ViacomCBS و تبلیغ شورای مقابله با کروناویروس با منبع باز و اعلانات آگاهی عامه درمورد Pauly D

یکی از ما بزرگترین شرکت های رسانه ای است که با استفاده از آن آرایه وسیعی از استعداد برای کمک به بدست آوردن کلمه را در مورد ایمن ماندن در طول coronavirus بیماری همه گیر.

ViacomCBS تیمی با آگهی شورا برای ‘#AloneTogether’ کمپین اجتماعی, دیجیتال جریان و تلویزیون زنده برای کمک به افزایش آگاهی به ویژه در میان بینندگان جوان.

ViacomCBS’ سرگرمی و جوانان برندها, رهبری, MTV, Comedy Central, برترین شبکه CMT و VH1, امروز راه اندازی شد #AloneTogether ملی اجتماعی و استعداد رهبری کمپین که آموزش مخاطبان در اهمیت اجتماعی فاصله و درایوهای وحدت از طریق سرگرمی.

تمرکز بر سلامت روان نیز بخشی حیاتی از تلاش و تأکید های اجتماعی که فاصله معنا نیست انزوای اجتماعی.

“این واقعا مهم است که ما ارائه سرگرمی, اما که ما اهرم سیستم عامل آموزش, اطلاع رسانی و کمک به می گوید:” ژاکلین پرکس مدیر ارشد بازاریابی افسر و معاون اجرایی رئیس جمهور digital studios برای MTV, Comedy Central, برترین شبکه, تلویزیون, زمین, VH1 PopTV CMT و اسمیتسونیان کانال.

پرکس می گوید که او و خدمه خود را به تماشای آنچه اتفاق می افتند در رسانه های اجتماعی به عنوان اخبار از ویروس گسترش یافته است. آنها را دیدم که بسیاری از مردم – به خصوص در نسل جوان – هنوز رفتن به کافه ها سینما ها و احزاب است.

“ما احساس مانند آن خدمتى به واقعا منجر گفتگو” او توضیح می دهد. “کریس مک کارتی که رئیس جمهور ما همیشه در مورد قادر بودن به اهرم ما برای سیستم عامل هدف. و ما احساس می کردم در این لحظه – مخاطبان ما بسیار جوان ما می تواند با استفاده از یک عظیم اجتماعی زیر و ایجاد این دیجیتال-چراغ کمپین به ارتباط واقعا اهمیت اجتماعی فاصله و توانمند سازی افراد جوان است که آنها در واقع می تواند بخشی از این تغییر به کم کردن سرعت گسترش این ویروس و آهسته منحنی.

“به معنای واقعی کلمه در عرض 24 ساعت ما تا به حال بسیاری از کنفرانس تلفنی … اجتماعی ما تاثیر تیم رسیده به چند نهاد به طوری که ما می تواند مطمئن شوید که پیام ما ایجاد شد و انجام شد بنابراین مناسب است.”

هنرمندان و استعداد از MTV, Comedy Central, برترین شبکه CMT و VH1 – همراه با بقیه سرگرمی و جوانان برندها – در حال spreadig کلام #AloneTogether اجتماعی خود را در سراسر سیستم عامل.

ستاره شامل ساحل جرسی Pauly D, Trevor Noah, دیوید بیل rupaul’s Drag Race جوهر سیاه و سفید خدمه و Schitt نهر بازیگران, در میان دیگران.

علامت های تجاری در حال توسعه #AloneTogether محتوای به اشتراک گذاشته شود در مجموع به بیش از 500 میلیون پیروان اجتماعی برقراری ارتباط سلامت عمومی پیام از طریق متمایز خود را با نام تجاری صدای.

خلاق اعدام شامل self-shot ویدئوها و زنده تصاحب از موسیقی و استعداد افراد مشهور در سراسر نمونه کارها های چگونه آنها #AloneTogether در خانه; روزانه نامزدی از طریق سری های اجتماعی به حساب تشویق گفتگو میان طرفداران و الهام بخش پروفایل افراد جوان که در حال ساخت یک تفاوت در این بیماری همه گیر.

