بررسی این عکس ها استفاده می شود. مطمئن شوید که زمان عکس ها حرفه ای و موضعی. علاوه بر این مطمئن شوید که آنها با عنوان درست و دقیق متن alt.

حتی اگر متن alt است که تنها وجود دارد برای انتخاب یک گروه از مردم با داشتن حق توضیحات افزایش SEO کلی.

با سرمایه گذاری تیم در زمان برنامه ریزی شده برنامه های خوبی تحقیق به خوبی نوشته شده محتوای وبلاگ شرکت شما می تواند در جلوگیری از یک چاره اندیشی موقت و به رسمیت شناخته شده به عنوان یکی از کلیدی خود را از کانال های رانندگی آگاهی مشتری و حفظ و نگهداری. انتشارات محتوای با کیفیت را نه تنها فرمان وفادار و رشد مخاطبان آن خواهد شد کمک به بالا بردن مشخصات خود را در رتبه بندی جستجو و اطمینان حاصل شود شما در حال مترادف با کلمات کلیدی که مهم است.

Cory اشمیت رئیس بازاریابی در Canto

// در این مقاله برجسته

Canto

ماموریت ما این است که برای ایجاد تنها انسان محور دیجیتال مدیریت دارایی راه حل است که سبب مشتریان ما را به خود سازماندهی همکاری و انجام کار معنی دار است که همواره کسب و کار خود را به جلو.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de