نیویورک — راز ویکتوریا که یک بار تعریف سکسی با آن پایه دار supermodels خود را در بند دار و بند و اندازه بال فرشته است یک مالک جدید است.

حالا سوال بزرگ این است که آیا هنگامی که به دنبال پس از اما در حال حاضر مبارزه با نام تجاری را می توان باز آفرینی برای نسل جدیدی از زنان خواستار راحت تر سبک است.

صاحب شرکت, L مارک های روز پنجشنبه گفت که خصوصی-حقوق صاحبان سهام شرکت چنار همکاران خواهد خرید 55 درصد از راز ویکتوریا برای حدود 525 میلیون. کلمبوس, اوهایو, شرکت حفظ خواهد شد باقی مانده 45% سهام. پس از فروش, L مارک را با آن حمام و بدن با این نسخهها کار زنجیره ای و راز ویکتوریا را تبدیل به یک شرکت خصوصی است.

Les Wexner, 82 که تاسیس این شرکت در سال 1963 گام خواهد شد به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت پس از معامله به اتمام است و تبدیل شدن به رئیس بازنشسته. Wexner شده است دست و پنجه نرم کردن با مشکلات از جمله سوالات خود روابط به اواخر سرمایه جفری اپستاین بود که متهم در رابطه جنسی-قاچاق اتهامات عنوان شده علیه.

قیمت فروش برای victoria’s Secret نشانگر مشخص شده کاهش برای یک نام تجاری با صدها نفر از فروشگاه ها که رزرو در حدود 7 میلیارد دلار درآمد در سال گذشته است. سهام L مارک تضعیف بیش از 7% پنجشنبه هر چند آنها تا حدودی بهبود اواخر بعد از ظهر. سهام به پایین نزدیک به 4% یا 88 سنت افزایش به $23.42.

در یک بیانیه Wexner گفت: برخورد خواهد شد ارائه بهترین راه برای بازگرداندن راز ویکتوریا کسب و کار خود را “تاریخی سطح سودآوری و رشد است.” این معامله همچنین اجازه خواهد داد که این شرکت برای کاهش بدهی و چنار را یک “دیدگاه تازه و تمرکز بیشتر به کسب و کار,” او گفت:.

با موفقیت به نوبه خود در اطراف راز ویکتوریا چنار نیاز به تغییر فرهنگ سازمانی اختراع دوباره مد و طراحی مجدد فروشگاه به آنها را بیشتر معاصر کارشناسان می گویند. چنار مدیریت 10 میلیارد دلار نمونه کارها از جمله مبارزه با خرده فروشان به عنوان Belk داغ موضوع و Talbots.

تیم مدیریت در راز ویکتوریا اصل طراحی شد و چه مردان می خواهند نه آنچه زنان می خواهند, گفت:, Neil ساندرز مدیر عامل GlobalData, خرده فروشی.

“این نام تجاری بسیار جاسازی شده در گذشته گفت:” ساندرز. “همیشه در مورد مردان احساس خوب است. آن را باید در مورد زنان احساس خوب در مورد خود است.”

راز ویکتوریا حال بی نظیر اجرا از موفقیت است. با نام تجاری تاسیس شد اواخر روی لارسون ریموند در اواخر دهه 1970 و پس از او احساس خجالت در مورد خرید لباس زیر زنانه برای همسر خود. Wexner بنیانگذار و سپس محدود Stores, Inc. خریداری راز ویکتوریا در سال 1982 و تبدیل آن به یک قدرتمند خرده فروشی زور. توسط اواسط 1990s, victoria’s Secret روشن باند فرودگاه و بعد از آن پر اینترنت با آن supermodels و سالانه تلویزیونی ویژه که مخلوط, مد و زیبایی و موسیقی است.

که زرق و برق کمرنگ شده و پس از فروش در چند سال گذشته است. نشان می دهد لغو شد در سال گذشته و سهام Victoria Secret پدر و مادر رفته اند از سه رقمی کمتر از پنج سال پیش به یک چهارم است که امروز.

