در صف مقابل تلویزیون شیفت می تواند به معنای قوی تر پراکنده بازار مخل قیمت گذاری

چشمگیر بازار برای سال آینده تلویزیون های نجومی ممکن است فقط 30 ٪ تا 50 ٪ از موجودی فروخته شده در شبکه های تلویزیونی. که بسیار کمتر از آنچه به طور معمول به فروش می رسد — با بخش عمده ای از موجودی به فروش می رسد
در طول پراکنده در بازار به گفته تحلیلگران.

اما شاید بیشتر اختلال خواهد شد و با قیمت نه تنها پایین تر قیمت گذاری واحد حذف هزینه در هر هزار مشاهده هزینه های اما
آرزو “پایه” سطوح قیمت گذاری در صف مقابل برای بازاریابان تحت تاثیر قرار.

برخی از نگرانی در مورد میراث “پایه” قیمت گذاری که تلویزیون بازاریابان و اینکه آیا می تواند تغییر کند اگر
صف خرید و حجم معاملات رانش پایین تر است. شاید — اگر یک تبلیغ ممکن است تنها 30 درصد از تلویزیون ملی دلار در صف مقابل معاملات به جای حدود 70% یا 80%.

از یک شبکه تلویزیونی فروش نقطه
از نظر پایین تر صرف نظر از صف مقابل درآمد تبلیغات می تواند بر هزینه در هر هزار مشاهده سطح قیمت.

اما پس از آن پراکنده دلار حجم بالاتر رفتن در قرارداد ساخت می تواند بنیادی تلویزیون
آگهی فروش کاهش می یابد.

تبلیغات

تبلیغات

پراکنده در بازار تلویزیون آگهی خرید ماه-با-ماه-و یا سه ماهه-توسط-در سه ماهه — خرید تلویزیون ملی موجودی تبلیغات.

علاوه بر این در کوتاه مدت همه این
اختلال ممکن است کمک کابل شبکه های تلویزیونی و کمتر تلویزیون پخش سیستم عامل های شبکه با توجه به برخی از رسانه ها با مدیران.

چشمگیر بازار در حال حاضر در یک حالت شکننده به طور کلی. این است که تا حد زیادی
به دلیل بزرگ پخش تلویزیون تولیدات تلویزیون را نشان می دهد هنوز در حالت تعلیق. روشن است وجود دارد برنامه برای زمانی که همه چیز راه اندازی مجدد خواهد شد. اضافه کردن در عمده تلویزیون ورزشی, برنامه نویسی, خاموش بودن هوا ، بیش از حد.

یک حدس این است که در صف مقابل بازار ممکن است رفتن تا پایان نوامبر/دسامبر — با شروع از تلویزیون جدید فصل تا و در حال اجرا در ژانویه.

در عین حال —
از طریق بقیه از 2020 — تجاری بزرگ تلویزیون بازاریابان هنوز هم نیاز به خرید آگاهی برداشت هر جایی که آنها می توانید آنها را — پخش کابل, OTT, سیستم عامل, و غیره.

صحبت کردن به UBS Global
تحقیقات اندی Donchin رئیس Dentsu را تقویت رسانه های واحد برآورد 40 تا 50 درصد از سه ماهه دوم تلویزیون ملی تخفیف یا لغو شده و یا منتقل شده به سایر دوره های بعد در
سال.

اما از کجا که پول — به ویژه هنگامی که حق بیمه جدید پخش تلویزیون در زمان نخست برنامه نویسی است که ماه به دور از بودن در هوا ؟

فراتر از عالی-پرواز تلویزیون کابل شبکه خبر
مشاهده های اخیر نیلسن نشان داده کابل شبکه گروه پایدار سرگرمی و/یا غیر-اسکریپت نویسی-مانند کشف Inc. شبکه های به خصوص HGTV و مواد غذایی شبکه به عنوان یک
Hallmark Channel, A+E’ تاریخچه و دیگران — ممکن است بهره مند شوند.

کلید بعدی داده های نقطه ای می آید در دو هفته ممکن است 1. که زمانی که نتایج برای سه ماهه سوم سال جاری گزینه دوره می تواند
نشان داد. عمده تلویزیون ملی بازاریابان به طور معمول باید گزینه لغو را تا 50% از صف مقابل موجودی در جولای تا سپتامبر دوره های خریداری شده در ماه ژوئن/جولای 2019.

به دنبال برنده/بازنده در این عاطفی/تلاش تلویزیون کسب و کار دوره? آن را فراموش نکنید. این
اطلاعات بیشتر در مورد بازماندگان است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im