رها کردن ارزش ها از طریق نام تجاری هدف

چه خواهد شد در آینده هدف خود خرده فروشی با نام تجاری خواهد بود ؟ و چه خدمات تجارب و آینده قابلیت ارائه خواهد شد که این کار ؟

ما خرید چیزهای بیش از حد. تاثیر مصرف بر محیط زیست و جامعه تبدیل به بخشی از جریان اصلی مصرف کننده آگاه است. Covid-19 مجبور است بسیاری از مصرف کنندگان را به فکر می کنم عمیق تر به هدف و اصول اخلاقی سازمان آنها پشتیبانی در کوتاه مدت خواهد شد که در نهایت منجر به افزایش انتظارات از برندها در دراز مدت.

یک مطالعه اخیر از Capgemini موسسه تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از مصرف کنندگان انتظار می رود سازمان به نمایش گذاشتن احساس خود را از هدف و خدمت به جامعه – هر دو در طول بحران و فراتر از آن.

در یک جهان که در آن محصولات به شدت commoditised مصرف کنندگان در حال حاضر انتخاب که در آن به فروشگاه بر اساس یک نام تجاری ارزش و نه طیف وسیعی از محصولات را ارائه می دهند.

خرده فروشی رنسانس

خرده فروشان شروع به ارائه راه های جدید و نوآورانه برای مشتریان خود را به انجام برسانند اجتماعی, اقتصادی و محیطی با ارزش از طریق تجربه های جدید خدمات ارائه می دهد. مشتریان ترجیح می دهند به خرید محصولات و خدمات از شرکت هایی که ایستاده برای یک هدف است که منعکس کننده ارزش های خود را و اعتقادات و اجتناب از شرکت ها که نمی کنند.

در مد این می تواند به معنای پایدار پارچه و یا علامت های تجاری است که قهرمان با عمر طولانی لباس به عنوان اتفاقی سریع-مد. در ماه مه رواج editor-in-chief Anna Wintour گفت که صنعت مد است که نیاز به تجدید نظر آنچه مد می ایستد و آنچه در آن باید از جمله “تمرکز کمتر بر تازگی و با سرعت”.

در مواد غذایی ما مصرف کنندگان به طور فزاینده ای با تمرکز بر روی پایداری و تبدیل شدن به محتاط تر وقتی که می آید به بهداشت و سلامتی خود را با 40 درصد ترجیح می دهند یکبار مصرف بسته بندی محصول هر دو امروز و در آینده 6-9 ماه. 67 ٪ گفت که آنها را محتاط تر در مورد کمبود منابع طبیعی و 65 ٪ گفت که آنها را بیشتر آگاه در مورد تاثیر خود را به طور کلی مصرف یک بار این بیماری همه گیر است.

فرانسوی خرده فروشی گروه Auchan است که به دنبال به سمت blockchain برای مواد غذایی قابلیت ردیابی. مشتریان اسکن یک محصول با یک کد QR را در سوپر مارکت و برنامه را نشان می دهد که در آن محصول از آمد که آن را به کار گرفته و چگونه آن را به پایان رسید مقصد بنابراین پرداختن به نگرانی های ایمنی مواد غذایی و همچنین ردپای کربن محصول.

در این مواقع بحران مصرف کنندگان نگاه به سازمان به گام تا و ویترین احساس مسئولیت نسبت به جامعه و جامعه است. قهوه و ساندویچ های زنجیره ای Pret همواره قوی اجتماعی با هدف مقابله با فقر و گرسنگی و بی خانمانی. و همچنین اهدای unsold در آن زمان مواد غذایی به خوابگاهها و موسسات خیریه حمایت از بی خانمان های Pret بنیاد کمک کرده است بیش از 450 نفر را در خیابان و به موقعیت اشتغال در حالی که حمایت از دیگر موسسات خیریه و پروژه های بین المللی است.

صنعت خرده فروشی به حال شده است برای انطباق با زندگی در مستند که مورد نیاز سخت گیری و بسیاری از راه حل های کوتاه مدت. اما در دراز مدت یک واضح تر تمرکز بر روی مدل کسب و کار نوآوری ممکن است آنچه مورد نیاز است برای بسیاری از خرده فروشان برای زنده ماندن این بحران بازسازی خود را با یک مسیر جدید و یک حس جدید از هدف است.

