وایکینگ ها می دانم که چگونه به اجرا روزنامه شرکت

ده روز پیش چتم صندوق های تامینی صاحب National Enquirerبرنده پیشنهاد برای دارایی های مک کلاچی شرکت ، صاحب 30 متحده از جمله روزنامه میامی هرالد,
ساکرامنتو زنبور عسل و شارلوت آبزرور حدود 300 میلیون دلار.

این هفته ما آموخته است که Adevinta یک spin-از Schibsted Media Group, نروژی روزنامه های مبتنی بر
بر اساس رسانه های محلی شرکت موافقت کرده است برای خرید eBay جهانی تبلیغات کسب و کار بازار برای $9.2 میلیارد دلار است.

این بود برخی از نوع واژگونی ثروت ؟ ارجمند
مک کلاچی & Knight Ridder روزنامه franchises به فروش می رسد برای بادام زمینی به یک سوپر مارکت-تلخیص-داشتن صندوق های تامینی در حالی که در همان زمان به تازگی چرخید از بازار محلی تقسیم یک روزنامه
شرکت از نروژ در حال گذراندن تقریبا 10 میلیارد دلار برای تبدیل شدن به بزرگترین آنلاین آگهی کسب و کار در جهان است ؟

نوچ. این شده است در برگ های چای برای چندین دهه و خواندن
اخبار در زمان من تقریبا 25 سال برای اولین تعاملات با روزنامه اسکاندیناوی مدیران.

تبلیغات

تبلیغات

من در اروپا حضور من برای اولین بار بین المللی, روزنامه, کنفرانس
به عنوان بخشی از یک کنگره چند صد مورد “رسانه جدید” و من که قرار بود به صحبت در مورد ظهور اخیر تبلیغات آنلاین در ایالات متحده آمریکا

اغتشاش به وجود آمد
در طول مخاطب سوال بخش زیر یکی از اولین ارائه. سه ریشو آقایان در لباس (همه ما عینک مناسب برای کنفرانس ها در آن روز) از لحاظ جسمی در زمان کنترل یکی از
سالن طبقه میکروفن و همچنین کنفرانس پروژکتور (بله این کنفرانس ترجیح فرمت ارائه حتی در سال 1996 بود که سربار اسلاید). آنها را اعلام کرد به
سخنران در مرحله آنها نمی صرفنظر کردن از کنترل تا زمانی که آنها مجاز به ارائه کوتاه به فروم.

به رسمیت شناختن است که شانس جسمی
از بین بردن آنها را جزئی بودند — و خواهد انبوه مختل رویداد-کنفرانس سر آنها اجازه صحبت می کنند.

ما به سرعت متوجه شدند که disrupters بودند از روزنامه ها در
سوئد و نروژ که به اعتقاد من امیدوار به آدرس کنفرانس درست اما تا به حال شده است را تکذیب کرد صحبت کردن حافظه. اما آنها تلقی موضوع خود را از چنین بحرانی اهمیت تصمیم گرفته بودند به
به زور راه خود را بر روی دستور کار برای اطمینان از ما آگاه بودند از “معجزه در شمال.” باید بگویم به عنوان یک فعل آمریکایی که تا به حال تنها امن اولین گذرنامه ماه پیش در 32 من
کاملا گرفته شده توسط خود حضور فیزیکی خود را لهجه و مطلق خود را حل و فصل را به مطمئن شوید که نقطه نظر آنها شنیده شد.

من به یاد داشته باشید فکر کردن به خودم که من از تماشای
زندگی واقعی وایکینگ ها در واقع انجام آنچه که من می تواند تنها تصور بودند مدرن روز وایکینگ نوع از همه چیز.

در جانشینی سریع خود را رهبر ما راه می رفت از طریق اسلاید در همه جا و چگالی
مصرف کننده تصویب دیجیتال و گوشی های تلفن همراه در کشورهای اسکاندیناوی و به عنوان قطعه ای د مقاومتنشان داد ما نمودارها و عکس ها از Nokia 9000 Communicator یک soon-to-be-منتشر شد
تلفن همراه است که می تواند تلنگر باز به افشای کامل الفبایی صفحه کلید و صفحه نمایش با ساخته شده است در مرورگر وب, نرم افزار ایمیل و کلمه پردازنده.

آنها ناراحت شدند که
مکالمات در این کنفرانس بودند در درجه اول متمرکز بر روی کامپیوتر شخصی مبتنی بر اینترنت از آنها معتقد بودند روزنامه صنعت بقا وابسته به درک و اتخاذ
اینترنت تلفن همراه است که در حال حاضر در حال ظهور در کشورهای خود.

من نمی دانم whether یا نه یکی از کسانی که روشنفکر disrupters بود از Schibsted. اما من فراموش
می دانم که بیش از چند سال آینده Schibsted بود که همیشه نگاه کرد تا به عنوان یک مدل برای آینده متمرکز به دنبال روزنامه شرکت متعهد به کنترل سرنوشت خود را در
سریع اتفاق می افتند رسانه های دیجیتال و بازاریابی جهانی.

واضح است که آنها دست خود را بهتر از بسیاری از آمریکا و همسالان. چه آنها متفاوت است ؟

وجود دارد حداقل سه ویژگی همه ما دیدم در شرکت هایی مانند Schibsted — کیفیت فاقد کسانی که شکست خورده است. آنها عبارتند از:

تجاری-اول تمرکز.
روزنامه شرکت هایی که برنده شده اند در طول این دو دهه گذشته درک اقتصاد از اخبار محلی. به اندازه یک روزنامه در هر روز داده شده است که مشخص نیست چقدر اخبار روز رخ داده است
اما چقدر تبلیغات فروخته شد دو روز قبل از. تبلیغات می پردازد برای “newshole.”

بیش از حد بسیاری از شرکت ها سقوط در عشق با خود ناشر و
ویرایشگر تاج و تخت اتاق و فراموش کرده است که آنها محلی چاپ و تبلیغات انحصارات است که نیاز به گسترش آن انحصارات به دنیای دیجیتال. آنها خجالت به اعتراف است که ساخت نسل بعدی
آگهی ها و بازار (خریدار انتشارات) هسته اصلی کسب و کار خود احتمالا تنها راه آنها می تواند پرداخت صورتحساب برای قوی محلی نگاری و اتاق های خبر.

قوی مالکیت و رهبری است. بسیاری از بزرگتر آمریکا, روزنامه, شرکت های خوشبخت شده اند متعلق به هوشمند دراز مدت-متمرکز صاحبان طول آن سال ها. پیشبرد کاکس
نقطه عطفی موریس Blethen نیویورک تایمز و واشنگتن پست از جمله آنها بودند.

اما بیش از حد بسیاری از شرکت ها به فروش می رسد برای صندوق های تامینی میلیاردها یا نمی تواند
محافظت از شرکت خود را از کوتاه مدت-متمرکز سرمایه گذاران در بازارهای چرا که آنها موفق به واقعا توسعه بیان و اجرای دوام استراتژی خود را برای آینده دیجیتال.

انعطاف پذیری است. هنگامی که بار سخت — ترکیدن حباب دات کام, 9/11, بحران های مالی — بسیاری از ایالات متحده, روزنامه, شرکت, عقب کشیده انبوه در دیجیتال خود را سرمایه گذاری
و تعهد اما شرکت هایی مانند Schibsted.

بیش از 11 سال پیش نوشتم که من هرگز به نوشتن در مورد صنعت روزنامه دوباره. من تصمیم گرفتم به
یک استثنا. من امیدوارم که شما از ذهن نیست.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im