راز ویکتوریا تلاش برای نگه دارید تا با رقابت و شکست خورده برای پاسخ به تغییر سلیقه در میان زنان که می خواهند راحت تر سبک است. رقبای مانند عشق ورزیدن به من و ThirdLove که جوانه زده اند تا به صورت آنلاین و به بازار عرضه شده خود را به شدت در سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Instagram را متمرکز مناسب و راحتی در حالی که ارائه گزینه های بیشتر برای انواع مختلف بدن. در ضمن عقاب آمریکایی را Aerie, لباس زیر زنانه زنجیره ای که همکاران با فعالان زن مانند مانوئلا بارون همچنین جلب و جذب مشتریان به دور از راز ویکتوریا.

و در عصر #MeToo جنبش زنان به دنبال مارک های که تمرکز بر تقویت مثبت از بدن خود را.

“راز ویکتوریا نیاز به توانمند سازی زنان و نه آنها را از عینک” گفت: Jon Reily معاون ارشد رئیس جمهور و جهانی سر از تجارت استراتژی دیجیتال مشاوره Isobar.

استیسی Widlitz رئیس جمهور SW خرده فروشی مشاوران خرده فروشی و مشاوره گفت که راز ویکتوریا طرح در چند سال گذشته قرار بود در جهت مخالف آنچه زنان می خواست همیشه جذاب و با کیفیت فقیر.

و در حالی که در سال گذشته راز ویکتوریا آغاز شده بیشتر شامل مدل های متنوع از جمله اول آن آشکارا نما مدل حرکت سقوط کرد.

راز ویکتوریا دچار 12 درصد افت در همان فروشگاه فروش اخیر فصل تعطیلات. L Brands روز پنجشنبه گفت که همان-فروشگاه خرید و فروش کاهش یافته است 10 ٪ در راز ویکتوریا در طول سه ماهه چهارم. حمام و بدن کار می کند که یک نقطه روشن لذت بردم از 10 درصد افزایش یافته است. مراقبت از پوست های زنجیره ای نشان دهنده بیش از 80 درصد از L مارک های عامل سود.

“این (victoria’s Secret) نام تجاری خود را از دست داده راه در حالی که زیر بازار بزرگ نیست و یا رشد بالا و تبدیل به کالایی شده,” Randal Konik یک تحلیلگر در Jefferies نوشت: پنج شنبه. “علاوه بر این با athleisure مصرف بیش از نیاز به بند منظم همچنان به افول است.”

این شرکت نیز احاطه اتهامات سمی محیط کار و موسس آن به تازگی عذرخواهی خود را برای روابط اپستاین بود که به دار آویخته شدند در سلول زندان خود پس از کیفرخواست خود را. L مارک’ افسر ارشد بازاریابی اد Razek استعفا داد و در ماه اوت گذشته پس از بحث نظرات در مورد اینکه چرا تغییر جنسیت نباید در آن سالانه رویداد مد.

اپستاین آغاز شده مدیریت Wexner پول در اواخر 1980s و کمک مستقیم کردن منابع مالی برای توسعه املاک و مستغلات حمایت Wexner در یک ثروتمند حومه شهر کلمبوس. Wexner گفته او به طور کامل قطع روابط با اپستاین نزدیک به 12 سال پیش و او را متهم کرد از misappropriating “هنگفتی” از ثروت خود را.

Wexner ارائه شده عذرخواهی در باز کردن آدرس L مارک’ سالانه سرمایه گذار بعد در پاییز گذشته گفته بود: “خجالت” سابق خود روابط با اپستاین.

Wexner طولانی ترین خدمت مدیر عامل شرکت S&P 500 شرکت. او تاسیس آنچه که در نهایت تبدیل به L برندها در سال 1963 با محدود زنجیره ای خرده فروشی با توجه به وب سایت این شرکت. Wexner صاحب حدود 16.71% L برندها با توجه به FactSet.

مایک رابینز, یک سان فرانسیسکو مبتنی بر فرهنگ سازمانی کارشناس که توصیه کرده است مانند زنجیر به عنوان شکاف و Sephora گفت: این تیم در راز ویکتوریا را به آموزش مجدد کارگران و مردم بیشتر با صداهای متنوع.

“‘آنها مقدار زیادی از کار را به انجام — در داخل شرکت و هم در خارج با مشتریان” رابینز گفت. “شرکت هایی که قادر به بزرگ فرهنگ جذب بهترین کارکنان.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im