بینندگان می کشند تلویزیون و اندازه گیری و چیزی را تغییر

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

در عصر تلویزیون وصل مستقیم به مصرف کننده جریان و سردرگم عادات مصرف از نسل Z, تلویزیون, اندازه گیری چهره های دراماتیک تغییر دهید. هیچ موجود ارز امروز می تواند به طور مستقل
پوشش به طور فزاینده ای متنوع و تکه تکه اکوسیستم از multiplatform تصویری توزیع. تلاش برای ارزیابی ارزش و عمق و رسیدن به یک مشاهده نمونه برابر یک مخرج مشترک خواهد
بیشتر رنج می برند اشتباهی از فقیر ادغام سیستم عامل های جدید و مدل های.

با توجه به رشد تکه تکه شدن به ارز تک مدل شکسته شده است. اندازه گیری جدید upstarts ادعا به بیشتر
به طور موثر اندازه گیری قطع عادات مشاهده برای اکثریت مخاطبان به تماشای ویدئو در سراسر دستگاه های متعدد و خدمات است.

برای نیلسن در طول تاریخ غالب رأی تلویزیون از رهبر
ترک هستند که از هم جدا. آگهی خریداران و فروشندگان می خواهید برای اتصال نقطه به صورت جامع مخاطبان اندازه گیری با عمق بینش جمعیتی است که می رود فراتر از محدوده یک واحد اندازه گیری
پانل. در حالی که نیلسن سرمایه گذاری در مجتمع اندازه گیری قابلیت های ویدئو دیجیتال برای حفظ آن تسلط رقیب جدید به تاج و تخت دست کشیدن در درب آن.

تبلیغات

تبلیغات

در روز های خوب قدیمی و خطی
تلویزیون با نام تجاری بازاریابان می تواند اجرای یک تلویزیون کمپین با تکیه بر صنعت مدافعان مانند نیلسن به صورت یک واحد یکپارچه در گزارش برسد و فرکانس. امروز مجموعهای از مشاهده اطلاعات در دسترس است از
اندازه گیری و ارائه دهندگان خدمات از جمله YouTube, Facebook, Google, کام اسکور, Inscape, 605, Roku و یک قایق جدید upstarts.

در عصر دیجیتال, تبلیغ را توسعه داده اند که اشتها برای عمیق تر
مخاطبان تقسیم بندی و بینش است که بسیار فراتر از سن و جنس است. این قابلیت نیاز به اطلاعات بیشتر نقاط از مدل های سنتی فراهم می کند.

این سونامی از منابع داده رانده شده توسط
تکه تکه شدن در فضای رسانه ای تا به حال یک تاثیر مهم در اندازه گیری. پنج سال پیش نیلسن ارائه شده unduplicated رسیدن به بین عناصر مختلف در یک تلویزیون کمپین برای شناسایی مطلوب
مخاطبان بخش در سطح محلی و ملی. امروزه آن را به سختی به تعریف و تنظیم آگهی خرید مبتنی بر اینکه نشانی موجودی در حال تکرار برای مخاطبان است که عبارتند از:
خطی تلویزیون در multiscreen/cross-platform مخلوط اجازه دهید به تنهایی دیجیتال.

بیشتر ویدیو جدید توزیع مدل ها و حتی تلویزیون اکثریت مخاطبان خود ارائه پتانسیل بیشتری برای
اندازه گیری از قبلی خطی تلویزیون سخت افزار. CTV و OTT تصویری در حال ساخت این بدتر است.

eMarketer تخمین می زند که در سال 2019 حدود 60 درصد از آمریکایی ها که CTV و بیش از 70% مشاهده
ویدئو دیجیتال. این جای تعجب نیست که نیلسن کسب و کار رنج می برند. با افزايش تکه تکه شدن در سراسر, توزیع مخاطبان عادات مشاهده آگهی موجودی و توانایی برای
اندازه گیری و هدف گیری — اگر آن را تنها می تواند به اندازه بخش کوچکی از تبلیغات خارج از آن تكیه خطی سنتی, تلویزیون, چه کسی خواهد شد ؟

کام اسکور قبلا Rentrak شده است اقدام به
رسیدن به نیلسن بازار سهم برای سال ها با آن set-top-box داده, اما از لحاظ تاریخی همان نقاط کور به عنوان Nielsen. این Inscape ACR مجموعه است که ارائه آمار در سطح اندازه گیری ad تشخیص
(به استثنای Hulu و آمازون نخست) در Vizio set – top-box. شرکت هایی مانند 605 و کام اسکور در حال حاضر به دنبال ادغام این مجموعه به set-top-box اطلاعات به ارائه ديدگاه جامع تر
— نه فقط خطی و زمان منتقل تبلیغات بلکه CTV و نشانی.

اما دیجیتال — YouTube و Facebook در خاص — اغلب طول می کشد توپخانه ضد هوایی برای باز کردن با داده ها. آنها
ممکن است استناد به نگرانی های حریم خصوصی برای این در حال حاضر, اما این هیچ تصادف عجیب و غریب که خود را اولیه دیواره باغ با دسترسی محدود به اطلاعات خاص به معنای آنها مجموعه ای از قوانین که توسط آنها
اندازه گیری می شود. مارک های پس از آن تا به حال به تمرکز تلاش ها در تلاش برای اتصال نقطه خود را برای اندازه گیری چگونه دیجیتال تبلیغات تصویری ترجمه به نتایج کسب و کار.

دیجیتال نیست
همیشه باید یک جعبه سیاه و سفید; ما می توانید اعتماد که دیزنی می داند هر تصور در حال اجرا در دیزنی+. با کشف اخیر اعلام کرد که این مجوز Inscape داده ها به طور مستقیم ما می توانیم
ببینید آغاز یک روند که برنامه نویسی گروه در حال بدست گرفتن این مجموعه در خانه که در آن آنها می توانیم فورا با clickstream از داده های خود را مستقیم به مصرف کننده خدمات.

با
بسیاری از بخشهای صنعت عجله برای ساخت خود را اندازه گیری راه حل های که می تواند به بازسازی نیلسن? مضحک است که به جای تشویق Google و Facebook برای باز کردن اطلاعات صنعت تلویزیون
آغاز شده است به همان آغوش مبتنی بر نتایج تخصیص رویکرد است. این امکان وجود دارد که Nielsen — و یا یک بازیکن دیگر (LiveRamp به تازگی پرداخت 150 میلیون دلار برای مراحل اولیه کسب و کار در این
فضا) — جدید تبدیل خواهد شد تلویزیون ارز.

نیلسن در حال برداشتن گام برای تنظیم به تازگی کار با Amobee به اهرم آن تلویزیون ملی پنل و ACR داده به گسترش شرکت
کراس پلت فرم اندازه گیری به چهار صفحه نمایش. اگر خریداران می توانند بر این باورند این اسناد مدل می تواند کراوات آگهی صرف به نتایج ما ممکن است شروع به دیدن سرمایه گذاری سوئیچ از unmeasured رسانه
Facebook و Google.

اسناد را تبدیل به ارز جدید است. برای نیلسن تنها زمان خواهد گفت که آیا آن را به طور کامل پذیرای گسترده تر فرصت یا خلوت به هسته سن و نسخه ی نمایشی
اندازه گیری خطی تبلیغات تلویزیون.

اگر من متعلق به نیلسن سهام من می دانم که گزینه ای که من می خواهم را ترجیح می دهند.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>