ViacomCBS قرار دادن Simon & Schuster برای فروش

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

ViacomCBS قرار دادن یاد 96 ساله
انتشارات Simon & Schuster در بلوک.

“ما ساخته شده تعیین که Simon & Schuster است نه یک دارایی اصلی شرکت” ViacomCBS مدیر عامل باب Bakish گفت: در طول یک
پخش زنده جلسه در مورگان استنلی تکنولوژی رسانه ای و مخابراتی کنفرانس در سان فرانسیسکو.

“این است که نه مبتنی بر تصویری,” او اضافه شده است. “آن را ندارد قابل توجهی
اتصال به ما گسترده تر کسب و کار. در همان زمان وجود دارد سوال این خیمه دارایی که بسیار با ارزش است. من تا به حال چند, ناخواسته تماس های ورودی که در مورد دارایی. به طوری که این
بازار تثبیت خواهیم درگیر در یک فرایند و نگاه استراتژیک جایگزین برای Simon & Schuster.”

ViacomCBS — که آن هم به دنبال فروش CBS منهتن سیاه
سنگ ساختمان ستاد برای تولید پول نقد برای آن جریان طرح — به دنبال حداقل $1.2 میلیارد دلار برای Simon & Schuster, یک منبع آگاه گفت: وال استریت
مجله
.

تبلیغات

تبلیغات

فروش دارایی های با ارزش چنین است: “یک ارزش فوق العاده ای ایجاد فرصت” Bakish گفت: در این کنفرانس است.

ناشران دیگر از جمله HarperCollins و
Lagardére را Hachette Book Group, به احتمال زیاد به دنبال S&S کسب فرصت وال استریت ژورنال گزارش.

S&S که منتشر 2000 عنوان در هر سال توسط نویسندگان
از جمله Doris Kearns Goodwin, مری هیگینز کلارک, Stephen King, باب وودوارد و هیلاری کلینتون شاهد کاهش درآمد 1.3% به $814 میلیون سال گذشته است. بیش تاریخچه آن, S&S منتشر کرده F.
اسکات فیتزجرالد و ارنست همینگوی در میان دیگر نویسندگان معروف.

با وجود رقابت از رسانه های دیجیتال گزینه برای مصرف کنندگان زمان و دلار, چاپ کتاب, فروش شده اند و پایدار در
سال های اخیر و کتاب های صوتی را دیده اند یک شیب تند در افزایش محبوبیت.

در داخلی, یادداشت دیروز به دست آمده توسط های مختلف تجارت پرس, S&S, مدیر عامل شرکت کارولین Reidy گفت: کارکنان: “هر نتیجه
این روند تغییر نمی کند آنچه که ما می دانیم به درست Simon & Schuster: ما یک خانه چاپ و نشر و یکی از بهترین در جهان شناخته شده انتشار برندها با میراث باور نکردنی و
آینده ای روشن… ما یک شرکت است که همواره افزایش یافته است به چالش ها مواجه هستیم.”

ViacomCBS گزارش کاهش درآمد و ضرر برای Q4 2019, سه ماهه اول خود را به عنوان یک ترکیب
شرکت و برخی از تحلیلگران به سوال جریان آن استراتژی است.

اما دیروز در رویداد Bakish دوباره اعلام کرد که این شرکت “حرکت واقعی و در حال رشد در مقیاس
جریان” و دوباره تاکید بر صرفه جویی در هزینه خواهد شد که در نتیجه از هم افزایی تولید شده توسط ادغام.

در جریان مقابل ViacomCBS آخرین حرکت این هفته نشان از یک تکنولوژی ارتقا و جدید, نام تجاری, کمپین برای آن
پلوتون TV streaming پلت فرم.

ماه گذشته این شرکت اعلام کرد
هر دو گسترش آن CBS دسترسی به همه خدمات از طریق بهره برداری مطالب از همه شرکت رسانه های مارک و جدید توزیع توافق با Comcast و تغییر از پی اس از جمله با نام تجاری حق بیمه OTT ارائه شده است.

همچنین گفت که آن را در حال توسعه یک “گسترده پرداخت” خدمات جریان.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>