تلوان در طول همه گیر: Q&A با Vengo CCO

Marci Weisler (بدون ارتباط) مدیر ارشد تجاری افسر Vengo آزمایشگاه دارای یک نقش چالش برانگیز به بازی در طول بیماری همه گیر. او شرکت خود را در خارج از فضای خانه را با شبکه ای از بیش از
از 1200 مینی تعاملی دیجیتال تلوان ماشین آلات در ورزشگاه و هتل ها و کالج ها و شرکت های بزرگ در مکان های عمده DMAs.

چگونه است که او قادر به مانور در زمانی که بسیاری از سالن هنوز
بسته و یا عملکرد در ظرفیت پایین تر? که در آن است Vengo شده قادر به گسترش پایگاه خود را?

شارلین Weisler: چه Vengo فعلی
توزیع?

Marci Weisler: در طول هفته های اخیر Vengo گسترش رد پای آن به عنوان شهر نیویورک MTA نصب Vengos در چند مترو
ایستگاه (در منهتن و برانکس) ارائه PPE از جمله HN95 ماسک و دستکش و ضد عفونی کننده دست.

کسانی که در علاوه بر این به بیش از 1400 Vengo
تعاملی دیجیتال کیوسک که ارتباط برندها با مصرف کنندگان در مکان هایی که آنها: ورزشگاه, کالج, هتل ها, ادارات و خرده فروشی ارائه نمونه ها و کالاهای دیگر. ما همچنان به گسترش
به عنوان مکان های بیشتری می خواهید برای ارائه PPE و پیدا کردن ارزش در حال انتقال به touchless راه حل در ماه های آینده.

تبلیغات

تبلیغات

شارلین: به من بگو در مورد قبل از COVID دولت از شرکت
ارائه شده است.

Marci: این Vengo شبکه رشد قابل توجهی در سال 2019, ارائه, داده محور, محصول, نمونه, تعاملی DOOH رسانه ها و مراقبت های خرده فروشی. معمولی
کمپین های در حال اجرا در Vengo شبکه دیدن بیش از 70 ثانیه از تعامل مصرف کننده و زمان به 16 درصد تبدیل و تا 33% آسانسور در فروش در خرده فروشی ها از یک نمونه برنامه.

شارلین: آنچه اتفاق افتاده در طول همه گیر?

Marci: با توجه به این که بسیاری از ما مکان های خرده فروشی بسته به طور موقت در نیمه اول سال 2020
با توجه به همه گیر ما با استفاده از این زمان برای انطباق استراتژی ما و ما گسترش ارائه شده است.

به جای وحشت Vengo به رسمیت شناخته شده است که رفتار مصرف کننده در پست COVID جهان خواهد شد
بود بسیار متفاوت است بنابراین ما با استفاده از این دوره به درایو توسعه محصول و همکاری های جدید.

اولین و مهمترین, ما تمدید آنچه ما در کیوسک تلفن همراه-ایجاد
اولین end-to-end touchless نمونه برنامه. در حال حاضر مصرف کننده در تعامل با Vengo می توانید استفاده از تلفن همراه خود به تجربه محتوای موجود در Vengo صفحه نمایش و سپس ماشه
توزیع این محصول از ماشین است.

مارک های خرده فروشان و سازمان ها همه بسیار هیجان زده در مورد این افزایش. ما همچنین در حال حاضر پشتیبانی از PPE محصولات با
هر دو اختصاصی کیوسک مانند کسانی که در نیویورک مترو و از طریق محصول شده و در مکان های موجود.

شارلین: چگونه است که این شرکت pivoting در این مدت کوتاه یا
در دراز مدت محوری?

Marci: اضافه کردن touchless طولانی مدت گسترش کسب و کار ما —به مصرف کننده انعطاف پذیری برای ارتباط برقرار کردن با
Vengo در راه است که با این نسخهها کار بهترین برای آنها– در Vengo صفحه نمایش و یا خود را روی صفحه نمایش می دهد علامت های تجاری و خرده فروشان ما با کار اضافی تاچ پونت برای ارتباط با مصرف کننده.

شارلین: کسب و کار شما متفاوت توسط دولت و چه تاثیر بازگشایی مصرف کننده اعتماد به نفس و تحقق ،

Marci: ما از نزدیک نظارت بر دولت را دوباره باز کردن برنامه را دیده اند و مکان شروع دوباره آنلاین بیش از چند هفته است. ما در حال نظارت بر فعالیت های در کیوسک
و باید بینش بهتر به رفتار مصرف کننده در چند هفته دیگر.

شارلین: چه اطلاعات شما را جمع آوری و چگونه است که تفسیر در طول
همه گیر?

Marci: ما اطلاعات محور پلت فرم بازاریابی بنابراین به طور معمول ما به جمع آوری مقدار زیادی از اطلاعات از نامزدی به سرب به فروش بالابر
در متفاوت مبارزات. به عنوان مکان های باز دوباره ما قادر خواهد بود برای پیگیری که چگونه حضور در محل و تعامل مصرف کننده با مبارزات نگاه نسبت به قبل از همه گیر
شماره.

شارلین: از کجا Vengo یک سال از امروز ؟

Marci: علاوه بر ایجاد یک “جدید
عادی” در کیوسک فضا طی هفته های اخیر ما شاهد همه گیر رانندگی بیشتر در دراز مدت تغییر در رفتار مصرف کننده و وادار کردن شتاب در خرده فروشی و بازاریابی
نوآوری است.

به عنوان یک نتیجه Vengo خواهد بود یک بازیکن کلیدی در موج بعدی از داده محور بازاریابی است. سال آینده در این زمان ما را تا حد زیادی گسترش ما
رد پا و خواهد شد و حتی یک نقش بزرگتر در نمونه برداری و DOOH فضای رسانه ها– هر دو در فروشگاه و در مکان های دیگر که در آن مردم هر روز.

نمونه یک
کانال کلیدی برای بسیاری از بازاریابان دیگر نمی تواند متکی به خیابان تیم و در فروشگاه تکرار به دور محصول به صورت تصادفی عابران. ما touchless داده محور راه حل را قادر خواهد ساخت با معنی
ضبط داده ها برای نسل سرب, CRM و مصرف کننده بررسی اطلاعات است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de