برای بسیاری از مهمان نوازی سفر و خدمات خرده فروشان همکار به همکار به اشتراک گذاری – مانند سوار و به اشتراک گذاری آپارتمان های – تعریف یک مدل جدید اقتصادی با جامعه و فردیت در هسته خود است. هدف – اجتماعی تاثیر آژانس به تازگی به دست آورد توسط Capgemini – مشغول به کار در کنار های اقتصاد شرکت به منظور توسعه استراتژی نام تجاری و محتوای خلاق برای همسالان جنبش حمایت از بخش های اقتصاد است. در عرض شش ماه هم تا به حال به دست آورده 250,000, اعضای, بود, گروه همسالان در 90 شهرستانها در سراسر جهان به دست آورده و چهار سیاست برنده در حمایت از های الهام 70 همکاران برای پیوستن به این علت و توجه 75 رسانه ها.

ارزش داشتن یک هدف

خرده فروشان باید یک فرصت برای مهار قدرت از داشتن یک هدف اما باید انطباق و نوآوری در مدل های کسب و کار خود را و چگونه آنها با مشتریان به منظور انجام این کار.

جدید, روشن, فرم ارزش ارز برای داده های مشتریان را قادر خواهد ساخت شخصی و مربوط به تجارب آنها در حالی که در حال شفاف در مورد چگونه داده ها پردازش و نگهداری و در نهایت نابود شده در راه است که باعث می شود مشتریان احساس کنترل بیشتر در. در ماه ژوئن فدراسیون جهانی تبلیغ (WFA) ایجاد شده آنچه در آن خواستار “جهان اول راهنمای برای برندها بر روی داده های اخلاق”. 74 درصد از CMOs می گویند داده های اخلاق خواهد بود یک مسئله حیاتی برای آنها به مقابله در پنج سال آینده با نور افکن در جمع آوری داده ها و حفظ حریم خصوصی در حال تبدیل شدن بیشتر اولویت به دلیل Covid-19.

بیشتر زنجیره تامین شفافیت و محصول اسناد را تبدیل به یک “حق کار” را به جای یک “به خوبی” قرار دادن فشار بر فروشندگان به منبع و ساخت مسئولانه و همچنین رویه این اطلاعات (مانند مواد یا محصول منشأ) به مشتریان در سراسر کانال های. فن آوری های مانند هوش مصنوعی و داده ها تجزیه و تحلیل می تواند کمک به ساده کردن بازده از e-commerce کانال. برای مثال Ikea با استفاده از هوش مصنوعی برای پیش بینی ممکن است بهترین مقصد برای بازگشت کالا. این الگوریتم در حال حاضر را پوشش می دهد و موارد برگشت از در فروشگاه خرید اما می تواند به جای آنلاین بازده به عنوان به خوبی.

در نهایت روش های نوآورانه از به رسمیت شناختن, incentivising و پاداش مثبت و هدفمند رفتار از مشتریان کمک خواهد کرد به تقویت اتصالات و اثبات صحت اقدامات است. زمانی که اعضای بریتانیا بزرگترین Co-op صرف با نام تجاری 1% از آنچه می رود در انتخاب خود را با نام تجاری محصولات و خدمات استفاده می شود برای حمایت از علل محلی از طریق یک جامعه محلی صندوق که مشتریان می توانند انتخاب خود را بر اساس محل.

بیشتر و بیشتر سرمایه گذاران در حال قرار دادن پول خود را به کسب و کار با مثبت سوابق در محیطی اجتماعی و یا مسائل حکومت و تحقیقات از صندوق بین المللی پول (IMF) نشان می دهد که این سرمایه گذاری نیز می پرداخت. در ثبات مالی خود را گزارش محققان دریافتند عملکرد “پایدار” وجوه است که قابل مقایسه با معمولی وجوه سهام است که یک شاخص مهم برای زمانی که این نوع از بودجه تبدیل به جریان اصلی بیشتر.

فعال کردن هدف خود را از طریق مبتکر خرید

سن مصرف سوخت توسط خرده فروشی در حال آمدن است به پایان است که ما وارد عصر هدفمند مصرف. مشتریانی که پس از انتخاب خرده فروشان بر اساس محصول و قیمت به تنهایی در حال حاضر انتخاب که به مغازه با بر اساس ارزش های خود را و چگونه خرده فروشان حمایت و فعال کردن این ارزش ها است.

Capgemini می آورد با هم بسیاری از رشته ها و تجربیات از سراسر این گروه به عنوان بخشی از ما ‘مبتکر, خرید,’ روش. با اعمال نفوذ ما ابزار و روش ها و شتاب دهنده های ما می تواند کمک به ارزیابی و تغییر شکل چشم انداز و تحول برنامه ریزی برای خرده فروشان در نور Covid-19 و گسترده تر خرده فروشی ماکرو روند به تعریف جدید استراتژیک ستاره شمال و آینده خرده فروشی پلت فرم نقشه راه برای رسیدن به آنجا.

کریستوفر بیرد توسط مدیر ارشد در Capgemini.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net