این کمپین نیز طراحی شده و پشتیبانی توسط Nickelodeon است, شرط بندی, فردا و فردا همه-دسترسی هیبت پلوتون تلویزیون و پی اس.

منبع باز مدل طراحی شده است به راحتی و به سرعت گسترش در سراسر ViacomCBS و فراتر از آن. بیشتر یک ابزار هسته دارایی های خلاق توسعه یافته است به طوری که #AloneTogether پیام را می توان با استفاده از کابل دیگر, پخش, دیجیتال, اجتماعی و صوتی شرکت.

آن است که انعطاف پذیر طراحی شده توسط برند/مخاطب کم بالابر و اجتماعی-برای اولین بار. همچنین این مکمل برای هر PSA خلاق است.

پرکس گفت اولیه خلاق بود و تولید داخلی در یک دوره 24 ساعته رهبری MTV تیم.

اضافی فعالانه شامل 24 ساعته جریان موسیقی در یوتیوب از “مثبت موسیقی فیلم است که می تواند کمک به بالا بردن ما مخاطبان” و همچنین Infinite چالش های اسنپ چت اعدام و Facebook شدند.

آگهی شورا نقش

آگهی شورای سابقه طولانی در ایجاد زندگی-صرفه جویی در خدمات عمومی مبارزات به خصوص در زمان بحران از جمله در طول طوفان کاترینا و سندی و پس از 9/11. آگهی شورای رئیس جمهور و رئیس اجرایی لیزا شرمن گفت coronavirus همه گیر شد و شکل دادن به یکی از آن لحظات.

این سازمان به سرعت کار می کرد با CDC HHS و کاخ سفید به درک آنچه در اولویت پیام بود “از آنجا که وجود دارد بسیار سردرگمی و اطلاعات غلط وجود دارد” با توجه به شرمن.

“ما احساس ما واقعا نیاز به ارائه یک بررسی و پژوهش مبتنی بر مجموعه ای از پیام رسانی است که می تواند واقعا همه چیز روشن برای مردم است.”

با پیام ها و مخاطبان در محل تبلیغ شورای شروع به اشفتگی فکری موقتی شرکای خوب برای بدست آوردن کلمه. برای مسائل اطراف اجتماعی فاصله و سلامت روان به خصوص رسیدن به افراد جوان ViacomCBS به نظر می رسید شریک زندگی ایده آل.

آگهی شورا نیز با iHeartRadio به تمرکز بر اجتماعی فاصله در جوامع در معرض خطر و ABC دیزنی است که تمرکز بر روی پدر و مادر و خانواده.

“پس از آن ما در حال کار به طور مستقیم با کاخ سفید می گوید:” شرمن. “ما در حال فیلمبرداری جراح عمومی چون من فکر می کنم مردم واقعا به دنبال منابع قابل اعتماد و او را که مرد.

“گروه سجر یک WPP آژانس توسعه یک سری از اسکریپت ها که هر خوب بهداشت عمومی رسمی می توانید استفاده کنید. بنابراین نه تنها جراح عمومی بود که با استفاده از اسکریپت ما گفت: همه رسانه های ما همکاران: ‘اگر شما خود را در خانه و با استعداد که نقش که نقش مهمی در سلامت فضا – این که آیا آن را سانجی گوپتا و سی ان ان و یا Dr Oz در NBC – لطفا با استفاده از این اسکریپت.”

هر دو پرکس و شرمن اصرار رسانه ها و شهروندان به طور یکسان برای استفاده از این ابزار در تبلیغ شورای جعبه ابزار برای کمک به دریافت درست پیام رسانی به مردم, به دلیل, به عنوان پرکس متحده “ما باید تمام قدرت رسانه ای برای کمک به درایو این پیام به عنوان آنجا که ممکن است.

“همه ما در این فیلم نقش.”

دیدن درام coronavirus پوشش در اینجا.

ببینید این کار با کلیک کردن بر روی آثار خلاق کادر زیر.

کلی امتیاز

0/5
رای

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im